#1
nja vanavond ga ik voor het eerst speed snuive en nu hebk natuurlijk paar vraagjes
- brand het erg en hoelang
- wat kan ik verwachte (vergelijk baar met xtc)
- wat te doen als ik slecht ga
bvd..
- brand het erg en hoelang
- wat kan ik verwachte (vergelijk baar met xtc)
- wat te doen als ik slecht ga
bvd..

, natuurlijk niet al te dik en dan kijken..begint t te branden dan ervaar je dat gevoel ff..wordt het branden minder dan nog eens gewoon snuiven en daarna je weer opmaken voor t volgende lijntje 