Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nja vanavond ga ik voor het eerst speed snuive en nu hebk natuurlijk paar vraagjes - brand het erg en hoelang - wat kan ik verwachte (vergelijk baar met xtc) - wat te doen als ik slecht ga bvd.."
"owke dat kappen met en scheermesje? oid hebk eigelijk nog en vraag en lijn.. hoeveel is dat..? wat is nu beginner lijn.."
"owk had ik nog 1 vraag:P zie je het aan me als ik dn gesnove heb?"