Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x speed

1e x speed

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha..loser :P
of die zit nu ergens nog in een vage na-trip :beer:
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey berbe: heb ooit eens gereageerd op een post van jou waarin je vroeg of je van spuiten er beter uit ging zien.

Ben je nou overgestapt op spuiten of niet?
D
DarkGunLid
01-01-2024, 00:00
#3
nja vanavond ga ik voor het eerst speed snuive en nu hebk natuurlijk paar vraagjes

- brand het erg en hoelang
- wat kan ik verwachte (vergelijk baar met xtc)
- wat te doen als ik slecht ga

bvd..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
brand niet zo gek lang.. ligt aan speed, en hoe goed je het gekapt hebt. (mesje?)

niet vergelijken met xtc.. speed is hele andere drug.. eerste keer zal vooral energiek, helder etc..

op speed kan je niet slecht gaan volgens mij.. :P risico's staan overal op internet..
D
DarkGunLid
01-01-2024, 00:00
#5
owke dat kappen met en scheermesje? oid
hebk eigelijk nog en vraag en lijn.. hoeveel is dat..? wat is nu beginner lijn..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkGun zei:
owke dat kappen met en scheermesje? oid
hebk eigelijk nog en vraag en lijn.. hoeveel is dat..? wat is nu beginner lijn..
Klik om te vergroten...

Kappen met scheermesje of bankpasje / telefoonkaart.
2 tot 4mm breed en 8cm lang lijkt me wel een aardig beginner lijntje.
D
DarkGunLid
01-01-2024, 00:00
#7
owk had ik nog 1 vraag:P zie je het aan me als ik dn gesnove heb?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Solidius zei:
DarkGun zei:
owke dat kappen met en scheermesje? oid
hebk eigelijk nog en vraag en lijn.. hoeveel is dat..? wat is nu beginner lijn..
Klik om te vergroten...

Kappen met scheermesje of bankpasje / telefoonkaart.
2 tot 4mm breed en 8cm lang lijkt me wel een aardig beginner lijntje.
Klik om te vergroten...
en de hoogte dan???

en over met een scheermes kappen...
ik kap nooit zo gek lang op mn speed,liever wa brokken dan poeder wa dadelijk mn keel in vliegt :kots: :wave:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha...gast, leg gewoon paar centimeter op een hoesje..ff fijn snijden met een pas, ik raad je persoonlijk een zorgpas aan hehe :mrgreen:, natuurlijk niet al te dik en dan kijken..begint t te branden dan ervaar je dat gevoel ff..wordt het branden minder dan nog eens gewoon snuiven en daarna je weer opmaken voor t volgende lijntje :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarschijnlijk niet, bij pep zie je dat niet zo snel.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkGun zei:
owk had ik nog 1 vraag:P zie je het aan me als ik dn gesnove heb?
Klik om te vergroten...

Als je gewoon 1 normaal lijntje neemt niet... je pupillen worden niet groter.. en je gedraagt je niet chaotisch.

Als je gaat snuiven tot je strak staat.. ja! Logisch.. klapperen met de kaken.. en staren met de ogen.


Alhoewel... dit alles is voor iedereen verschillend :rolleyes:
De één krijgt al staar ogen na één lijn...
De ander klappert na twee sleutelpunten...
De volgende krijgt grote pupillen...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
DarkGun zei:
owk had ik nog 1 vraag:P zie je het aan me als ik dn gesnove heb?
Klik om te vergroten...

Als je gewoon 1 normaal lijntje neemt niet... je pupillen worden niet groter.. en je gedraagt je niet chaotisch.

Als je gaat snuiven tot je strak staat.. ja! Logisch.. klapperen met de kaken.. en staren met de ogen.


Alhoewel... dit alles is voor iedereen verschillend :rolleyes:
De één krijgt al staar ogen na één lijn...
De ander klappert na twee sleutelpunten...
De volgende krijgt grote pupillen...
Klik om te vergroten...
denk ook wel als het de eerste keer is da het wel opvalt da je iets gepakt hebt
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psykaholik zei:
Qocaïne zei:
DarkGun zei:
owk had ik nog 1 vraag:P zie je het aan me als ik dn gesnove heb?
Klik om te vergroten...

Als je gewoon 1 normaal lijntje neemt niet... je pupillen worden niet groter.. en je gedraagt je niet chaotisch.

Als je gaat snuiven tot je strak staat.. ja! Logisch.. klapperen met de kaken.. en staren met de ogen.


Alhoewel... dit alles is voor iedereen verschillend :rolleyes:
De één krijgt al staar ogen na één lijn...
De ander klappert na twee sleutelpunten...
De volgende krijgt grote pupillen...
Klik om te vergroten...
denk ook wel als het de eerste keer is da het wel opvalt da je iets gepakt hebt
Klik om te vergroten...

Dat heeft ook weer met gevoeligheid van de persoon te maken, en de kwaliteit van de speed.

Maar ik denk idd dat je met de eerste keer wel zult zien dat je hebt gebruikt.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja idd nu merk je dat ook (niet) meer zo fel aan mij.
maar de eerste keren merkte je het maar al te goed, zeker als je goede hebt
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je gaat snuiven tot je strak staat.. ja! Logisch.. klapperen met de kaken.. en staren met de ogen.
Klik om te vergroten...


Leuk is dat he!? :hearteyes:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#16
idd:d
hemels:d
maar toch
ik snap niet waarom mense tips geve
in plaats van die persoon probere er vanaf te houde
mss vind ie het eve lekker als al de speed freaks hier op df
en stopt ie ni meer:confused:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
berbe zei:
idd:d
hemels:d
maar toch
ik snap niet waarom mense tips geve
in plaats van die persoon probere er vanaf te houde
mss vind ie het eve lekker als al de speed freaks hier op df
en stopt ie ni meer:confused:
Klik om te vergroten...

Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij het vanavond gaat doen, en hij vraagt om tips. Je kunt hem toch beter duidelijk maken hoe je het goed doet dan hem gewoon laten stikken?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dzy zei:
berbe zei:
idd:d
hemels:d
maar toch
ik snap niet waarom mense tips geve
in plaats van die persoon probere er vanaf te houde
mss vind ie het eve lekker als al de speed freaks hier op df
en stopt ie ni meer:confused:
Klik om te vergroten...

Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij het vanavond gaat doen, en hij vraagt om tips. Je kunt hem toch beter duidelijk maken hoe je het goed doet dan hem gewoon laten stikken?
Klik om te vergroten...

je kan em beter het afrade
en em al die topics van mense die wille stoppe (waar dus ook alle nadele in staan) late leze
en als ie dan nog echt wil probere (wat eig best dom is:d)
dan em tips geve
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
berbe zei:
Dzy zei:
berbe zei:
idd:d
hemels:d
maar toch
ik snap niet waarom mense tips geve
in plaats van die persoon probere er vanaf te houde
mss vind ie het eve lekker als al de speed freaks hier op df
en stopt ie ni meer:confused:
Klik om te vergroten...

Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij het vanavond gaat doen, en hij vraagt om tips. Je kunt hem toch beter duidelijk maken hoe je het goed doet dan hem gewoon laten stikken?
Klik om te vergroten...

je kan em beter het afrade
en em al die topics van mense die wille stoppe (waar dus ook alle nadele in staan) late leze
en als ie dan nog echt wil probere (wat eig best dom is:d)
dan em tips geve
Klik om te vergroten...

wat heb je dan aan een forum als deze..?
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."