#1
Ik ben een meter 82 en weeg ook maar 68 kilo hoor. En ik doe geen speed.
snapje ?
Skippy zei:ik krijg juist vette honger van speed, van pillen kan ik niet eten.. bij mij is het dus omgedraaid.![]()
omdat mn tanden dan enorm zeer kunnen doen.Solidius zei:chips of koekjes

Janou zei:Ik had een vraagje, ben hier trouwens nieuw dus weet niet of dit al eerder is gevraagd...![]()
Ik hoorde dat als je speed gebruikt je er goed moet eten... Weet iemand ook waarom dat is?
Janou zei:En dat speed door sommige modellen als afslank middel gebruikt word en dit ook werkt is dit het geval?
Janou zei:Ik kan namelijk als ik speed heb gehad niet eten, soms wel voor 2 dagen, dan ga ik gewoon over mn nek...
, alleen is het nu illegaal "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."