Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed (duh ;))

Speed (duh ;))

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een meter 82 en weeg ook maar 68 kilo hoor. En ik doe geen speed.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben 13 kilo kwijtgeraakt in mijn speedtijd (lang verleden) (zitten er wel weer bij! :flushed: )
Maar ik raakte vaak 3 kilo per avond kwijt na feestje met speed. Ook de keren dat ik het daarna nog af en toe heb gedaan, was ik 3 kilo lichter de next day!
Misschien toch maar weer eens beginnen! :flushed:

Ach ja, nu ben ik er toch al weer een aantal kwijt, van die kilootjes,
zonder er iets voor te hoeven doen. Dankzij de drugs Stress en Zorgen!
Bedankt! Blijf nog even hangen tot ik op mijn streefgewicht zit!
:wink:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben al heel mager en nog blijf ik vermageren XD ma bevorded speed ok niet de spieren ontwikkeling, aangezien ik bijna door men vetreserves zit, kweeg amper 65 kilo en ik ben 1m85 :rolleyes: snapje ?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, maar ik ben ook nog niet zo lang en zwaar bezig :)

offtopic : kun je ff mijn thread over verhouding checken :tongueout: tis nogal dringend :tongueout:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben sinds ik speed gebruik 6 kilo aangekomen.. komt volgens mij omdat ik de laatste tijd nog luier ben geworden en dus maar leef van afhaal shit enzo.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik krijg juist vette honger van speed, van pillen kan ik niet eten.. bij mij is het dus omgedraaid. :wave:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Skippy zei:
ik krijg juist vette honger van speed, van pillen kan ik niet eten.. bij mij is het dus omgedraaid. :wave:
Klik om te vergroten...

ik kan van beiden niet eten, zelfs 1ste 2 dagen na gebruik nauwelijks iets...
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na een nachtje speed krijg ik absoluut nx krokant naar binnen zoals
Solidius zei:
chips of koekjes
Klik om te vergroten...
omdat mn tanden dan enorm zeer kunnen doen.
J
JanouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had een vraagje, ben hier trouwens nieuw dus weet niet of dit al eerder is gevraagd... :confused:
Ik hoorde dat als je speed gebruikt je er goed moet eten... Weet iemand ook waarom dat is?
En dat speed door sommige modellen als afslank middel gebruikt word en dit ook werkt is dit het geval?
Ik kan namelijk als ik speed heb gehad niet eten, soms wel voor 2 dagen, dan ga ik gewoon over mn nek...
Zijn er meer met deze ervaring of die antwoord hebben op mijn eerder gestelde vragen?!

:wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welkom op het drugsforum Janou! :)


Janou zei:
Ik had een vraagje, ben hier trouwens nieuw dus weet niet of dit al eerder is gevraagd... :confused:
Ik hoorde dat als je speed gebruikt je er goed moet eten... Weet iemand ook waarom dat is?
Klik om te vergroten...

Dit klopt, je hoeft tijdens het gebruik natuurlijk niet veel te eten, maar wel 'iets'. Een lichaam heeft voedsel nodig.

Janou zei:
En dat speed door sommige modellen als afslank middel gebruikt word en dit ook werkt is dit het geval?
Klik om te vergroten...

Ja. Amfetamine 'versnelt' collectief de werking van alle organen en onderdrukt honger.

Janou zei:
Ik kan namelijk als ik speed heb gehad niet eten, soms wel voor 2 dagen, dan ga ik gewoon over mn nek...
Klik om te vergroten...

Heb je behoefte aan voedsel tijdens gebruik, of wil je afvallen? Het niet 'kunnen' eten met speed zit namelijk tussen je oren. Je hersens hebben er op dat moment geen behoefte aan, maar als je licht verteerbare dingen eet zoals wat chips of koekjes zal het geen probleem vormen. Werk je echter een stevige maaltijd naarbinnen dan kan je wachten op een vulkaanuitbarsting.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welkom Janou :wave:

Het klopt inderdaad dat speed als afslankmiddel word gebruikt, volgens mij is speed zelfs uitgevonden als afslankmiddel (correct me if I'm wrong).

Het zit namelijk zo, je hongergevoel verdwijnt en je lichaam gaat branden op je reserves. Dan is het makkelijk om dagenlang niet te eten natuurlijk.
Maar ook als je nog eet zul je waarschijnlijk afvallen (ik tenminste wel).
Het is idd belangrijk dat je nog wat binnenkrijgt, en als je echt niet kan eten, zou ik zeggen neem campina vla, fruit, en vitamine bruistabletten, en drink genoeg dan put je je lichaam niet te erg uit.
Groetjes!
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neneneee, speed is uitgevonden als middel tegen astma en bronchitis, het is dus speciaal gemaakt voor mensjes zoals mij dus :mrgreen: , alleen is het nu illegaal :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je echt wil eten, ga je dat wel kunnen.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja in he begin zal het niet goed lukken, maar eens je erover bent, en eenmaal de stap hebt gezet, zal je wel kunnen eten.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
MissDior zei:
neem campina vla
Klik om te vergroten...

Wat een sluikreclame :smoke:
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha licht verteerbaars...chips en koekjes
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja gewoon licht beginnen, je leert het jezelf wel aan na een tijdje. Ik kan nu gewoon een pizza eten en best wel gepept.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Na ik heb altijd wel zin in een snekkie als de pep uitgewerkt is,
zakkie chips of pak koekjes ofzo. Ik weet natuurlijk niet of jullie 7 dagen
per week doorgaan ofzo, maar ff een daagje niks eten kan geen kwaad toch
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
HAHA.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zou denken van wel. Niets eten lijkt me echt extreem slecht. Je lichaam werkt ook harder als normaal dus meer energieverbruik. Probeer gewoon iets te eten dat je lekker kan wegwerken, zo gezond mogelijk is, of energierijke dingen.
Antioxidanten en vitamines werken natuurlijk ook altijd positief met een glas melk vooral voor je tanden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."