Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed (duh ;))

Speed (duh ;))

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan een dag niets binnenkrijgen als ik speed heb gedaan!
J
JanouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedank voor de recties en welkom :grin:
Misschien zit het niet kunnen eten dan ook wel tussen mijn oren... Maar als ik speeds heb gehad en ik eet daarna iets, word ik echt kotsmisselijk en ga dan ook over mn nek, ookal is het campina :wink: is of koekjes.
Dus als ik het goed heb is het wel een middel dat word gebruikt als afslank middel.

Nog een vraagje, na xtc heb ik vaak een afterdip, kan dat ook bij speed? Ik gebruik niet dagelijks hoeveel ik precies gebruik weet ik eigenlijk niet...
Maar heb de laatste tijd best veel gebruikt omdat ik t toch in huis heb. Het lijkt alsof ik gevoeliger er van word, als het is uitgewerkt...
Kan dit wel?

Groetjes!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Janou zei:
Nog een vraagje, na xtc heb ik vaak een afterdip, kan dat ook bij speed? Ik gebruik niet dagelijks hoeveel ik precies gebruik weet ik eigenlijk niet...
Maar heb de laatste tijd best veel gebruikt omdat ik t toch in huis heb. Het lijkt alsof ik gevoeliger er van word, als het is uitgewerkt...
Kan dit wel?

Groetjes!
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt aangezien Amfetamine emoties onderdrukt, hoewel een XTC dip niet met een speed dip vergeleken kan worden. Neem voldoende rust, en zorg dat je weerstandsverhogende supplementen binnenkrijgt zoals vitamine C en E.

5-HTP (L-Tryptofaan) wordt door je hersenkwabben ook zeer op prijs gesteld.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou... ik zal wel anders in elkaar steken maar sinds ik aan de speed ben, ben ik 10 kilo aangekomen.. Zonder dollen hè!

En ik heb goede kwaliteit speed. En gebruik redelijk wat per dag.

Baal daar wel een beetje van ja. Ik zag er zo goddelijk mooi uit en nu lijk ik net elvis presley op zn laatste optreden.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#5
nutsss zei:
Nou... ik zal wel anders in elkaar steken maar sinds ik aan de speed ben, ben ik 10 kilo aangekomen.. Zonder dollen hè!

En ik heb goede kwaliteit speed. En gebruik redelijk wat per dag.

Baal daar wel een beetje van ja. Ik zag er zo goddelijk mooi uit en nu lijk ik net elvis presley op zn laatste optreden.
Klik om te vergroten...

Ja gek is dat he.. Ik gebruik alleen in het weekend, en niet ieder weekend (wel vaak :P ) en ben zeker 15 kilo afgevallen ... Wel over een langere periode natuurlijk.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 13 kilo kwijtgeraakt in mijn speedtijd (lang verleden) (zitten er wel weer bij! :flushed: )
Maar ik raakte vaak 3 kilo per avond kwijt na feestje met speed. Ook de keren dat ik het daarna nog af en toe heb gedaan, was ik 3 kilo lichter de next day!
Misschien toch maar weer eens beginnen! :flushed:

Ach ja, nu ben ik er toch al weer een aantal kwijt, van die kilootjes,
zonder er iets voor te hoeven doen. Dankzij de drugs Stress en Zorgen!
Bedankt! Blijf nog even hangen tot ik op mijn streefgewicht zit!
:wink:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben al heel mager en nog blijf ik vermageren XD ma bevorded speed ok niet de spieren ontwikkeling, aangezien ik bijna door men vetreserves zit, kweeg amper 65 kilo en ik ben 1m85 :rolleyes: snapje ?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja, maar ik ben ook nog niet zo lang en zwaar bezig :)

offtopic : kun je ff mijn thread over verhouding checken :tongueout: tis nogal dringend :tongueout:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben sinds ik speed gebruik 6 kilo aangekomen.. komt volgens mij omdat ik de laatste tijd nog luier ben geworden en dus maar leef van afhaal shit enzo.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik krijg juist vette honger van speed, van pillen kan ik niet eten.. bij mij is het dus omgedraaid. :wave:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Skippy zei:
ik krijg juist vette honger van speed, van pillen kan ik niet eten.. bij mij is het dus omgedraaid. :wave:
Klik om te vergroten...

ik kan van beiden niet eten, zelfs 1ste 2 dagen na gebruik nauwelijks iets...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."