Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik in Groningen ben dan bestel ik het... Heel erg handig ze komen het gewoon brengen, hoef de deur dan dus niet uit! In gelderland ga ik naar de coffieshop, kan het gewoon halen dus lekker makkelijk. Halen en weer weg, heel soms rook ik er eentje in de shop! Groetjes!"
"Ik had een vraagje, ben hier trouwens nieuw dus weet niet of dit al eerder is gevraagd... Ik hoorde dat als je speed gebruikt je er goed moet eten... Weet iemand ook waarom dat is? En dat speed door sommige modellen als afslank middel gebruikt word en dit ook werkt is dit het geval? Ik kan namelijk als ik speed heb gehad niet eten, soms wel voor 2 dagen, dan ga ik gewoon over mn nek... Zijn er meer met deze ervaring of die antwoord hebben op mijn eerder gestelde vragen?!"
"Bedank voor de recties en welkom Misschien zit het niet kunnen eten dan ook wel tussen mijn oren... Maar als ik speeds heb gehad en ik eet daarna iets, word ik echt kotsmisselijk en ga dan ook over mn nek, ookal is het campina is of koekjes. Dus als ik het goed heb is het wel een middel dat word gebruikt als afslank middel. Nog een vraagje, na xtc heb ik vaak een afterdip, kan dat ook bij speed? Ik gebruik niet dagelijks hoeveel ik precies gebruik weet ik eigenlijk niet... Maar heb de laatste tijd best veel gebruikt omdat ik t toch in huis heb. Het lijkt alsof ik gevoeliger er van word, als het is uitgewerkt... Kan dit wel? Groetjes!"