Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed (duh ;))

Speed (duh ;))

30 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JanouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een vraagje, ben hier trouwens nieuw dus weet niet of dit al eerder is gevraagd... :confused:
Ik hoorde dat als je speed gebruikt je er goed moet eten... Weet iemand ook waarom dat is?
En dat speed door sommige modellen als afslank middel gebruikt word en dit ook werkt is dit het geval?
Ik kan namelijk als ik speed heb gehad niet eten, soms wel voor 2 dagen, dan ga ik gewoon over mn nek...
Zijn er meer met deze ervaring of die antwoord hebben op mijn eerder gestelde vragen?!

:wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom op het drugsforum Janou! :)


Janou zei:
Ik had een vraagje, ben hier trouwens nieuw dus weet niet of dit al eerder is gevraagd... :confused:
Ik hoorde dat als je speed gebruikt je er goed moet eten... Weet iemand ook waarom dat is?
Klik om te vergroten...

Dit klopt, je hoeft tijdens het gebruik natuurlijk niet veel te eten, maar wel 'iets'. Een lichaam heeft voedsel nodig.

Janou zei:
En dat speed door sommige modellen als afslank middel gebruikt word en dit ook werkt is dit het geval?
Klik om te vergroten...

Ja. Amfetamine 'versnelt' collectief de werking van alle organen en onderdrukt honger.

Janou zei:
Ik kan namelijk als ik speed heb gehad niet eten, soms wel voor 2 dagen, dan ga ik gewoon over mn nek...
Klik om te vergroten...

Heb je behoefte aan voedsel tijdens gebruik, of wil je afvallen? Het niet 'kunnen' eten met speed zit namelijk tussen je oren. Je hersens hebben er op dat moment geen behoefte aan, maar als je licht verteerbare dingen eet zoals wat chips of koekjes zal het geen probleem vormen. Werk je echter een stevige maaltijd naarbinnen dan kan je wachten op een vulkaanuitbarsting.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welkom Janou :wave:

Het klopt inderdaad dat speed als afslankmiddel word gebruikt, volgens mij is speed zelfs uitgevonden als afslankmiddel (correct me if I'm wrong).

Het zit namelijk zo, je hongergevoel verdwijnt en je lichaam gaat branden op je reserves. Dan is het makkelijk om dagenlang niet te eten natuurlijk.
Maar ook als je nog eet zul je waarschijnlijk afvallen (ik tenminste wel).
Het is idd belangrijk dat je nog wat binnenkrijgt, en als je echt niet kan eten, zou ik zeggen neem campina vla, fruit, en vitamine bruistabletten, en drink genoeg dan put je je lichaam niet te erg uit.
Groetjes!
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neneneee, speed is uitgevonden als middel tegen astma en bronchitis, het is dus speciaal gemaakt voor mensjes zoals mij dus :mrgreen: , alleen is het nu illegaal :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je echt wil eten, ga je dat wel kunnen.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja in he begin zal het niet goed lukken, maar eens je erover bent, en eenmaal de stap hebt gezet, zal je wel kunnen eten.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
MissDior zei:
neem campina vla
Klik om te vergroten...

Wat een sluikreclame :smoke:
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha licht verteerbaars...chips en koekjes
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja gewoon licht beginnen, je leert het jezelf wel aan na een tijdje. Ik kan nu gewoon een pizza eten en best wel gepept.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na ik heb altijd wel zin in een snekkie als de pep uitgewerkt is,
zakkie chips of pak koekjes ofzo. Ik weet natuurlijk niet of jullie 7 dagen
per week doorgaan ofzo, maar ff een daagje niks eten kan geen kwaad toch
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
HAHA.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zou denken van wel. Niets eten lijkt me echt extreem slecht. Je lichaam werkt ook harder als normaal dus meer energieverbruik. Probeer gewoon iets te eten dat je lekker kan wegwerken, zo gezond mogelijk is, of energierijke dingen.
Antioxidanten en vitamines werken natuurlijk ook altijd positief met een glas melk vooral voor je tanden.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na ik weet niet hoeveel jullie nemen op een avond
ik meestal maar 2 lijntjes ofzo hooguit, en als dat uitgewerkt
is en ik ga nog door dan neem ik ook nooit nieuwe, omdat ik daar
dan geen zin in heb of omdat t dan vaak ook niet meer zo chill is
als de eerste lijn. en daarna gewoon lekker frituren :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aangezien je je reserves leegzuigt raad ik ten zeerste aan om wel gewoon te eten. Maar geen zure dingen, want dan ga je inderdaad kotsen.

Veel water drinken en wat pinda's bijvoorbeeld, goed voor de stofwisseling. Melk drinken haalt de zuurtegraad van je gebit en maag wat naar beneden, dat zal ook de braakreactie verminderen.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Braakreacties, Reserves leegzuigen?
kunnen jullie niks hebben ofzo :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stoere bink ben jij zeg.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nooit problemen met eten als ik gepept heb, ik kan dan tegen men zin en dat doe ik meestal wel gewoon een maaltijd verorberen zonder volgende vulkaanuitbarstingen...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
flashkop zei:
Ik heb nooit problemen met eten als ik gepept heb, ik kan dan tegen men zin en dat doe ik meestal wel gewoon een maaltijd verorberen zonder volgende vulkaanuitbarstingen...
Klik om te vergroten...

Dan gebruik je of troep, of je kan er gewoon goed tegen.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan een dag niets binnenkrijgen als ik speed heb gedaan!
J
JanouLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedank voor de recties en welkom :grin:
Misschien zit het niet kunnen eten dan ook wel tussen mijn oren... Maar als ik speeds heb gehad en ik eet daarna iets, word ik echt kotsmisselijk en ga dan ook over mn nek, ookal is het campina :wink: is of koekjes.
Dus als ik het goed heb is het wel een middel dat word gebruikt als afslank middel.

Nog een vraagje, na xtc heb ik vaak een afterdip, kan dat ook bij speed? Ik gebruik niet dagelijks hoeveel ik precies gebruik weet ik eigenlijk niet...
Maar heb de laatste tijd best veel gebruikt omdat ik t toch in huis heb. Het lijkt alsof ik gevoeliger er van word, als het is uitgewerkt...
Kan dit wel?

Groetjes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."