#1
Ik kan me vet goed concentreren als ik bijvoorbeeld sochtends een lijntje neem en zo rond 2uur in de middag ga leren. Bij mij in ieder geval is het dan eigenlijk al uitgewerkt en ben ik een beetje moe maar ik kan me wel vet goed concentreren.
Vaak moet je het niet doen. Zowieso niet.
Vaak moet je het niet doen. Zowieso niet.