Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer speed, merk je dat?

1e keer speed, merk je dat?

41 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn eerste keer speed was B E A utiful :hearteyes:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij de eerste keer speed wist ik niet echt of ik het wel leuk vond, of ik er echt iets aan had.. Maar na een paar keer wist ik heel goed wat ik er aan heb :hearteyes:.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik lees en hoor allerlei verschillende verhalen, maar als voor 't eerst een snuif pep neemt... merk je dat net als een doorgewinderde snuiver, of moet je lichaam dr eerst aan wennen? let me know :) :mrgreen:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#4
:rolleyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
wupsy daisy :openmouth:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik merkte het goed. De hele dag op ´veertjes´ gelopen, alsof ik lucht was. Veel praten, alles interessant vinden, overal zin in hebben en niet moe worden. En ´s nachts niet kunnen slapen.
Da waren nog ´s tije... Dat is niet meer na langdurig gebruik. Dus ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na een paar lijnen pep zijn de effecten snel ende goed te merken. :smoke:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok dan... klinkt super :beer:

Psychopath zei:
:rolleyes:
Klik om te vergroten...

wat nou :P
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerste keer ..ik voelde mij eindelijk een normaal mens :grin: ipv die verlegen muts...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
bezie je dat dan als de gevaarlijke kant van speed... je normaal mens gaan voelen maakt een verslaving wel erg dicht bij... of nie?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze is ook verslaafd. :P
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij de allereerste keer speed voelde ik er nauwelijks wat van, maar ik weet niet meer hoe veel het was (niet zoveel in ieder geval). Bij de andere keren wist ik heel goed wat ik er aan had, ik stampte lekker over de dansvloer heen. :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: RISKY BUSINESS !!!

Johannes de Tripper zei:
Ik denk dat hij van de christenunie is (no offense CU) en een paranoia wil zaaien in df-land....
Klik om te vergroten...

lieve mensen, ook anti-geluiden zijn wat mij etreft welko op het forum... drugs heeft ook zn keerzijden

off topic: PARAnl Frysland schrijf je als Friesland of Fryslân :tongueout:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Valt me op dat veel anti-drugs mensen zelf erg verslaafd zijn geweest. Dat jij niet met drugs kan omgaan wil niet zeggen dat niemand het kan. De discipline ligt gewoon volledig bij jezelf, kun je het aan of niet.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: RISKY BUSINESS !!!

Sc0rp10n zei:
SPEED is de grootste rotzooi die er bestaat, en zeer verslavend. Alles is goed en fun in het begin, tenzij je zoveel neemt dat het schuim naast je mond hangt. Een jointje erbij werkt om den duur 0sec, en de speed zelf stopt ook met werken.

na 7 jaar intens gebruik voel je de afkick wel hoor, als je hersenen nog intact zijn tenminste...

het meeste lachen met speed is wanneer je begint te merken dat er bepaalde zaken in je neus kapot zijn, of dat je zo paranoide bent dat je echt niet meer kan functioneren.

Als ik een newbie moet checken hoef ik enkel is te ruiken, meer niet, de walgelijke chemische overschotten PMK gutsen uit je lijf, stukjes glas en bijvulling waar we niks van weten moeten onze lever en nieren maar kunnen verwerken hé :)

of je zou het moeten inshotten, dan valt het niet zo op... het effect is dan ook totaal anders...


of koop gewoon ergens CATORID of CAPTAGON... deze pharmaceutische amfetamines zijn al even goed... IDEAAL voor de ADHDDDHD jongeren
Klik om te vergroten...

Blablablablablabla denk je nu werkelijk dat hetgeen jij schrijft iets uitmaakt hier?? Er zitten hier genoeg mensen die speed gebruiken en er niet verslaafd aan zijn, die vinden het gewoon lekker. Net zoals ik. Speed is heerlijk, zoveel beter dan xtc of coke bijvoorbeeld. Maar dat ik het zo lekker vind betekend niet dat ik meteen verslaafd ben. Er zijn ook mensen die hun gebruik (nu wel) goed in de hand weten te houden.
Die anti-drugs campagne die jij probeert te voeren hier haalt niks uit :openmouth:
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van je eerste keer moet je genieten!!!

Ik had ook bij m'n eerste lijntje dat ik er niets van vernam, dus heb ik meteen nog twee genomen (misschien beetje dom voor de eerste keer maar ach wou het toch vernemen :rolleyes: ) en ik mis nog elke keer dat gevoel dat ik de eerste keer had!!!
Na een tijdje is het niet meer zo bijzonder (althans voor mij dan), het voelt meer als 10 bakken koffie... :( Terwijl die eerste keer... Njah... Moet je ook maar xtje proberen...


Oja je moet niet teveel naar anti-drugsies luisteren! Maar houd het aub wel bij af en toe
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goanaut zei:
Valt me op dat veel anti-drugs mensen zelf erg verslaafd zijn geweest. Dat jij niet met drugs kan omgaan wil niet zeggen dat niemand het kan. De discipline ligt gewoon volledig bij jezelf, kun je het aan of niet.
Klik om te vergroten...
hmm overschat je eigen discipline niet hoor :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aantal irrelevante posts verwijderd

Probeer niet te reageren op posts zoals bijv. die van Scorp1on en al helemaal niet op reacties van die irrelevante post. Het is niet verboden, maar bespaar mij the waste of time om ze allemaal weg te moeten halen.
m
mr.darkLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb een bommetje gebruikt het afgelopen weekend .Het was voor het eerst maar heb hem wel goed gevoeld 2 dagen niet geslapen.

Maar hij kwam vet snel aan eerst voelde ik niets maar na een 45 min ongeveer en 4 glazen wodka ging ik hellemaal los heb een top nacht gehad en genoten ja mot zeggen dat ik hem de eerste x goed heb gevoeld .

gr.mr.Dark
S
SweetfunkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Enesteene zei:
moet je lichaam dr eerst aan wennen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...


lol
beste quote tot nu toe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."