Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsleren met speed

leren met speed

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik sluit me bij qocaïne aan leren kun je het beste compleet nuchter doen neem je meer op en naar mijn mening ook sneller maar ja maakwerk+speed=een kamer die naar brandend inkt ruikt dat kan wel.
maar toch kun je dat ook beter zonder doen dan leer je er ook nog wat van.

en dan na al het harde werken :stoned:

godver metaalkonijn heeft mij overtuigt je kunt het beste alleen de dag voor de toets nuchter leren.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou als ik het deed, nam ik heel wat meer.. maar ik had ook last van tolerantie enzo..
Je moet zelf weten wat er voor jou het beste werkt, als je je nu goed kan concentreren met die hoeveelheid, moet je daarmee door gaan eh..
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb ff een vraagje, ik gebruik sinds gister wat speed om beter aan m'n school te kunnen werken.
heb ik dus nog nooit eerder gedaan, en vraag me af om de hoeveel uur andere mensen wat speed bijnemen.
het is namelijk vrij goeie speed en wil niet te veel nemen en niet te weinig natuurlijk ..
neem tot nu toe ongeveer om de 3 uur 2 sleutelpuntjes en vraag me af of dat een beetje een normale hoeveelheid is.

het liefst antwoord van mensen die er ervaring mee hebben, en niet mensen die denken het te weten maar het nooit gedaan hebben.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik sluit me bij Saivy aan..!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik nam toen zo'n halve gram of 1 gram per dag of soms wel meer, maar zoals ik al zei, tolerantie had er ook iets mee te maken. Dus ik raad je het echt niet aan om zoveel te gaan nemen, als je je nu al goed voelt met die paar sleutelpuntjes, blijf daar dan gewoon bij.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
en wat is heel wat meer? heb op het moment niet zo veel tijd om te experimenteren wat een goeie hoeveelheid is (vandaar ook de speed :) )
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke tnx :)
net een paar redelijke sleutelpunten genomen, en ben nu aan het typen als een gek .. dus gaat goed haha :)
voel me nu gewoon goed, misschien net iets te veel want kan aan m'n lul voelen dat ik speed heb gebruikt (word hij altijd erg gevoelig van..)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zolang je blijft eten maar vooral nog kan slapen gaat het goed.

Als je straks vermoeit raakt omdat je vanavond niet kan slapen dan wordt het een lastig pakketje ellende.
Wat uiteraard alleen opgelost kan worden door meer pep tenemen.

studeren op de pep kan maar daar is al bijna een studie voor nodig dus wees voorzichtig.

Stonie
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mee eens met wat Saivy zegt. Ik gebruikt nu tussen de 0,5 en 1 gram per dag, meestal in 2 of 3 keer snuiven verspreid over de dag. Maar tolerantie idd. Als je genoeg hebt aan minder prima toch? :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja dat is voor mij veelste veel idd, ik hou het gewoon bij af en toe wat sleutel puntjes. want de laatste keer speed was 26 mei, en november ofzo :)
heb een tijd niet gebruikt en begin nu weer een beetje met alles, dus heb niet zoveel meer nodig als een jaar geleden ..

tnx voor de tips, probeer het goed te doseren.

vraag me trouwens af of je de volgende dag, na dat je over een dag verspreid een halve gram ofzo gesnoven hebt ook merkt dat je gaar bent ..? omdat je toch wel wat meer energie zal verbruiken dan normaal denk ik.. maar is dat ook merkbaar?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
cunt zei:
vraag me trouwens af of je de volgende dag, na dat je over een dag verspreid een halve gram ofzo gesnoven hebt ook merkt dat je gaar bent ..? omdat je toch wel wat meer energie zal verbruiken dan normaal denk ik.. maar is dat ook merkbaar?
Klik om te vergroten...

Niet als je de volgende dag begint met een lijn. :P Nee maar, ik denk niet dat je er zoveel last van zult hebben, een halve gram is ook niet zoveel en als je enkel maar studeert enz.. dat is ook niet zo vermoeiend.
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#12
De dag begint bij mij best vaak met een lijnje :grin:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed

In het begin deed ik een klein lijntje, en heel dun.. om te leren!
Maar hoe vaker je het doet hoe meer je nodig hebt voor hetzelfde effect. Als je de hele nacht niet slaapt, en in de ochtend niet doet.. dan ben je gaar.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
cunt zei:
vraag me trouwens af of je de volgende dag, na dat je over een dag verspreid een halve gram ofzo gesnoven hebt ook merkt dat je gaar bent ..? omdat je toch wel wat meer energie zal verbruiken dan normaal denk ik.. maar is dat ook merkbaar?
Klik om te vergroten...

Niet als je de volgende dag begint met een lijn. :P Nee maar, ik denk niet dat je er zoveel last van zult hebben, een halve gram is ook niet zoveel en als je enkel maar studeert enz.. dat is ook niet zo vermoeiend.
Klik om te vergroten...
dacht ik ookal idd .. blijf gewoon lekker eten en drinken ondertussen, gaat goed komen :)

merk wel dat ik meer opga in de muziek op het moment .. arctic monkeys - 505 klinkt nu nog beter hehe :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hehe muziek en speed gaan wel goed samen ja.. veel plezier nog. :wink:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou eerder te weinig nemen dan te veel. Ik bedoel je kunt ook best studeren zonder. De enige keer dat ik het doe is als het 's avonds is en ik nog veel moet doen en eigenlijk al moe aan het worden ben.

Als je gaat gebruiken zonder dat je het echt nodig hebt om te leren is het eerder een excuus om wat je neus in te schuiven. Probeer het eerst zonder en vraag als het niet lukt (moe of geen concentratie)het pas aan die goeie witte vriend :sunglasses:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik denk dat hij al geconstateerd heeft dat het niet lukt zonder....

volgens mij mag je je wel aan een verhoging van dosis verwachten na verloop van de examen periode...
ik heb hetzelfde met relatine, de eerste dagen van mijn examen een redelijk lage dosis maar tegen het laatste examen (1.5weken later)
pak ik toch al snel 2x-3x meer dan in het begin...
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
cunt zei:
Saivy zei:
cunt zei:
vraag me trouwens af of je de volgende dag, na dat je over een dag verspreid een halve gram ofzo gesnoven hebt ook merkt dat je gaar bent ..? omdat je toch wel wat meer energie zal verbruiken dan normaal denk ik.. maar is dat ook merkbaar?
Klik om te vergroten...

Niet als je de volgende dag begint met een lijn. :P Nee maar, ik denk niet dat je er zoveel last van zult hebben, een halve gram is ook niet zoveel en als je enkel maar studeert enz.. dat is ook niet zo vermoeiend.
Klik om te vergroten...
dacht ik ookal idd .. blijf gewoon lekker eten en drinken ondertussen, gaat goed komen :)

merk wel dat ik meer opga in de muziek op het moment .. arctic monkeys - 505 klinkt nu nog beter hehe :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, ja das idd een goed nummer. Nu ik er over nadenk heb ik hun nieuwe cd nog niet onder de invloed van drugs (op alcohol na) beluisterd :mrgreen:
Misschien moet ik volgend weekend na het stappen eens een poging wagen :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
DonnieDark0 zei:
Ik zou eerder te weinig nemen dan te veel. Ik bedoel je kunt ook best studeren zonder. De enige keer dat ik het doe is als het 's avonds is en ik nog veel moet doen en eigenlijk al moe aan het worden ben.

Als je gaat gebruiken zonder dat je het echt nodig hebt om te leren is het eerder een excuus om wat je neus in te schuiven. Probeer het eerst zonder en vraag als het niet lukt (moe of geen concentratie)het pas aan die goeie witte vriend :sunglasses:
Klik om te vergroten...
ik leer al een hele tijd zonder speed, maar heb nu nog een week om m'n school opdrachten af te maken en er moet komende week nog echt veel gebeuren.. vandaar.
en als je ook eerdere posts in dit topic leest en in andere topics kan je wel zien dat ik geen weekend verslaafde ben die een excuus zoekt om doordeweeks ook te snuiven, verre van dat zelfs..
maar ik moet nu echt veel doen, en zoals je ook in het ADD topic van nutss kan lezen heb ik daar ook last van.. dus vandaar dat de speed komt kijken :)

@mr. jiho > ja klinkt logisch, ga 1 van de komende dagen wat meer halen. want de rommel is alweer bijna op :)

@'t onvermijdelijke > zeker doen! is echt een heerlijke cd onder invloed! :hearteyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
cunt zei:
DonnieDark0 zei:
Ik zou eerder te weinig nemen dan te veel. Ik bedoel je kunt ook best studeren zonder. De enige keer dat ik het doe is als het 's avonds is en ik nog veel moet doen en eigenlijk al moe aan het worden ben.

Als je gaat gebruiken zonder dat je het echt nodig hebt om te leren is het eerder een excuus om wat je neus in te schuiven. Probeer het eerst zonder en vraag als het niet lukt (moe of geen concentratie)het pas aan die goeie witte vriend :sunglasses:
Klik om te vergroten...
ik leer al een hele tijd zonder speed, maar heb nu nog een week om m'n school opdrachten af te maken en er moet komende week nog echt veel gebeuren.. vandaar.
en als je ook eerdere posts in dit topic leest en in andere topics kan je wel zien dat ik geen weekend verslaafde ben die een excuus zoekt om doordeweeks ook te snuiven, verre van dat zelfs..
maar ik moet nu echt veel doen, en zoals je ook in het ADD topic van nutss kan lezen heb ik daar ook last van.. dus vandaar dat de speed komt kijken :)

@mr. jiho > ja klinkt logisch, ga 1 van de komende dagen wat meer halen. want de rommel is alweer bijna op :)

@'t onvermijdelijke > zeker doen! is echt een heerlijke cd onder invloed! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oke dan, goedzo :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."