#1
Na een paar uurtjes krijg ik van snuiven al een ongemakkelijk gevoel in mijn maag, dus een bommetje hoef ik niet zo nodig te proberen...
Delirium zei:Na een paar uurtjes krijg ik van snuiven al een ongemakkelijk gevoel in mijn maag, dus een bommetje hoef ik niet zo nodig te proberen...

BUBBLEPUNK zei:Wahahaha over bommekes en snuiven gesproken, nu gaan we even terug de tijd in augustus 1997, er was braderie enzo in Roosendaal, een vriendin van mij werkte in de Bazaar in Roosendaal, en zij had mij gevraagd of ik mee een show kon lopen voor de kleren te showen die ze zo in de Bazaar verkopen. Ik stemde meteen toe zo'n leuke dingens zag ik steeds wel zitten om te doen - toen de dag zelf toen we de show moesten gaan lopen, had ik thuis nog even 2 lijntjes gesnoven, en een vriend had twee bommekes (in elke bommeke 1/4 van 1gram) voor elk klaar gemaakt, om mee te nemen want we zouden heel de dag weg zijn, en snuiven zo in het openbaar (mmm liever niet), daarom ideaal elk een bommeke in onze zak, en we konden vertrekken. Toen in Roosendaal aangekomen, onze spullen in de ruimtes boven de Bazaar gaan wegzetten, een drankje genomen en genieperig bommeke de mond in en doorslikken maar. Een uurtje later begon de vertoning, man man ik stond strak van de zenuwen plots - het omkleden tussen de vertoningen dat ging best vrij snel en goed, maar op het podium zelf ging ik ook te snel, man toch was precies een marathon aan het lopen. Ik moest me steeds zelf corrigeren, door m'n eigen toe te spreken, rustig, kalm je bent kleding aan het showen en geen competitie aan het lopen. Aan de overkant zat een vriend op terras toe te kijken naar de show, en hij had wel in de mot wat er met mij aan de hand was, en zat me daar in zijn vuistje te grinniken en te lachen. Al bij al is die show van eenleien dakje gelopen, buiten dat ik zelf me steeds moest corrigeren wat gas terug te nemen. Was me weeral een ervaring, die ik nooit zal vergeten - Die staat me nog in de gedachte gesnoven!
Safire zei:Geef mij maar mijn vertrouwde lijntjes.. Niks mis mee anders.![]()
MetaalKonijn zei:als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter.![]()
![]()
![]()
.
MetaalKonijn zei:Wat Sir Henkward zegt kan ik mee instemmen, de rush van een inkickend bommetje is een fijne zaak. Doch snuiven zorgt voor the thrill of it all, maar daar heb ik op 't laatst wel mijn tabak van als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter.
Daarnaast kan ik niet zeggen dat ik ooit last van m'n maag heb gehad door een bommetje, ik kan me veel meer voorstellen bij de potentiele schade die het aanricht bij je neus.
Blijft allemaal risky business, beide malen krijg je de stof in je lichaam, en dat kun je pushen zover je wil.

Saivy zei:MetaalKonijn zei:Wat Sir Henkward zegt kan ik mee instemmen, de rush van een inkickend bommetje is een fijne zaak. Doch snuiven zorgt voor the thrill of it all, maar daar heb ik op 't laatst wel mijn tabak van als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter.
Daarnaast kan ik niet zeggen dat ik ooit last van m'n maag heb gehad door een bommetje, ik kan me veel meer voorstellen bij de potentiele schade die het aanricht bij je neus.
Blijft allemaal risky business, beide malen krijg je de stof in je lichaam, en dat kun je pushen zover je wil.
![]()
![]()
Alles goed man?![]()
![]()
Verdomme ik weet 't.
MetaalKonijn zei:Wat Sir Henkward zegt kan ik mee instemmen, de rush van een inkickend bommetje is een fijne zaak. Doch snuiven zorgt voor the thrill of it all, maar daar heb ik op 't laatst wel mijn tabak van als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter.
Daarnaast kan ik niet zeggen dat ik ooit last van m'n maag heb gehad door een bommetje, ik kan me veel meer voorstellen bij de potentiele schade die het aanricht bij je neus.
Blijft allemaal risky business, beide malen krijg je de stof in je lichaam, en dat kun je pushen zover je wil.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."