Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMix van bommetje en snuiven tegelijkerttijd?

Mix van bommetje en snuiven tegelijkerttijd?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een paar uurtjes krijg ik van snuiven al een ongemakkelijk gevoel in mijn maag, dus een bommetje hoef ik niet zo nodig te proberen...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delirium zei:
Na een paar uurtjes krijg ik van snuiven al een ongemakkelijk gevoel in mijn maag, dus een bommetje hoef ik niet zo nodig te proberen...
Klik om te vergroten...

DAT IS NET WAT IK DACHT...

maar nee hoor, ik heb het geprobeerd en echt niks last van mijn maag terwijl je idd zegt na een paar lijnen dat je maag al wat pijn begint te doen. dat heb ik ook met snuiven. met bommetjes dus niet raar maar waar... :P
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Straks feestjeuh bouwen again yiplaaaa ga nu iets nieuws uittesten tegelijkertijd dus bommeke nemen, en dan direct snuiven eens benieuwd naar het resultaat. De laatste keer heb ik er een uur tss gelaten eerst gesnoven en dan bommeke ern moet zeggen kreeg een energy vibe imazing not too explain hehe, ma wordt in ieder geval tot morgenochtend de 7en het sluitingsuur doorgaan tis juist te hopen niet teveel last aan enkel we'll see ma feestje bouwen.
En over het algemeen snuif ik maar is beter voor de neus naar het schijnt van regelmatig bommeke te nemen.
En hebben er nog mensen al die ervaring van beiden in 1 maal?
Let me know cu, and don't forget party---------timeeeeeeeeeee yiplaaaa en ma gon:d!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je poll trekt op niks, en het is allemaal niet erg duidelijk, gebruik ook eens wat leestekens ofzo..

Maar goed, nee ik heb er geen ervaring mee en kzou het ook niet echt willen proberen. :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik neem regelmatig een bommetje en dan om het wachten te doden alvast een snuifje erbij ook..

Werkt prima.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geef mij maar mijn vertrouwde lijntjes.. Niks mis mee anders. :hearteyes:
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#7
In 1 woord zalig echt aanraderke wel niet zo nen erge babbelkick but energy auh wee echt fantastisch met 1 kruk soms zelf zonder ja operatie aan enkel en nog steeds wat op de sukkel, maar echt zeker doen. In bommetje zat 0,4gr en vot snuiven was ongever 0,5gr, kleine gram dus en om 4.30 effe klere komen verversen at home en nog 0,3 erdoor gesnoven en nu net home is het voordeel van op enkele honderden meters van de dancing te wonen hé.
Echt voor herhaling vatbaar en nu at home doorgaan toch tot vanavond 23.30u slapen kunnen we als we 70 jaar zen :tongueout: yiplaaaaaaaaaaaa home party nu allez ga jullie laten zen nog 2 vriendinnen meegekomen, en braaf ja tuurlijk when, I sleep lol
Allez nu echt ribedebie biepbiepbieeepvroem ciao!
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou je ajb kunnen proberen om het leesbaar te houden. Dank. Zie ook forumregels. :confused:
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wahahaha over bommekes en snuiven gesproken, nu gaan we even terug de tijd in augustus 1997, er was braderie enzo in Roosendaal, een vriendin van mij werkte in de Bazaar in Roosendaal, en zij had mij gevraagd of ik mee een show kon lopen voor de kleren te showen die ze zo in de Bazaar verkopen. Ik stemde meteen toe zo'n leuke dingens zag ik steeds wel zitten om te doen - toen de dag zelf toen we de show moesten gaan lopen, had ik thuis nog even 2 lijntjes gesnoven, en een vriend had twee bommekes (in elke bommeke 1/4 van 1gram) voor elk klaar gemaakt, om mee te nemen want we zouden heel de dag weg zijn, en snuiven zo in het openbaar (mmm liever niet), daarom ideaal elk een bommeke in onze zak, en we konden vertrekken. Toen in Roosendaal aangekomen, onze spullen in de ruimtes boven de Bazaar gaan wegzetten, een drankje genomen en genieperig bommeke de mond in en doorslikken maar. Een uurtje later begon de vertoning, man man ik stond strak van de zenuwen plots - het omkleden tussen de vertoningen dat ging best vrij snel en goed, maar op het podium zelf ging ik ook te snel, man toch was precies een marathon aan het lopen. Ik moest me steeds zelf corrigeren, door m'n eigen toe te spreken, rustig, kalm je bent kleding aan het showen en geen competitie aan het lopen. Aan de overkant zat een vriend op terras toe te kijken naar de show, en hij had wel in de mot wat er met mij aan de hand was, en zat me daar in zijn vuistje te grinniken en te lachen. Al bij al is die show van eenleien dakje gelopen, buiten dat ik zelf me steeds moest corrigeren wat gas terug te nemen. Was me weeral een ervaring, die ik nooit zal vergeten - Die staat me nog in de gedachte gesnoven!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
na een tip vind ik een bom leuker als een lijn...nadien geen rode neusvleugeltjes...

veel leuker!!!
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja join the club had ik ook voor vanacht ging me effe ander kleren aandoen woon op 200 m van dancing en stak al die mensen voorbij leken precies slakken, en naar het schijnt het dansen was imazing hebben ze me hier juist gezegd ondanks dat ik nog helft van tijd met krukken of toch 1 kruk loop zeker voor herhaling vatbaar. En model ben ik ook nog geweest nu spreek ik van 10jaar terug met die speed van toen moest je wel opletten of je was 2days niet aan te zien dus ni ideaal zo'n shoot op maandag was dusd weekendje kalm aan hate it. Ben nog steeds wakker en absolut niert moe straks nog eens de dijk afgaan zen bierfeesten zouden beter eens dope party's organiseren haha lol, het zou iets zijn zegt.
Allez peop hf a lot zelfs hoe meer hoe liever and also enjoy the little thing's prachtig dagje today lekker zonnig en 23° love it allez nu stop ik babbelkickje zekers haha :beer: :sunglasses: :wave:



BUBBLEPUNK zei:
Wahahaha over bommekes en snuiven gesproken, nu gaan we even terug de tijd in augustus 1997, er was braderie enzo in Roosendaal, een vriendin van mij werkte in de Bazaar in Roosendaal, en zij had mij gevraagd of ik mee een show kon lopen voor de kleren te showen die ze zo in de Bazaar verkopen. Ik stemde meteen toe zo'n leuke dingens zag ik steeds wel zitten om te doen - toen de dag zelf toen we de show moesten gaan lopen, had ik thuis nog even 2 lijntjes gesnoven, en een vriend had twee bommekes (in elke bommeke 1/4 van 1gram) voor elk klaar gemaakt, om mee te nemen want we zouden heel de dag weg zijn, en snuiven zo in het openbaar (mmm liever niet), daarom ideaal elk een bommeke in onze zak, en we konden vertrekken. Toen in Roosendaal aangekomen, onze spullen in de ruimtes boven de Bazaar gaan wegzetten, een drankje genomen en genieperig bommeke de mond in en doorslikken maar. Een uurtje later begon de vertoning, man man ik stond strak van de zenuwen plots - het omkleden tussen de vertoningen dat ging best vrij snel en goed, maar op het podium zelf ging ik ook te snel, man toch was precies een marathon aan het lopen. Ik moest me steeds zelf corrigeren, door m'n eigen toe te spreken, rustig, kalm je bent kleding aan het showen en geen competitie aan het lopen. Aan de overkant zat een vriend op terras toe te kijken naar de show, en hij had wel in de mot wat er met mij aan de hand was, en zat me daar in zijn vuistje te grinniken en te lachen. Al bij al is die show van eenleien dakje gelopen, buiten dat ik zelf me steeds moest corrigeren wat gas terug te nemen. Was me weeral een ervaring, die ik nooit zal vergeten - Die staat me nog in de gedachte gesnoven!
Klik om te vergroten...
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#12
bommetjes zijn over het algemeen wel fijn omdat de energy langzaam op komt zetten waardoor je echt je rug voelt recht trekken zeg maar.
enige nadeel bommetje is verrot gevoel in de maag volgende dag ma ja wat doe je eraan :P

bommetje: komt langzaam opzetten werkt naar mijn gevoel langer en fijner

lijn(tje): werkt vrij snel duurt iets korter naar mijn gevoel maar dit kan ook aan de dosering liggen weet niet, een lijn voelt meer als een ram in je gezicht en geeft meer voldoening

mix bommetje/lijntje: nou ja tel de bovenste dingen op en je komt erachter dat mixxen :hearteyes: is
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Safire zei:
Geef mij maar mijn vertrouwde lijntjes.. Niks mis mee anders. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat Sir Henkward zegt kan ik mee instemmen, de rush van een inkickend bommetje is een fijne zaak. Doch snuiven zorgt voor the thrill of it all, maar daar heb ik op 't laatst wel mijn tabak van als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter.
Daarnaast kan ik niet zeggen dat ik ooit last van m'n maag heb gehad door een bommetje, ik kan me veel meer voorstellen bij de potentiele schade die het aanricht bij je neus.
Blijft allemaal risky business, beide malen krijg je de stof in je lichaam, en dat kun je pushen zover je wil.
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter. :openmouth: :openmouth: :openmouth:
.
Klik om te vergroten...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Wat Sir Henkward zegt kan ik mee instemmen, de rush van een inkickend bommetje is een fijne zaak. Doch snuiven zorgt voor the thrill of it all, maar daar heb ik op 't laatst wel mijn tabak van als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter.
Daarnaast kan ik niet zeggen dat ik ooit last van m'n maag heb gehad door een bommetje, ik kan me veel meer voorstellen bij de potentiele schade die het aanricht bij je neus.
Blijft allemaal risky business, beide malen krijg je de stof in je lichaam, en dat kun je pushen zover je wil.
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :confused:


Alles goed man? :smoke: :wave:
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja as ik het echt niet meer kan houden het snot snuit ik het eruit met risico dat helft zakdoek volzit en plakt. Maja dan eens alles eruit nieuw lijntje klaar leggen he, shit heb zin om uit te gaan hoho en gaan love it too much. :sunglasses: :P :wink: :smoke: :sunglasses:
Allez in slechtste geval nog 5 days patience ma ongetwijfeld wel home party ergens in de week :hearteyes: :) :sunglasses:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
MetaalKonijn zei:
Wat Sir Henkward zegt kan ik mee instemmen, de rush van een inkickend bommetje is een fijne zaak. Doch snuiven zorgt voor the thrill of it all, maar daar heb ik op 't laatst wel mijn tabak van als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter.
Daarnaast kan ik niet zeggen dat ik ooit last van m'n maag heb gehad door een bommetje, ik kan me veel meer voorstellen bij de potentiele schade die het aanricht bij je neus.
Blijft allemaal risky business, beide malen krijg je de stof in je lichaam, en dat kun je pushen zover je wil.
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :confused:


Alles goed man? :smoke: :wave:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: Verdomme ik weet 't. :smoke:

Alles prima. :hearteyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
Wat Sir Henkward zegt kan ik mee instemmen, de rush van een inkickend bommetje is een fijne zaak. Doch snuiven zorgt voor the thrill of it all, maar daar heb ik op 't laatst wel mijn tabak van als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter.
Daarnaast kan ik niet zeggen dat ik ooit last van m'n maag heb gehad door een bommetje, ik kan me veel meer voorstellen bij de potentiele schade die het aanricht bij je neus.
Blijft allemaal risky business, beide malen krijg je de stof in je lichaam, en dat kun je pushen zover je wil.
Klik om te vergroten...

:grin: Goed spul!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteravond tijdens het stappen de pep maar gelikt, dat ging wat makkelijker op dat moment :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."