Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMix van bommetje en snuiven tegelijkerttijd?

Mix van bommetje en snuiven tegelijkerttijd?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stop maar eens meer dan een gram in je mond, wedden dat je dat merkt? :smoke:

casa_696969 zei:
Heeft absoluut normaal geen enkel effect he :confused:



DreamWeaver zei:
Gisteravond tijdens het stappen de pep maar gelikt, dat ging wat makkelijker op dat moment :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik een bommetje neem dan snuif ik ook altijd een lijntje anders duurt t me te lang eer ik wat voel van de pep.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
:`) Junks.
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetaalKonijn zei:
:`) Junks.
Klik om te vergroten...

:wave: uhuh uhuh :wave:

bommetje is wel chill werkt langer (naar mijn ervaring), maar snuiven geeft toch meer kick, toch wel meer dat pep gevoel, het branden in je neus, de smaak :hearteyes: geef mij toch maar een lijntje (A)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brandon zei:
MetaalKonijn zei:
:`) Junks.
Klik om te vergroten...

:wave: uhuh uhuh :wave:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moon zei:
als ik een bommetje neem dan snuif ik ook altijd een lijntje anders duurt t me te lang eer ik wat voel van de pep.
Klik om te vergroten...

dit deed ik afgelopen zaterdag ook en dat viel me best goed mee!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na een paar uurtjes krijg ik van snuiven al een ongemakkelijk gevoel in mijn maag, dus een bommetje hoef ik niet zo nodig te proberen...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delirium zei:
Na een paar uurtjes krijg ik van snuiven al een ongemakkelijk gevoel in mijn maag, dus een bommetje hoef ik niet zo nodig te proberen...
Klik om te vergroten...

DAT IS NET WAT IK DACHT...

maar nee hoor, ik heb het geprobeerd en echt niks last van mijn maag terwijl je idd zegt na een paar lijnen dat je maag al wat pijn begint te doen. dat heb ik ook met snuiven. met bommetjes dus niet raar maar waar... :P
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Shit zeg we zitten zoner en de 2 van wie we het haalden 1 is ermee gestopt en de andere is spoorloos verzekers weer kerels gaan babbelen. Help alle hulp uit Nederland is welkom...
Desnoods prive bericht but help us thx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."