Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed & lichamelijke klachten?

Speed & lichamelijke klachten?

41 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#1
je maag raakt natuurlijk ook van streek doordat je niet/nauwelijks eet.
Ik heb zelf altijd wel wat last van mn maag als ik het via een bommetje oid inneem.
Eten verhelpt dat meestal wel...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
speedkills zei:
je maag raakt natuurlijk ook van streek doordat je niet/nauwelijks eet.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, verschrikkelijk is dat, als je maag helemaal leeg is. Daarbij voel je geen honger, en doet je mond pijn, waardoor eten moeilijk wordt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
MichaelMayhem zei:
Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
En de kramp houdt aan ongeacht welke positie ik aanneem.
Na 30 seconden trekt het wel weer weg maar het voelt alsof je kuit is omgedraaid.
Klik om te vergroten...

Dat ken ik, is inderdaad walgelijk pijnlijk!!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 magic word voor krampen : magnesium!!! 2 of 3 tabletten/capsules en je zal niet gauw krampen krijgen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doodkapje zei:
1 magic word voor krampen : magnesium!!! 2 of 3 tabletten/capsules en je zal niet gauw krampen krijgen.
Klik om te vergroten...

Ik zal het toch maar eens een keer in gaan slaan! :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
MichaelMayhem zei:
Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
En de kramp houdt aan ongeacht welke positie ik aanneem.
Na 30 seconden trekt het wel weer weg maar het voelt alsof je kuit is omgedraaid.
Klik om te vergroten...

Dat ken ik, is inderdaad walgelijk pijnlijk!!
Klik om te vergroten...
tijdje terug keertje gehad, ging kapot van de pijn, en de kramp ging er ook niet meer uit :(
heb er echt meer als 30min last van gehad
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Djodjo zei:
Doodkapje zei:
1 magic word voor krampen : magnesium!!! 2 of 3 tabletten/capsules en je zal niet gauw krampen krijgen.
Klik om te vergroten...

Ik zal het toch maar eens een keer in gaan slaan! :wave:
Klik om te vergroten...

moet je echt doen djo! zelfs als je vingers elk een andere richting uit willen een paar magnesium tabletten en binnen een half uurtje gaat de kramp over.
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat helpt inderdaad.. Ik kreeg altijd kramp in mn tenen en knie- en kaakpijnen :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
Marla Singer zei:
MichaelMayhem zei:
Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
En de kramp houdt aan ongeacht welke positie ik aanneem.
Na 30 seconden trekt het wel weer weg maar het voelt alsof je kuit is omgedraaid.
Klik om te vergroten...

Dat ken ik, is inderdaad walgelijk pijnlijk!!
Klik om te vergroten...
tijdje terug keertje gehad, ging kapot van de pijn, en de kramp ging er ook niet meer uit :(
heb er echt meer als 30min last van gehad
Klik om te vergroten...

FUCK! Is dat daarvan? Dat heb ik regelmatig! Alsof mn been heel langzaam afgescheurd wordt :| (geen half uur overigens, enkele minuten, maar toch.. (als het daarna wegtrekt is het stiekem wel erg lekker)
H
HC_DAPNHE_HCLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik stop krijg ik na een paar dagen:
hoofdpijn, pijn in m'n gewrichten, spierpijn, slaapstoornissen (niej kunnen in en doorslapen) nachtmerries, ontstoken tandvlees,
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo
Klik om te vergroten...

Jaa dat heb ik dus ook. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik vind het heerlijk als ik het snel voel. Ik gebruik dagelijks. heb je nu gebruikt?
In de ochtend soms doen myn kaken zeer, bij jouw?
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#12
hallo allemaal,
Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin.
Wie heeft ook lichamelijke klachten?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#14
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
Klik om te vergroten...

oh wat gek :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
Klik om te vergroten...

oh wat gek :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Beetje dimmen hè, da's niet gek :þ
Ik had het vandaag nog en gisteren.. en zondag..
whatever, ik krijg dan ook altijd een beetje het gevoel dat ik zweef,
dat maakt het dan wel weer goed.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
Klik om te vergroten...

oh wat gek :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Beetje dimmen hè, da's niet gek :þ
Ik had het vandaag nog en gisteren.. en zondag..
whatever, ik krijg dan ook altijd een beetje het gevoel dat ik zweef,
dat maakt het dan wel weer goed.
Klik om te vergroten...

btje dimmen?

zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeft
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeft
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

nah tis geen stalker

hij is eigenlijk best lief :openmouth:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeft
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

nah tis geen stalker

hij is eigenlijk best lief :openmouth:
Klik om te vergroten...


Een hele eer, om zo'n mooie avatar te mogen krijgen in een doodnormaal weekend van mister crea! :wink:

O.T. Ik krijg vaak van die verkrampingen in mijn handen. En ik krijg trillend rechterooglid, een verhoogde kans op hyperventilatie (waar ik al last van heb) en een ontzettend droge smoel en het duurt 3 dagen voor ik dat een beetje bijgetankt krijg. Wat wel daarvan weer het prettige is, dat ik minder hoef te plassen, omdat al het vocht naar andere delen van het lichaam gaat die uitgedroogd zijn.
Ik gebruik het ook niet zo heel veel, maar af en toe is het wel lekker. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."