#1
je maag raakt natuurlijk ook van streek doordat je niet/nauwelijks eet.
Ik heb zelf altijd wel wat last van mn maag als ik het via een bommetje oid inneem.
Eten verhelpt dat meestal wel...
Ik heb zelf altijd wel wat last van mn maag als ik het via een bommetje oid inneem.
Eten verhelpt dat meestal wel...

