#1
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. 


Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delenMetaalKonijn zei:Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening.![]()


Solidius zei:Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delenMetaalKonijn zei:Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening.![]()
![]()
Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
top zei:hallo allemaal,
Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin.
Wie heeft ook lichamelijke klachten?
TimeKiller zei:Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
top zei:TimeKiller zei:Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!

Beetje dimmen hè, da's niet gek :þEllesdee zei:top zei:TimeKiller zei:Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
oh wat gek![]()
ExceptionalInsight zei:Beetje dimmen hè, da's niet gek :þEllesdee zei:top zei:TimeKiller zei:Delirium zei:Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn![]()
Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
oh wat gek![]()
Ik had het vandaag nog en gisteren.. en zondag..
whatever, ik krijg dan ook altijd een beetje het gevoel dat ik zweef,
dat maakt het dan wel weer goed.
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeftEllesdee zei:zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman![]()
ExceptionalInsight zei:Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeftEllesdee zei:zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman![]()
![]()
Ellesdee zei:ExceptionalInsight zei:Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeftEllesdee zei:zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman![]()
![]()
nah tis geen stalker
hij is eigenlijk best lief![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."