Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed & lichamelijke klachten?

Speed & lichamelijke klachten?

41 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetaalKonijn zei:
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delen :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een goede zaak. :smoke:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is bij mij dus net niet, des te minder ik snuif, des te brakker ik ben. Echt raar. Niet dat ik een stofzuiger ben qua speed, maarja. Het is en blijft mijn ding niet :).
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius zei:
MetaalKonijn zei:
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delen :smoke:
Klik om te vergroten...

deel hem ook :) maar ik denk dat ik ook niet echt katergevoelig ben :P
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#7
top zei:
hallo allemaal,
Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin.
Wie heeft ook lichamelijke klachten?
Klik om te vergroten...

En ik drink me altijd de plerrus.. en krijg het warm, vandaag ging het echt verdomd goed op school. haha :grin:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#8
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
Klik om te vergroten...

oh wat gek :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
Klik om te vergroten...

oh wat gek :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Beetje dimmen hè, da's niet gek :þ
Ik had het vandaag nog en gisteren.. en zondag..
whatever, ik krijg dan ook altijd een beetje het gevoel dat ik zweef,
dat maakt het dan wel weer goed.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
Klik om te vergroten...

oh wat gek :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Beetje dimmen hè, da's niet gek :þ
Ik had het vandaag nog en gisteren.. en zondag..
whatever, ik krijg dan ook altijd een beetje het gevoel dat ik zweef,
dat maakt het dan wel weer goed.
Klik om te vergroten...

btje dimmen?

zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeft
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeft
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

nah tis geen stalker

hij is eigenlijk best lief :openmouth:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
zeg hallo, weet je wel tegen wie je t hebt jongeman :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jazeker, tegen een zekere jongedame die de avatar gebruikt die haar stalker voor haar gemaakt heeft
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

nah tis geen stalker

hij is eigenlijk best lief :openmouth:
Klik om te vergroten...


Een hele eer, om zo'n mooie avatar te mogen krijgen in een doodnormaal weekend van mister crea! :wink:

O.T. Ik krijg vaak van die verkrampingen in mijn handen. En ik krijg trillend rechterooglid, een verhoogde kans op hyperventilatie (waar ik al last van heb) en een ontzettend droge smoel en het duurt 3 dagen voor ik dat een beetje bijgetankt krijg. Wat wel daarvan weer het prettige is, dat ik minder hoef te plassen, omdat al het vocht naar andere delen van het lichaam gaat die uitgedroogd zijn.
Ik gebruik het ook niet zo heel veel, maar af en toe is het wel lekker. :wave:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
verdomme ik moet altijd een keer terug naar boven scrollen om te kijken in wat voor topic ik zit en dus weet wat ik moet antwoorden... :rolleyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
juist dat lichamelijke klachten.

Djodjo schreef :
Ik krijg vaak van die verkrampingen in mijn handen. En ik krijg trillend rechterooglid, een verhoogde kans op hyperventilatie (waar ik al last van heb) en een ontzettend droge smoel.

ik heb net hetzelfde probleem, maar ik heb dan ondertussen wel degelijk hyperventilatie. ik heb dat chronisch.

pep is eigelijk helemaal niet geschikt voor mij... MAAR VEEL TE LEKKER!!!

:grin: [/quote]
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na gebruik midden in de nacht de meest walgelijke kramp in je kuiten die je kan bedenken =/
En de kramp houdt aan ongeacht welke positie ik aanneem.
Na 30 seconden trekt het wel weer weg maar het voelt alsof je kuit is omgedraaid.
K
KapiteinKlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben net 3 dagen doorgegaan op een feest bij iemand. Maar had geen tandenborstel of iets meegenomen.. Kom vanmorgen thuis.. Haal de borstel door m'n smerige bek heen en zie dat ik in zowat elke tand een gat heb!!
Vieze bende.. Gebruik die troep nooit weer...
Dus een tip.. Poets je tanden erbij of gebruik die bende niet!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb nergens last van eigenlijk
lichamelijk dan
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
alleen een verschrompelt piemeltje :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."