Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed & lichamelijke klachten?

Speed & lichamelijke klachten?

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo
Klik om te vergroten...

Jaa dat heb ik dus ook. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik vind het heerlijk als ik het snel voel. Ik gebruik dagelijks. heb je nu gebruikt?
In de ochtend soms doen myn kaken zeer, bij jouw?
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaal,
Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin.
Wie heeft ook lichamelijke klachten?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
top zei:
Jaa dat heb ik dus ook. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik vind het heerlijk als ik het snel voel. Ik gebruik dagelijks. heb je nu gebruikt?
In de ochtend soms doen myn kaken zeer, bij jouw?
Klik om te vergroten...
Je eerste vraag kan ik geen antwoord op geven. Ik heb vanmiddag voor het laatst gebruikt (even uitleggen wat dat toevoegt, oke?). En ja de volgende dag (bij genoeg gebruik).. m'n kaken, m'n tanden, mn voeten, mn benen, vaak ook plekken waarvan ik niet meer weet hoe die pijn daar is gekomen :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
top zei:
ExceptionalInsight zei:
Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo
Klik om te vergroten...
heb je nu gebruikt?
Klik om te vergroten...

heeft het antwoord op die vraag dan enige toevoegende waarde?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
meer rusten, genoeg eten, magnesium tabletten nemen
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanaf het moment dat ik dergelijke lichamelijke klachten begin te krijgen is het tijd voor wat (langwerkende) benzo's, eens ik dan goed uitgeslapen ben dan is het gedaan met hartkloppingen, maagkrampen, pijn in m'n gewrichten etc. Tegen de pijn in mijn mond de dagen erna gebruik ik soms lidocaine-zuigtabletten, helpt wel een beetje
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kword al brak als ik er aan denk aan die lege maag en niet willen/kunnen eten.
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#10
je maag raakt natuurlijk ook van streek doordat je niet/nauwelijks eet.
Ik heb zelf altijd wel wat last van mn maag als ik het via een bommetje oid inneem.
Eten verhelpt dat meestal wel...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
speedkills zei:
je maag raakt natuurlijk ook van streek doordat je niet/nauwelijks eet.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, verschrikkelijk is dat, als je maag helemaal leeg is. Daarbij voel je geen honger, en doet je mond pijn, waardoor eten moeilijk wordt.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delen :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een goede zaak. :smoke:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is bij mij dus net niet, des te minder ik snuif, des te brakker ik ben. Echt raar. Niet dat ik een stofzuiger ben qua speed, maarja. Het is en blijft mijn ding niet :).
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Solidius zei:
MetaalKonijn zei:
Als je niet te extravaganza snuift, maar gewoon redelijk verstandig met je gear omgaat, word je er ook niet brak van naar mijn bescheiden mening. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik zou graag deze bescheiden mening met u willen delen :smoke:
Klik om te vergroten...

deel hem ook :) maar ik denk dat ik ook niet echt katergevoelig ben :P
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#18
top zei:
hallo allemaal,
Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin.
Wie heeft ook lichamelijke klachten?
Klik om te vergroten...

En ik drink me altijd de plerrus.. en krijg het warm, vandaag ging het echt verdomd goed op school. haha :grin:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#19
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
top zei:
TimeKiller zei:
Delirium zei:
Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!
Klik om te vergroten...

oh wat gek :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."