#1
ExceptionalInsight zei:Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo
Jaa dat heb ik dus ook. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik vind het heerlijk als ik het snel voel. Ik gebruik dagelijks. heb je nu gebruikt?
In de ochtend soms doen myn kaken zeer, bij jouw?


