Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24/7 Speed Topic

24/7 Speed Topic

61 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ffs kheb nog een hele zooi, maar of ik nou een week wakker wil blijven is maar de vraag,
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hehe das maar goed ook, wij moeten het doen met MDMA en/of Pep,
LSD is eventueel ook een oplossing :wink:

En natuurlijk de standaard Alcohol + Cannabis.

P.S we hebben in een paar uur een vol topic weten aanmaken :stoned: :stoned: :stoned:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
wij hebben nog wel meer dan alleen speed :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van die paar sleutelpuntjes van straks blijf ik niet wakker...

Zie het Time-Out topic voor meer info over mijn kutnacht :wink:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik sliep gisternacht dus pas om 05:00 uur =/
Gelukkig wel om 13:00 wakker.

En dat van 0.2mg speed in de octhend de dag daarvoor.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Armani7 zei:
ik ga over 9 minuutjes een poging tot slapen doen :P
Klik om te vergroten...

1e poging mislukt 2e poging over 7 minuten :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had gister om 20:30 gesnoven en heb super echt heerlijk geslapen. Zo lekker heb ik in tijden niet meer geslapen :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik leg d'r zo maar een paar neer denk ik, zometeen na een nacht al niet slapen van 22:00 tot 06:00 werken.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
MichaelMayhem zei:
Ik sliep gisternacht dus pas om 05:00 uur =/
Gelukkig wel om 13:00 wakker.
Klik om te vergroten...

Ik lag er om 12 uur in vannacht, sliep om half 3, werd wakker gebeld door de politie, gezeik met mn broertje. (niet boeiend)
Vervolgens klaarwakker, maar gaan roken, van 3 tot half 5 weer wakker gelegen. Tot half 12 kunnen slapen.

Zonder pep. (dus wederom sorry voor het offtopic gaan)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na een aantal horrorfilms gekeken te hebben (excorcist of emily rose :hearteyes: en nog wat domme troep) toch maar gaan slapen. Net wakker geworden na een schoonheidsslaapje van 14uur :)

En ik voel me gaaaar
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doodkapje zei:
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
Klik om te vergroten...
ik sinds donderdag aan 2 uurtjes :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
Klik om te vergroten...
ik sinds donderdag aan 2 uurtjes :grin:
Klik om te vergroten...

jaja maar jij hebt lekker chill feestje thuis gehad... :sunglasses:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doodkapje zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(
Klik om te vergroten...
ik sinds donderdag aan 2 uurtjes :grin:
Klik om te vergroten...

jaja maar jij hebt lekker chill feestje thuis gehad... :sunglasses:
Klik om te vergroten...
ja en nog een hele dag awakenings festival he :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
met de speed die ik nu heb blijf ik toch wel bijna 24h paraat...
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#16
De totale tijd dat ik wakker ben onder speed is recht evenredig met de hoeveelheid speed dat ik heb. In het geval van nu toch weer zeker de hele nacht. Dus dit topic is absoluut top :mrgreen:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanacht naar een techno-feestje in Oostende gegaan... ongeveer 0.7gram erdoor... ben nu op mijn werk... lol
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik meld me weer, gisteren om 17:00 ongeveer 0.2gr weg lopen snuiven.
Mijn schatting is dat ik 2 dagen wakker ben.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben ook al bijna 55 uur wakker, paar uur geleden eerste slaappoging gedaan, maar wilde niet lukken, toen een uur geleden toch ook weer een lijntje genomen, dus de komende uren gaat het slapen wederom nog niet lukken............. :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."