#1
ffs kheb nog een hele zooi, maar of ik nou een week wakker wil blijven is maar de vraag,

Armani7 zei:ik ga over 9 minuutjes een poging tot slapen doen :P
MichaelMayhem zei:Ik sliep gisternacht dus pas om 05:00 uur =/
Gelukkig wel om 13:00 wakker.
ik sinds donderdag aan 2 uurtjesDoodkapje zei:haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen...![]()
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap...![]()
SperSIZEboon zei:ik sinds donderdag aan 2 uurtjesDoodkapje zei:haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen...![]()
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap...![]()
![]()
ja en nog een hele dag awakenings festival heDoodkapje zei:SperSIZEboon zei:ik sinds donderdag aan 2 uurtjesDoodkapje zei:haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen...![]()
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap...![]()
![]()
jaja maar jij hebt lekker chill feestje thuis gehad...![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."