Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszonet voor de 1ste keer..

zonet voor de 1ste keer..

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi,
ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest :grin:

maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus :mrgreen: .

denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.

of is mijn pep nu gwn crap? :P

grts
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ewwem zei:
hoi,
ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest :grin:

maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus :mrgreen: .

denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.

of is mijn pep nu gwn crap? :P

als ik jou was zou ik ervanaf blijven de eerste keer pep ALLEEEN???? :confused:

grts
Klik om te vergroten...
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#3
richie87 zei:
als ik jou was zou ik ervanaf blijven de eerste keer pep ALLEEEN???? :confused:
Klik om te vergroten...

te laat. :) toch bedankt voor de waarschuwing :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is zo'n coolheid die je na de eerste keer goed speed snuiven nooit weer terug krijgt. :P
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mja had dit meer moeten checken... heb nogmaals bijgenomen... maar ik voel enkel het lichamelijke effect wnt ik wordt niet echt moe nu, maar mentaal neem ik geen verschil waar.




:(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niks mis met alleen doen.

Dat adem inhouden is een goeie inderdaad. Hehe.

Neem geleidelijk nog maar een paar nakjes d'r bij. Dan moet er vanzelf een Reservoir Dogs achtige coolheid over je heenkomen. :mrgreen: Wel rekening houden dat slapen heel moeilijk kan worden. :smoke: :stoned:
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Niks mis met alleen doen.

Dat adem inhouden is een goeie inderdaad. Hehe.

Neem geleidelijk nog maar een paar nakjes d'r bij. Dan moet er vanzelf een Reservoir Dogs achtige coolheid over je heenkomen. :mrgreen: Wel rekening houden dat slapen heel moeilijk kan worden. :smoke: :stoned:
Klik om te vergroten...

Een Reservoir Dogs achtige coolheid :mrgreen:
Dat heb je briljant verwoord, als je het mij vraagt :wink:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je zo wil slapen en urenlang naar je plafond ligt te staren... :wave:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neem volgende keer lekker snackie zat je nu te spacen :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Patrick a.k.a Spaceface zei:
die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je zo wil slapen en urenlang naar je plafond ligt te staren... :wave:
Klik om te vergroten...

ach dan heeft zij plafonddienst vannacht, hoef ik het iig niet te doen :rolleyes: :grin:
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je zo wil slapen en urenlang naar je plafond ligt te staren... :wave:
Klik om te vergroten...

ach dan heeft zij plafonddienst vannacht, hoef ik het iig niet te doen :rolleyes: :grin:
Klik om te vergroten...

hij * thx :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha kweet eigenlijk geeneens waarom ik zij typte :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
:P
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#14
begrijp alleen niet echt waarom iemand voor de eerste keer alleen gaat snuiven :P moet je toch doen met vrienden ergens thuis of op stap :rolleyes: errrug saaaai na een aantal uur...dit gastje is denk als het echte snelle is en geen troep wel een tijdje wakker :mrgreen: WHAHAHA :mrgreen:
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mja ik denk dat het best wel crap is want ik lig al te geeuwen :angry: en eerste keer kan je beter in een veilige omgeving doen denk ik dan. stel je gaat naar een (groot) event en doet het daar voor de 1ste X en het loopt fout is er veel geld kwijt, zitten je vrienden met de probs, etc..
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehe lol, maar idd doe het eens met vrienden, op stap ofzo, ik zelf had na de eerste keer ook niet echt dat speed gevoel wat ik nu zo goed kan waarderen.. had dat ook pas na een paar keer dat ik het echt begon te waarderen :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maakt vrijweinig uit waar je het voor de eerste keer doet. Je gaat er toch niet fout van ofzo. :P
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat bedoel ik ook niet, fout ga je er niet zo snel van , maar gewoon voor het gevoel, voor het leuk te vinden zou ik het de eerste keer niet in je eentje doen :)
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok de morning after nu: ben nog steeds... wakker. Denk dat ik nu het effect van speed wel heb leren kennen. Ik voel me nu moe, maar blijf nog altijd goed wakker zo'n... 19 uurs nadat ik nog heb bijgenomen :confused: :confused: . Heb om 8 u 's morgens proberen te slapen dmv te blowen. Geen resultaat. Hoop wel binnekort terug te kunnen slapen :P

edit: Heb ook ondervonden waarom je het beter niet alleen thuis doet. Je hebt er geen zak aan, enkel een slapeloze nacht.

grts :)
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#20
ewwem zei:
Ok de morning after nu: ben nog steeds... wakker. Denk dat ik nu het effect van speed wel heb leren kennen. Ik voel me nu moe, maar blijf nog altijd goed wakker zo'n... 19 uurs nadat ik nog heb bijgenomen :confused: :confused: . Heb om 8 u 's morgens proberen te slapen dmv te blowen. Geen resultaat. Hoop wel binnekort terug te kunnen slapen :P

edit: Heb ook ondervonden waarom je het beter niet alleen thuis doet. Je hebt er geen zak aan, enkel een slapeloze nacht.

grts :)
Klik om te vergroten...


WAHAHAHA :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :smoke: *krijgt dikke lach kick*


Geniaal... nu weet je wat de effecten zoal zijn :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."