#1
Niks mis met alleen doen.
Dat adem inhouden is een goeie inderdaad. Hehe.
Neem geleidelijk nog maar een paar nakjes d'r bij. Dan moet er vanzelf een Reservoir Dogs achtige coolheid over je heenkomen.
Wel rekening houden dat slapen heel moeilijk kan worden.

Dat adem inhouden is een goeie inderdaad. Hehe.
Neem geleidelijk nog maar een paar nakjes d'r bij. Dan moet er vanzelf een Reservoir Dogs achtige coolheid over je heenkomen.
Wel rekening houden dat slapen heel moeilijk kan worden.

