#1
Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
gerbeenn zei:Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Marla Singer zei:gerbeenn zei:Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Gezellig bij je ouders.
Phreakingout zei:Marla Singer zei:gerbeenn zei:Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Gezellig bij je ouders.
Ook weleens gedaan haha, niemand die het merkt.. Als je maar wel zoveel mogelijk je mond probeert te houden anders dan wel hehe.
iddPhreakingout zei:Marla Singer zei:gerbeenn zei:Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Gezellig bij je ouders.
Ook weleens gedaan haha, niemand die het merkt.. Als je maar wel zoveel mogelijk je mond probeert te houden anders dan wel hehe.

SperSIZEboon zei:![]()
ik wordt altijd alleen moe van me eigen lulkick want ik werk vaak daardoor 2 uur ofzo in me eigen tijd![]()
nadeel van in het centrum de post bezorgen, je komt continu bekenden tegen
plafonddienst? waren 2 maatjes van me hier, we waren wezen kliederen. dus ik liep ergens langs de snelweg te dwalenDjodjo zei:SperSIZEboon zei:![]()
ik wordt altijd alleen moe van me eigen lulkick want ik werk vaak daardoor 2 uur ofzo in me eigen tijd![]()
nadeel van in het centrum de post bezorgen, je komt continu bekenden tegen
Ik vind het heerlijk die lulkick van je hoor!![]()
Was het plafonddienst vannacht SperSize en Lake?
Ik vind het altijd zo leuk, dat ze het niet doorhebben.
Bijvoorbeeld de therapeut na een avondje/nachtje doorpeppen:
Goh volgens mij gaat het heel goed met je. Je straalt en je bent lekker rustig! (Fijne als je adhd hebt is dat ik heerlijk relaxed ben!)
Marla Singer zei:

Marla Singer zei:

Djodjo zei:SperSIZEboon zei:![]()
ik wordt altijd alleen moe van me eigen lulkick want ik werk vaak daardoor 2 uur ofzo in me eigen tijd![]()
nadeel van in het centrum de post bezorgen, je komt continu bekenden tegen
Ik vind het heerlijk die lulkick van je hoor!![]()
Was het plafonddienst vannacht SperSize en Lake?
Ik vind het altijd zo leuk, dat ze het niet doorhebben.
Bijvoorbeeld de therapeut na een avondje/nachtje doorpeppen:
Goh volgens mij gaat het heel goed met je. Je straalt en je bent lekker rustig! (Fijne als je adhd hebt is dat ik heerlijk relaxed ben!)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."