#1
Gisteren Mysteryland, echt een te gekke party. In de bus een lijntje gesnoven om 1200 uur. Bij Fedde le Grand een pil binnen gestouwd om 1400 uur. Had al snel genoeg van dat vage gedoe en ben al spacend de brug over gelopen naar Q-dance. Daar vet lopen stampen en bommetje om 1700 uur. Ik begon moe te worden. Om 2000 uur een tweede pil die niet echt werkte, daarom om 2200 uur nog maar en genomen die lekker binnenkwam... heerlijk zitten kleffen met een leuke meid...
dit was mn eerste echte pep-ervaring. Saai kan ik je vertellen. Als ADD-er werd ik er rustig van, klein beetje opgewekter, maar dat was het. Om echt te kunnen stampen had ik mn xtc'tjes wel nodig. Waar ligt het m aan, de ADD of de slechte pep?
Btw, geen enkele moeite met slapen. Heb net als met xtc een kort nachtje gehad van een uur of vier en voel me nu weer fris als een hoentje. Heerlijk, zo straffeloos kunnen gebruiken
dit was mn eerste echte pep-ervaring. Saai kan ik je vertellen. Als ADD-er werd ik er rustig van, klein beetje opgewekter, maar dat was het. Om echt te kunnen stampen had ik mn xtc'tjes wel nodig. Waar ligt het m aan, de ADD of de slechte pep?
Btw, geen enkele moeite met slapen. Heb net als met xtc een kort nachtje gehad van een uur of vier en voel me nu weer fris als een hoentje. Heerlijk, zo straffeloos kunnen gebruiken


