haha had je wel begrepen hoor, vond het al1 wel geweldig op de pep...(das wel jammer voor je, want het was echt super als je een beetje goede pep had, heb op een gegeven moment niet eens meer de moeite genomen om naar de plee te gaan om te gaan sjnatsten)heb er wel ook 1 pilletje bij gepakt, mja dat was al om 11.30 of zo...vond het wel relaxt zo! Hele dag (en nacht) super veel energie!! En niet dat hele spacy gevoel....vind dat af en toe wel relaxt, maar niet te vaak!!
Verder was mysteryland idd helemaal geweldig!! En zeker de afsluiting....heb ook echt geen spijt dat k al1 bij de Q-dance ben geweest....dat was nog eens net als vroegah!! lekker stampuh!(al1 die kaken de volgende dag he, volgende x maar geen kauwgum mee nemen

) Morge of zo de foto's halen, mja stond zo strak dat k vrees dat k die aan niemand kan laten zien haha!!
![:wink:]()
Was wel echt super! volgende feest is qlimax! mja heb nu weer de smaak te pakke dus kan niet wachten he
En die controle nog beter! man ik had zoveel mee naar binnen kunnen nemen, hadden ze dan niet eens gezien! En dan maar waarschuwen van te voren!! whahahaha....mja, zie er dan wel ook heel lief uit he
Maar om een heeeeeellll lang verhaal kort te maken....mysteryland was GEWELDIG!!!!!!!!
Groetjuhs
![:hearteyes:]()