Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMysteryland, saai die pep

Mysteryland, saai die pep

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren Mysteryland, echt een te gekke party. In de bus een lijntje gesnoven om 1200 uur. Bij Fedde le Grand een pil binnen gestouwd om 1400 uur. Had al snel genoeg van dat vage gedoe en ben al spacend de brug over gelopen naar Q-dance. Daar vet lopen stampen en bommetje om 1700 uur. Ik begon moe te worden. Om 2000 uur een tweede pil die niet echt werkte, daarom om 2200 uur nog maar en genomen die lekker binnenkwam... heerlijk zitten kleffen met een leuke meid...

dit was mn eerste echte pep-ervaring. Saai kan ik je vertellen. Als ADD-er werd ik er rustig van, klein beetje opgewekter, maar dat was het. Om echt te kunnen stampen had ik mn xtc'tjes wel nodig. Waar ligt het m aan, de ADD of de slechte pep?

Btw, geen enkele moeite met slapen. Heb net als met xtc een kort nachtje gehad van een uur of vier en voel me nu weer fris als een hoentje. Heerlijk, zo straffeloos kunnen gebruiken :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet het misschien wat vaker gebruiken om het te kunnen waarderen.

Ik had gister ook dat ik erg rustig en peaceful werd van de speed. Totaal geen zin om te dansen :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
je was ook op M.land?

gek he dat je van de speed rustig wordt, maar van de pep-xtc-pillen juist in de dansmood komt. pep=pep zou je zeggen

Alleen zo'n pijn in mn bek man... :(
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was er ook maar ik had een hele zuivere mdma pil genomen zonder speed. Ik werd compleet vaag maar had niet onwijs veel energie, dat was we l jammer :( Maar wel onwijs genoten van qdance :grin:
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Enesteene zei:
je was ook op M.land?

gek he dat je van de speed rustig wordt, maar van de pep-xtc-pillen juist in de dansmood komt. pep=pep zou je zeggen

Alleen zo'n pijn in mn bek man... :(
Klik om te vergroten...

je bedoeld je gehemelte in je mond?. doet echt veel pijn als je eten probeerd door te slikken (of zelfs speeksel al). komt door vitamine tekort, veel fruit eten en paar vitamine c pillen. Dan is het zo weer over. :wink:
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Robdebob zei:
Ik was er ook maar ik had een hele zuivere mdma pil genomen zonder speed. Ik werd compleet vaag maar had niet onwijs veel energie, dat was we l jammer :( Maar wel onwijs genoten van qdance :grin:
Klik om te vergroten...

q-dance stage was helemaal geweldig, jammer dat ik niet bij de afsluiting kon zijn (moest pendelbus halen), mooi vuurwerk en mooie show heb ik gehoord. :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
klopt, speed heeft net als ritalin een kalmerend en concentrerende werking op mensen met AD(H)D

maar waarom werken speed-xtc pillen dan wel op mn danszenuwen? (gewone mdma-pillen niet zozeer)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee man, snoep verstandig, eet 'n ... :mrgreen: appel en banaan gekocht... nee heb last van het kauwen, moet mn mond gewoon stilhouden, dan doet het geen pijn ... volgende keer maar geen kauwgum mee denk ik.

Mn maag voelde ook wat rommelig na 't bommetje. Rond een uur of zes nog in ieder geval een half uur moeten zitten omdat mn hart tekeer ging. Kon gisteren toen ik naar mn fiets liep echt merken dat ie een opdonder had gehad :openmouth:

Afsluiting bij Q-dance was geweldig. Prachtig licht gewoon... beetje space ship achtig... vuurwerk staat me neti echt meer bij
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier was 't andersom.. heeeeel klein beetje speed gehad maar was wel voldoende, kon er lekker mee dansen. Ik kan nu ook gewoon vrij normaal eten enzo, en ik heb ook hongerrr.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het komt door je ADD. Speed heeft op ADD patiënten een aardig overeenkomend effect als speed bij ADHD patiënten (of ritalin..).
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#11
misschien dat ADHD meer betrokken is met het dopamine-systeem dan bij het serotonine-systeem of zo
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
NexxtGen zei:
misschien dat ADHD meer betrokken is met het dopamine-systeem dan bij het serotonine-systeem of zo
Klik om te vergroten...

Lijkt me wel een logische redenering ja..
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nu je het zo zegt denk ik inderdaad dat dat klopt.

Saaaai :confused:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat hoor je vaker bij mensen die AD(H)D hebben. Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde. Ze wordt echt loom van speed. Nu hebben wij pillen waar ze soms zelfs te hard op gaat. Dat was ook zo op ML afgelopen zaterdag. Wat daar precies in zit weet ik niet, eigenlijk, maar die situatie was echt uitzonderlijk.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ow, beter man... hadden we ff moeten ruilen :tongueout:
gelukkig kn ik el op pillen uit mn plaat gaan :mrgreen:

en je woont ook no ges belachelijk dichtibj zag ik :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enesteene zei:
klopt, speed heeft net als ritalin een kalmerend en concentrerende werking op mensen met AD(H)D

maar waarom werken speed-xtc pillen dan wel op mn danszenuwen? (gewone mdma-pillen niet zozeer)
Klik om te vergroten...
klopt zeker ja...
maar klopt wel alleen in een lage dosis...
als je een hoge dose neemt zou je er net zoveel(of toch bijna) strak van moeten staan als iemand zonder ad(h)d...
ikzelf heb ook wat jij zegt als ik niet genoeg snuif.
heb zelf ook adhd....
bij hogere dosissen valt dit weer helemaal weg(gelukkig) :)

probeer anders een goeie kwaliteit dex(is mij altijd zeer goed bevallen) :hearteyes: :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ow beter man :grin: heb zaterdag twee keer 140 mg gehad, 1e keer gesnoven tweede keer geslikt... hoeveel neem jij?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
nu niks niemeer...
tijd geleden tussen de 4 en de 6 per week ofzo denk ik(dexedrine van topkwaliteit-->+-80%)
heb 3j lang wekelijks zoveel gebruikt(wel niet altijd dex maar het afgelopen jaar altijd dex)
de ene week al wa meer als de andere.
gemiddeld een 5 per week denk ik!!
gewoon dikke lijnen zwieren en goeie speed regelen(dan maakt het geen reet uit of je adhd of add hebt) :beer: :) :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#19
wowie, ben ik ff opgelucht... dacht HEB IK WEER :rolleyes:

volgende keer ff goed ventileren dus :angry: :rock:

piemeltje was overigens ook zo weer groot, vijf uur voor het laatst geslikt en rond 10en stond ie fier overeind, ook bij t plassen was ie prachtig van formaat
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#20
piemeltje bijzaak... :confused:

mijn grote trots :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."