Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMysteryland, saai die pep

Mysteryland, saai die pep

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het komt door je ADD. Speed heeft op ADD patiënten een aardig overeenkomend effect als speed bij ADHD patiënten (of ritalin..).
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien dat ADHD meer betrokken is met het dopamine-systeem dan bij het serotonine-systeem of zo
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
NexxtGen zei:
misschien dat ADHD meer betrokken is met het dopamine-systeem dan bij het serotonine-systeem of zo
Klik om te vergroten...

Lijkt me wel een logische redenering ja..
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu je het zo zegt denk ik inderdaad dat dat klopt.

Saaaai :confused:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat hoor je vaker bij mensen die AD(H)D hebben. Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde. Ze wordt echt loom van speed. Nu hebben wij pillen waar ze soms zelfs te hard op gaat. Dat was ook zo op ML afgelopen zaterdag. Wat daar precies in zit weet ik niet, eigenlijk, maar die situatie was echt uitzonderlijk.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ow, beter man... hadden we ff moeten ruilen :tongueout:
gelukkig kn ik el op pillen uit mn plaat gaan :mrgreen:

en je woont ook no ges belachelijk dichtibj zag ik :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enesteene zei:
klopt, speed heeft net als ritalin een kalmerend en concentrerende werking op mensen met AD(H)D

maar waarom werken speed-xtc pillen dan wel op mn danszenuwen? (gewone mdma-pillen niet zozeer)
Klik om te vergroten...
klopt zeker ja...
maar klopt wel alleen in een lage dosis...
als je een hoge dose neemt zou je er net zoveel(of toch bijna) strak van moeten staan als iemand zonder ad(h)d...
ikzelf heb ook wat jij zegt als ik niet genoeg snuif.
heb zelf ook adhd....
bij hogere dosissen valt dit weer helemaal weg(gelukkig) :)

probeer anders een goeie kwaliteit dex(is mij altijd zeer goed bevallen) :hearteyes: :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
ow beter man :grin: heb zaterdag twee keer 140 mg gehad, 1e keer gesnoven tweede keer geslikt... hoeveel neem jij?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
nu niks niemeer...
tijd geleden tussen de 4 en de 6 per week ofzo denk ik(dexedrine van topkwaliteit-->+-80%)
heb 3j lang wekelijks zoveel gebruikt(wel niet altijd dex maar het afgelopen jaar altijd dex)
de ene week al wa meer als de andere.
gemiddeld een 5 per week denk ik!!
gewoon dikke lijnen zwieren en goeie speed regelen(dan maakt het geen reet uit of je adhd of add hebt) :beer: :) :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
wowie, ben ik ff opgelucht... dacht HEB IK WEER :rolleyes:

volgende keer ff goed ventileren dus :angry: :rock:

piemeltje was overigens ook zo weer groot, vijf uur voor het laatst geslikt en rond 10en stond ie fier overeind, ook bij t plassen was ie prachtig van formaat
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
piemeltje bijzaak... :confused:

mijn grote trots :P
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enesteene zei:
wowie, ben ik ff opgelucht... dacht HEB IK WEER :rolleyes:

volgende keer ff goed ventileren dus :angry: :rock:

piemeltje was overigens ook zo weer groot, vijf uur voor het laatst geslikt en rond 10en stond ie fier overeind, ook bij t plassen was ie prachtig van formaat
Klik om te vergroten...


bijzaak ?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daarnaast bij pep ook hét middel om te beoordelen in hoeverre je onder invloed bent. :P
i
it's_meLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mysteryland saai op de pep?? Heb echt een geweldige dag gehad!! We hebben de hele dag staan stampuh bij de Q-dance stage!! (net als vele anderen om ons heen!) Leuke sfeer, veel strakke, relaxte mensen!!
Echt helemaal geweldig!!!!
Volgende dag idd wel een beetje last van me kaken, en een beetje spierpijn, mja heb ook de hele dag niet gezeten. Veel water gedronken en mezelf gedwongen om tussendoor even wat te eten. Koste heel veel moeite maar het lukte wel! (gezien het weer een zo best verstandig dacht ik zo)
Maar het was het allemaal meer dan waard! Had nog de hele nacht door kunnen gaan! (En misschien ook nog wel de dag erna haha)
Oh ja btw strenge cotrole bij de ingang zeiden ze toch??? haha niks van gemerkt!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
NEE man :beer: dat heb je verkeerd begrepen. Ik vond Mysterylan geweldig! Ik vond alleen de pep zelf saai. Ik heb me onws vermaakt daar op Q-dance en net als jij d hele dag staan stampen op nveau twee en drie. Ook verekte last van mn kaken, niet normaal meer... en die controle was een wassen neus
i
it's_meLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha had je wel begrepen hoor, vond het al1 wel geweldig op de pep...(das wel jammer voor je, want het was echt super als je een beetje goede pep had, heb op een gegeven moment niet eens meer de moeite genomen om naar de plee te gaan om te gaan sjnatsten)heb er wel ook 1 pilletje bij gepakt, mja dat was al om 11.30 of zo...vond het wel relaxt zo! Hele dag (en nacht) super veel energie!! En niet dat hele spacy gevoel....vind dat af en toe wel relaxt, maar niet te vaak!!
Verder was mysteryland idd helemaal geweldig!! En zeker de afsluiting....heb ook echt geen spijt dat k al1 bij de Q-dance ben geweest....dat was nog eens net als vroegah!! lekker stampuh!(al1 die kaken de volgende dag he, volgende x maar geen kauwgum mee nemen :mrgreen: ) Morge of zo de foto's halen, mja stond zo strak dat k vrees dat k die aan niemand kan laten zien haha!! :wink:
Was wel echt super! volgende feest is qlimax! mja heb nu weer de smaak te pakke dus kan niet wachten he :grin:
En die controle nog beter! man ik had zoveel mee naar binnen kunnen nemen, hadden ze dan niet eens gezien! En dan maar waarschuwen van te voren!! whahahaha....mja, zie er dan wel ook heel lief uit he :wink:

Maar om een heeeeeellll lang verhaal kort te maken....mysteryland was GEWELDIG!!!!!!!!
Groetjuhs :hearteyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
cu at qlimax
i
it's_meLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaaaahhhhhh idd CU @ Qlimax!!!!
Heb der zin in!!!!! :grin: :grin: :grin:
(zou je het ff kunnen laten weten als jij iets van de voorverkoop of een datum weet???) :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gisteren Mysteryland, echt een te gekke party. In de bus een lijntje gesnoven om 1200 uur. Bij Fedde le Grand een pil binnen gestouwd om 1400 uur. Had al snel genoeg van dat vage gedoe en ben al spacend de brug over gelopen naar Q-dance. Daar vet lopen stampen en bommetje om 1700 uur. Ik begon moe te worden. Om 2000 uur een tweede pil die niet echt werkte, daarom om 2200 uur nog maar en genomen die lekker binnenkwam... heerlijk zitten kleffen met een leuke meid...

dit was mn eerste echte pep-ervaring. Saai kan ik je vertellen. Als ADD-er werd ik er rustig van, klein beetje opgewekter, maar dat was het. Om echt te kunnen stampen had ik mn xtc'tjes wel nodig. Waar ligt het m aan, de ADD of de slechte pep?

Btw, geen enkele moeite met slapen. Heb net als met xtc een kort nachtje gehad van een uur of vier en voel me nu weer fris als een hoentje. Heerlijk, zo straffeloos kunnen gebruiken :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je moet het misschien wat vaker gebruiken om het te kunnen waarderen.

Ik had gister ook dat ik erg rustig en peaceful werd van de speed. Totaal geen zin om te dansen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."