Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKaken..

Kaken..

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met XTC en MDMA echt kaakklem vaak, en dan ook zo hard mogelijk ( de tandarts zal blij met je zijn ), maar dat heb ik gelukkig wel beetje afgeleerd. Met Speed alleen licht knarsetanden, beetje trillen met je kaak e.d.

Ik denk hoe sterker de Speed ( inhoud Amfetamine ) hoe meer je dat krijgt..
g
guapo93Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketaboy zei:
guapo93 zei:
heeft iemand zo een foto van iemand met van die ingevallen? want eerlijk gezegd, zie ik niet wanneer iemand aan de speed zit..
Klik om te vergroten...



wel super duper extreem though, is wel van meth meen ik
Klik om te vergroten...

:openmouth: ... tja toch, maar niet overdrijven en blijven eten...
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, dit heet maandenlang jezelf verwaarlozen. Ik geloof best dat het rot spul is ( erger als Speed ), en dat je hersens er veel meer door aangetast worden ( nee niet die gaten die die "artsen" lieten zien bij Oprah Winfrey enz. ). Dit komt door de toegevoegde methyl- groep. Daarom is ook XTC/MDMA destructiever voor bepaalde hersen functies zoals concentratie, geheugen, gemoeds toestand e.d. tegenover Speed wat meer je organen, lichamelijke reserves enzovoort aantast.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat het allemaal niet veel uit maakt

als je heroine gebruikt kanje er ook zo uit komen te zien
en als jecht je speed verslaving neit meer kan betalen gebeurt precies hetzelfde

een hopeloze verslaving is gewoon einde verhaal voro je lichaam
d
dosisLid
01-01-2024, 00:00
#5
uiteraard,
ik gebruik het liefste slechts een mespuntje, indien ik wat te veel gedronken heb
speed zonder drank maakt me nogal zenuwachtig.(ligt wellicht ook weer aan de kwaliteit)
ps. zorg er voor dat je haar schoon is en geef ongedierte geen kans.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
het ligt bij mij aan de kwaliteid van de speed of me kaken ook een eigen leven gaal leiden ( en natuurlijk aan de hoeveel heid )

hoe zit dit bij jjullie ?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik veel gebruikt heb dan gaan mijn kaken ook een eigen leven leiden. Ik probeer er altijd op te letten dat ik niet de hele binnenkant van mijn wangen kapot bijt maar dat lukt niet altijd. En hoe meer speed en hoe beter de kwaliteit hoe erger het is. Dan heb ik daarna wel een paar dagen last van mijn mond en kaken.
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ligt aan jezelf, ik heb geen enkele spanning op m'n kaken ongeacht de hoeveelheid speed, in tegenstelling tot mdma.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."