#1
Japi-10 zei:Heej, ik had al een reactie in dat andere topic van je geven.
Maar even offtopic ;
Wat is imba ?
Een vriend van me zegt ook wel is ; Jaaah te imba hoor, of hij is imba.
Maar ik zie hem niet meer en weet niet wat het betekent nog steeds.
Groetjes![]()
lol, ibra is imbaaaaaaaaaaaaaaaaa, tja komt van het spel pro evolution soccer 6 ben daarin bij de beste van belgie, en doe gewoon overal in europa toernooien, ge kunt er veel prijzen/geld mee winnen als ge goe zijt.., eigenlijk heeft het geen betekenis, want je ziet imba een beetje overal, het zal wellicht wel niet alleen in pes voorkomen, k'vind het ook leuk klinken, ^^, t'lis moeilijk uit te leggen.. ma bon,
niemand zinin een spelleke nu online?

