#1
tolerantie?Phreakingout zei:Supervlieg zei:Hangt er puur vanaf wat je eet, drinkt en gebruikt hebt. Er is namelijk een moment dat bijnemen enkel nog wakkerhoudt maar je er met de lijn verotter uit gaan zien. Bij xtc is dat ook zo. Ik had 1 weekend terug best wel veel gebruikt,maar gewoon de hele nacht/dag af en toe wat gegeten en anderhalf liter melk gedronken. Was voor t eerst dat mensen me niet raar aankeken op t station en in de bus.
Hey nu je het er toch over hebt.. Waardoor komt dat, dat als je een dagje aan de speed hebt gezeten. En dan niet lang daarna ( volgende dag bijv. ) nog een keertje een lijn neemt bijv. dat je niet zo heel veel ervan merkt? ( normaal voel je hem lekker inslaan zeg maar ). Nu voel je alleen iets en het houdt je wakker inderdaad, je lijkt ook niet meer zo heel "strak" te staan dan. Meer bijnemen heeft ook geen zin, wordt je alleen maar duizelig, misselijk van.
Kortom de lekkere "Speed rush" is gewoon niet meer aanwezig, heeft dit gewoon te maken met dat je Dopamine reserve gewoon op is? Ik bedoel wat bepaald dat de Speed niet meer normaal zijn werk kan doen voor de opeenvolgende dagen. Mocht iemand dit weten, graag!