Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time!

First time!

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#1
^^^^
En waarom niet? Waarom zou je speed niet kunnen shotten? Als je doordeweekse speed niet versneden is met ongebluste kalk moet dat gaan. Of het wenselijk is een ander.
En over die schade van je gebit... heb het eens aan mijn tandarts gevraagd.
Het is niet zo dat de stof in je speed je tanden doen slecht worden, het is voornamelijk de Ph waarde van je eigen mond die bepaalt of je tanden er tegen kunnen. Ik heb zelf3 jaar elke dag speed in melk of fristi gerdronken, en er scheelt niks aan mijn bijters.
M
MrStreepLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je speedbommetje onder je toch doet, word het op de zelfde manier opgenomen door het lichaam als je het spuit. Je tong heeft een groot opnameorgaan, En onder je tong(je mond) word speeksel gevormd. Die zorgt dat de Speed word opgenomen in het lichaam.

Je moet wel goed je tanden poetsen als je dit hebt gedaan. Op welke manier je je Speed gebruikt, Poets goed je tanden en tong. Dit ter bescherming van je gebitje.

Als je gaat spuiten, moet je je PEP "verzuiveren", dit doe je met aceton. Als het zuiver is(er zitten geen bindmiddelen en andere stoffen in ). Je pep goed spoelen in gedemiraliseerd water( Pep) zinkt naar de bodem van je lepel. Al wat drijft is Rotzooi. Na het spoelen een keer of 3, is wel genoeg omdat aceton een hele vluchtige stof is snel verdampt. Je moet geen aceton in je aderen spuiten.

Je zuivere pep ongerveer 0.2/0.4 gram laat je oplossen in gedemiraliseerd water. Het ligt er aan wat er in je Spuit kan, maar ga van 2ml spuit uit die mag vol. In de meeste gevallen geld hoe meer vocht, hoe lekkerder. Je kan vooraf wat bloed vermengen met je Pep of als je eerst wat bloed in je pepmensel laat lopen en dan pas in je arm.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#3
en MrStreep scoort. BOOOJAHHH.
Knap werk. :P
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#4
MrStreep zei:
Als je speedbommetje onder je toch doet, word het op de zelfde manier opgenomen door het lichaam als je het spuit. Je tong heeft een groot opnameorgaan, En onder je tong(je mond) word speeksel gevormd. Die zorgt dat de Speed word opgenomen in het lichaam.

Je moet wel goed je tanden poetsen als je dit hebt gedaan. Op welke manier je je Speed gebruikt, Poets goed je tanden en tong. Dit ter bescherming van je gebitje.

Als je gaat spuiten, moet je je PEP "verzuiveren", dit doe je met aceton. Als het zuiver is(er zitten geen bindmiddelen en andere stoffen in ). Je pep goed spoelen in gedemiraliseerd water( Pep) zinkt naar de bodem van je lepel. Al wat drijft is Rotzooi. Na het spoelen een keer of 3, is wel genoeg omdat aceton een hele vluchtige stof is snel verdampt. Je moet geen aceton in je aderen spuiten.

Je zuivere pep ongerveer 0.2/0.4 gram laat je oplossen in gedemiraliseerd water. Het ligt er aan wat er in je Spuit kan, maar ga van 2ml spuit uit die mag vol. In de meeste gevallen geld hoe meer vocht, hoe lekkerder. Je kan vooraf wat bloed vermengen met je Pep of als je eerst wat bloed in je pepmensel laat lopen en dan pas in je arm.
Klik om te vergroten...

Wordt er naar van als ik dit zo lees..

Geen goeie manier vind ik om gelijk de extreemste manier van inname zo aan te moedigen. Kijk wat je zelf doet, moet je zelf weten natuurlijk.

Maar laat hem lekker beginnen met snuiven? Of anders een klein bommetje in een cap...
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das als je het mij vraagt geen aanmoediging, ik heb al veel gezien maar mezelf zien spoelen met aceton zoals beschreven, niet dadelijk. Das schocktherapie, nog effe en hij wilt het niet meer.
Als we bij elke post moeten gaan zetten "dit niet echt doen" is't geen echt df meer, wanneer k schrijf dat ik speed nam gedurende 3 of 5 jaar, zal de topicstarter ook wel beseffen dat dat niet de briljanste jaren waren...
Hij heeft meer aan koude harde feiten dan aan betuttelen.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bouw die gast een podium waar ie op kan.
M
MrStreepLid
01-01-2024, 00:00
#7
FF EEN CORRECTIE: JE MOET JE ZELF NIET SPOELEN MET ACETON, MAAR JE PEP!!!!!!!!!! ANDERS KOMT HET NIET GOED!!
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#8
eerste keer speed, hmmzz niet teveel in 1x.. als je heel weinig doet (mijn eerste keer) had ik geeneens door dat er iets werkte achteraf ja wel blijer energieker opgewekt enzo.. 2e keer veelsteveel gedaan iedereen bezorgd om me en t was de bdoeling dat mensen niet echt wisten, maar ik was te onrustig te bewegen, met vn die lompe ogen, kaken strak op elkaar en half doorweekt van het zweet tyaaa.. de meest dronken figuur die me niet kende kon het van verre afstand zien...

ik was die 2e keer dus iets te enthousiast (en naïf).. voelde voor eerst tof speed gevoel.. helemaal in mn nopjes en dacht: tooff zo nog btj :grin: het begon met 2 kleine lijntjes al snel de volgende 2 toen ff tijdje nog weer 2, en in mijn beginnersenthousiastme dacht ik steeds meer meer meer :grin: en voordat ik het wist stond ik zo strak als mafakkeerrrrr!!!!:P en kon ik de volgende nacht pas heel laat eindelijk helemaal kapot in slaap vallen, na dikke schuldgevoelens en kutheid in mn hoofd omdat ik er zown zooitje vn had gemaakt (voor mijn gevoel was dat toen heel erg).. kwerd nuchterder en speed wil dan nog wel is je zo gaan prikkelen dat je je druk gaat maken om dingen die er niet zijn, maar jy maakt je er druk om alsof ze dr zijn... en als je dat niet weet en niet mee om weet te gaan dan ga je er op in alsof t echt is, en je gaat je kut voelen ik zweer (je meot ook wel btj gevoelig voor zijn zoals ik) kwas waarschijnlijk meer para en kut dan mensen die 40 jaar vast in een of andere inrichting zitten ofzo..

tip dus: miss iemand aanwijzen dei btj op je let of die btj ervaring meeheeft, jezelf ook in de gaten houden.. niet te enhtousiast en overmoedig worden als je eenmaal dik geniet.. want voor je weet sta je strak als de ziekte !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt allemaal voor jullie info!
Kan ik erg waarderen :smoke:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehehehe...

leuke dingen om te lezen ook altijd.
10cm lange lijn en 5mm dik voor de eerste keer.
Nou, das een beste lijn. Denk niet dat je die in 1 keer naar binnen krijgt zonder te gaan tranen of te gaan kokhalzen als je het niet gewend bent.
Ken het van een maat van me die het ook wou proberen voor de 1e keer en ook stoer deed door een mega lijn neer te leggen.
Kheb me de schurftes gelachen toen die begon te tranen en te kokhalzen van de fijn gesneden verse pasta. hehehe...

Voor de eerste keer zou ik gewoon niet zoveel doen.
5 cm maximaal. En dikte +/- 2mm.

Mocht het na 1 uur nog niet het gewenste effect geven dan kun je altijd nog een klein beetje erbij doen.

Tenminste... dat vind ik.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoeveel gram heb je de eerste keer nodig om het gewenste effect te krijgen?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zal van de sterkte afhangen..
Voor de eerste keer is 150 wel goed,maar moet je niet echt rommel hebben
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wtf? milligram?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Das best veel ja... als je goede shit hebt kan je met 2 mespuntjes de hele avond vooruit en met een beetje geluk ook nog slapen als je thuis komt... en anders zou ik voor 2 subtiele lijntjes gaan de eerste keer :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik bedoelde 150 miligram. hehe :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon één gram in 3 dagen opnakken. :P
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)
Klik om te vergroten...

Hehe dan heb je erg royale lijnen hoor..

Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :

-------------------- = 1/2 mm DIK

-------------------- = 1/2 mm DIK

En dan nog meer richting de 1 mm grens. Eigenlijk is 2 al best dik moet ik zeggen voor een beginner..
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou beginnen met 1 sleutepuntje
daarna kan je altijd bijpakken als je het te min vind.
speed is meestal vrij sterk en je hebt er weinig voor nodig als het je 1e keer is.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Phreakingout zei:
Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :

-------------------- = 1/2 mm DIK

-------------------- = 1/2 mm DIK
Klik om te vergroten...

Denk er even aan dat die lijntjes op verschillende beeldschermen en resoluties verschillende groottes hebben hè? :tongueout:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben net begonnen en denk ruik al meer dan dat... denk dezelfde lengte en dan 5 mm dik :hearteyes: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."