#1
speed sloopt je .....
eerst je baan en je contract en nu je uiterlijk ...
Imbra je bent niet op tijd !!!
![:cry:]()
eerst je baan en je contract en nu je uiterlijk ...
Imbra je bent niet op tijd !!!

Ben ik het helemaal mee eens. Neem genoeg rust en eet/drink ook voldoende. Zelf weet je waarschijnlijk het beste waar het fout gaat in je levenswijze. Ik weet niet hoeveel je gebruikt maar afbouwen/stoppen is nooit slecht voor je!3970 zei:Maar het is volgens mij niet de drug die je lelijk maakt, maar je levenswijze. Als je niet meer gezond eet, genoeg beweegt, genoeg slaapt, eens in de zon gaat liggen, en niet genoeg sex hebt, dan ga er vanzelf als een wrak uitzien...
Moraal van het verhaal; leef gezond, en als je de drug niet aan kunt, laat hem dan voor wat het is![]()
Hemi
ibra_is_imba zei:hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,
ibra_is_imba zei:hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,
lysergine25 zei:ibra_is_imba zei:hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,
Uuuhh dat heb je zelf op het internet voor eeuwig weg geschreven.
Is je eigen bekentenis waarschijnlijk ben je vergeetachtihg aan het worden.
Succes ik zou accuut stoppen met die klote pep, anders kun je aansluiten bij die handvol junks die het maar niet los kunnen laten op dit forum. Dat eindigt met een opname of een totaal verkankert leventje.
Kom op Imbra .... je bent weltmeister gamen .... doe er iets aan.
Supervlieg zei:Geef mij je PS3 dan? Dan zal ik dankjewel zeggen
Nee maargoed vroeg of laat loopt elke speedgebruiker tegen de lamp. En hoe sneller, hoe minder hard die lamp aankomt![]()
ibra_is_imba zei:lysergine25 zei:ibra_is_imba zei:hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,
Uuuhh dat heb je zelf op het internet voor eeuwig weg geschreven.
Is je eigen bekentenis waarschijnlijk ben je vergeetachtihg aan het worden.
Succes ik zou accuut stoppen met die klote pep, anders kun je aansluiten bij die handvol junks die het maar niet los kunnen laten op dit forum. Dat eindigt met een opname of een totaal verkankert leventje.
Kom op Imbra .... je bent weltmeister gamen .... doe er iets aan.
ik ga stoppen vooral voor dat meiske, ik heb net via dat gamen zaterdag een play3 gewonnen, en was zelf niet blij, het enige in men hoofd is voorlopig ofwel dat meiske en stoppen, ofwel voortdoen en niet stoppen, en ik kies voor het eerste, heb al veel fun gehad en vriendinnen genoeg, maar deze is anders, ze begrijpt me wat ik nu heb, en ze wilt me helpen, nu ga ik gewoon uitrusten, en pep alleen maar in het week end meer gebruiken ofzo,
Voor alle mensen die pep willen gebruiken om beter te werken..
NIET DOEN!!! zeker niet in een kantoor, want je gaat het nooit volhouden zonder pep te blijven werken na een tijdje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."