Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed maakt lelijk

speed maakt lelijk

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
speed sloopt je .....


eerst je baan en je contract en nu je uiterlijk ...

Imbra je bent niet op tijd !!!

:cry:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok, dus ik begin nu ook wat lelijker te worden, en k'denk er ook aan goed te verminderen zelf stoppen, ofwel alleen nog dextro


wat zou men kunnen aanradden tegen de wallen? ben een maandje geleden op verlof ggegaan, maar die kleur begint nu weg te gaan en die wallen beginnen toch wel op een drugsgebruiker te lijken.. eventueel zonnebank?

puisten? ook zonnebank?

en k'heb ook toch een andere geur, nochtans 2 x douche per dag...

en men spieren ...:( zijn die voorgoed beschadigd of zo of kunnen die na euh laten we zeggen 1 maand bijna dagelijks goed herstellen?

thx voor reactie
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon stoppen en alles trekt over de tijd heen weer bij. Hangt er wel vanaf hoe lang je gebruikt hebt, maar als je jezelf niet echt een wrak gemaakt hebt, dan zou je lichaam zich moeten kunnen herstellen. Gewoon gezond eten, veel water drinken en misschien inderdaad een zonnebankje voor de komende tijd.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
alleen nog dextro energy suiker ?

of dexetrine amfetties ?

:mrgreen:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed maakt lelijk? Oh...is er ook een drug die je knap maakt dan? Dan zou die namelijk voor veel mensen verplicht in het ziekenfonds moeten!! :wink:

Maar het is volgens mij niet de drug die je lelijk maakt, maar je levenswijze. Als je niet meer gezond eet, genoeg beweegt, genoeg slaapt, eens in de zon gaat liggen, en niet genoeg sex hebt, dan ga er vanzelf als een wrak uitzien...

Moraal van het verhaal; leef gezond, en als je de drug niet aan kunt, laat hem dan voor wat het is :wave:

Hemi
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
3970 zei:
Maar het is volgens mij niet de drug die je lelijk maakt, maar je levenswijze. Als je niet meer gezond eet, genoeg beweegt, genoeg slaapt, eens in de zon gaat liggen, en niet genoeg sex hebt, dan ga er vanzelf als een wrak uitzien...

Moraal van het verhaal; leef gezond, en als je de drug niet aan kunt, laat hem dan voor wat het is :wave:

Hemi
Klik om te vergroten...
Ben ik het helemaal mee eens. Neem genoeg rust en eet/drink ook voldoende. Zelf weet je waarschijnlijk het beste waar het fout gaat in je levenswijze. Ik weet niet hoeveel je gebruikt maar afbouwen/stoppen is nooit slecht voor je!
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ga ook minderen, en wellicht alleen maar dextro nemen , als ik dan eens een maandje wil doen, nu heb k echt brol die me gewoon men tanden pijn doet , en men neus ziet er ook niet al te normaal meer uit, dus nu bommeke maken indien ik nekeer wil nemen...
men laten we zeggen vriendin, was al verslaafd vroeger, en wil nu van geen drugs weten,

hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,

nekeer pics plaatsen in fotoalbum , eten probeer ik nog, fiets elke ochtend 30 min af en toe wat training :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
lol, ff voor de duidelijkheid, van de dex val je net zo af of misschien zelfs wel meer als gewone amfetamine.

Gewoon dooreten en heel veel drinken en er is niks aan de hand.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus al dat verval, zou te maken hebben met dat poeder? ik denk eerder dat je speed een drochreden is om wat er allemaal gebeurt. Als je niet de disipline hebt om er af te blijven op tijd en stond, is het je eigen fout. Ook een beetje die van je dealer, de kraan zou toemoeten wanneer je het begint te zien. Gaat hij op een ander ik weet het wel. Maar zo is die ééne toch al geen levensverwoester zoals ik hier nogal eens hoor.
En je spieren raken alleen beschadigd door speed als je spuit, of een vinger afkapt, tijdens het leggen. Maar je bent kilo's kwijt en massa's vocht, je metabolisme is verandert. Je bent minder sterk maar sneller, met de juiste voeding. Andere geur is normaal, jij ruikt niet anders je neius is aan het genezen? Maar das mijn perceptie.
Feel free to shoot me.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ibra_is_imba zei:
hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,
Klik om te vergroten...

Uuuhh dat heb je zelf op het internet voor eeuwig weg geschreven.

Is je eigen bekentenis waarschijnlijk ben je vergeetachtihg aan het worden.

Succes ik zou accuut stoppen met die klote pep, anders kun je aansluiten bij die handvol junks die het maar niet los kunnen laten op dit forum. Dat eindigt met een opname of een totaal verkankert leventje.

Kom op Imbra .... je bent weltmeister gamen .... doe er iets aan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ibra_is_imba zei:
hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,
Klik om te vergroten...

Uuuhh dat heb je zelf op het internet voor eeuwig weg geschreven.

Is je eigen bekentenis waarschijnlijk ben je vergeetachtihg aan het worden.

Succes ik zou accuut stoppen met die klote pep, anders kun je aansluiten bij die handvol junks die het maar niet los kunnen laten op dit forum. Dat eindigt met een opname of een totaal verkankert leventje.

Kom op Imbra .... je bent weltmeister gamen .... doe er iets aan.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
ibra_is_imba zei:
hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,
Klik om te vergroten...

Uuuhh dat heb je zelf op het internet voor eeuwig weg geschreven.

Is je eigen bekentenis waarschijnlijk ben je vergeetachtihg aan het worden.

Succes ik zou accuut stoppen met die klote pep, anders kun je aansluiten bij die handvol junks die het maar niet los kunnen laten op dit forum. Dat eindigt met een opname of een totaal verkankert leventje.

Kom op Imbra .... je bent weltmeister gamen .... doe er iets aan.
Klik om te vergroten...

ik ga stoppen vooral voor dat meiske, ik heb net via dat gamen zaterdag een play3 gewonnen, en was zelf niet blij, het enige in men hoofd is voorlopig ofwel dat meiske en stoppen, ofwel voortdoen en niet stoppen, en ik kies voor het eerste, heb al veel fun gehad en vriendinnen genoeg, maar deze is anders, ze begrijpt me wat ik nu heb, en ze wilt me helpen, nu ga ik gewoon uitrusten, en pep alleen maar in het week end meer gebruiken ofzo,

Voor alle mensen die pep willen gebruiken om beter te werken..

NIET DOEN!!! zeker niet in een kantoor, want je gaat het nooit volhouden zonder pep te blijven werken na een tijdje
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hee kerel,

Een goed begin is zoals deze.

Je moet erkennen dat je het van de speed hebt verloren.
Dat is de weg naar de juiste manier van denken, gewoon stoppen met die troep en je leven weer in je eigen handen nemen.

Een trots uiterlijk misstaat niemand !!

Je kan pas gaan afkicken als je 100% durft toe te geven dat je zwaar hooked bent een de stof waar je vanaf wilt.

Sommige hebben een lange tijd nodig en verneuken zichzelf goed, maar uiteindelijk moet je wel.

Stonie
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
En er is hoop! Zorg de komende maanden extra goed voor jezelf, dus goed slapen (regelmatig gaan slapen/opstaan) goed eten dus veel fruit enz. veeel water, en sporten is ook goed. Het zou helemaal geweldig zijn als je van die pep afkomt... het is zeker mogelijk. Ik ken gevallen van vrienden van me die er een tijd heel slecht uitzagen, maar toen ze gestopt zijn binnen 3 maanden echt compleet veranderde, en er echt weer goed uitzien nu!
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wens je iig veel succes toe om de touwtjes weer in handen te nemen!
Grtz
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geef mij je PS3 dan? Dan zal ik dankjewel zeggen :)

Nee maargoed vroeg of laat loopt elke speedgebruiker tegen de lamp. En hoe sneller, hoe minder hard die lamp aankomt :)
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Supervlieg zei:
Geef mij je PS3 dan? Dan zal ik dankjewel zeggen :)

Nee maargoed vroeg of laat loopt elke speedgebruiker tegen de lamp. En hoe sneller, hoe minder hard die lamp aankomt :)
Klik om te vergroten...

die ik nu heb, kan ik wisseln, had 25 gr 2 weken geleden gekocht, ongeveer de helft al op, is dat normaal, dat ik bij elk lijntje pijn aan men tanden heb? m'n neuse irriteerde, tranen in ogen, en na 1 gr of zo, beginnen te beven...
ik ga die wisselen tegen dextro...
maar die ga ikk toch alleen bewaren voor op gelegenheden, nu gewoon wat ontspannen, pees 2008 komt volgende week uit, en heb al plannen huhu, vandaag is m'n laatste dag met die pep, vanaf morgen zet ik die pot tot ik m'n dealeur kan zien..

hier wat pics, van wanneer ik net van benidorm terug kwam(clean zonder weed gedurende 3 weken) alleen heel erg veel gezopen en wat fun met scandinavishe meiskes: p
http://img141.imageshack.us/img141/976/image144so4.jpg
net na men 2de verlof, in turkije, vond alcohol niet genoeg en nam dus elke nacht speed, en eigenlijk had ik in benidorm toch wel 2x meer meiskes achter af bekeken(vanaf dan elke dag bijna gebruikt)

http://img221.imageshack.us/my.php?imag ... 718vl8.jpg
toen ging alles goed, denkte nog helder, nu , wanneer ik met men meiske praat, praat ikanders, ik zeg dingen die ik normaal niet wil zeggen of zo. ma bon daarom ook, verminderen of eventueel een paar maanden niets...
das gisteren,.. sorry, maar in men kamer heb ik geen airco of zo,dus t'shirt uit sorry^^
http://img141.imageshack.us/img141/9673 ... 046hm1.jpg

en deze was gisteren nacht, rond 1 uur, wanneer ik weeral een tegenslag te horen kreeg...
sorry, gaypauze, en sorry al men broeken zakken af... van men 94 kgblijft er ook maar 85 kg meer over, maar, dat vind ik niet erg,
een schone kopje gekregen van mama en papa, , maar naar de kloten doen dat vind ike rg...
men neus was voor men gebruik wel wat dikker dan een normale neus, maar nu is het bijna een neus van ne neger lol..
maar vandaag, gepland om 12 u te gaan trainen in brussel, zonnebank, + vrienden bezoeken...
en met de trein door men broer :angry:

http://img141.imageshack.us/img141/9533 ... 058fm1.jpg


en t'valt niet mee.. net werk verloren

nu heeft men broer nog men auto naar de kloten gereden..., :(
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ibra_is_imba zei:
lysergine25 zei:
ibra_is_imba zei:
hoe weet je het dat ik men contract en baan kwijt ben? lysergine, idd ben vandaag ontslagen, en het is men eigen fout,
Klik om te vergroten...

Uuuhh dat heb je zelf op het internet voor eeuwig weg geschreven.

Is je eigen bekentenis waarschijnlijk ben je vergeetachtihg aan het worden.

Succes ik zou accuut stoppen met die klote pep, anders kun je aansluiten bij die handvol junks die het maar niet los kunnen laten op dit forum. Dat eindigt met een opname of een totaal verkankert leventje.

Kom op Imbra .... je bent weltmeister gamen .... doe er iets aan.
Klik om te vergroten...

ik ga stoppen vooral voor dat meiske, ik heb net via dat gamen zaterdag een play3 gewonnen, en was zelf niet blij, het enige in men hoofd is voorlopig ofwel dat meiske en stoppen, ofwel voortdoen en niet stoppen, en ik kies voor het eerste, heb al veel fun gehad en vriendinnen genoeg, maar deze is anders, ze begrijpt me wat ik nu heb, en ze wilt me helpen, nu ga ik gewoon uitrusten, en pep alleen maar in het week end meer gebruiken ofzo,

Voor alle mensen die pep willen gebruiken om beter te werken..

NIET DOEN!!! zeker niet in een kantoor, want je gaat het nooit volhouden zonder pep te blijven werken na een tijdje
Klik om te vergroten...

ook was er een collega, van 28 jr, ik kwam er echt goed mee overheen, en die had dat de laatste 2 weken gemerkt dat ik he tnam, k'zatgewoon m'n werk te doen , maar wanneer ik één nacht helemaal niet slaapte ,dacht ik altijd dat die mij uitlachte, aan het praten was,

imaar ze praate niet over me, ...

ben nu net 22 jr, had geld voor het grijpen (heb gelukkig wat opzij gezet) want men broer, die studeert nog en die auto ga ik natuurlijk mogen voorschieten, maar ik weet ook dat dit zo niet verder kan, ,nu eens vragen voor die speed, te wisselen met dextro, en alleen gebruiken in discotheek of zo
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Persoonlijk zou ik zeggen, kap er helemaal mee. Als je er op je werk al niet meer vanaf kon blijven, waarom denk je dan dat het wel gaat lukken om alleen in de weekenden te gebruiken? Laat het gewoon eerst ff zitten.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
dextro .... was dat dan ?

dexetrine en speed is volgens mij ongeveer hetzelfde namelijk PEP.

Dus die dextro zou ik ook maar niet meer nemen een jaartje lang.


Groetjes

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."