#1
achja, die dialecten toch hé 


.daar in columbia is coke niet zo veel waard,omdat de mensen niets aan coke vinden in columbia,die hebben liever amfetemine,vreemd maar waar....
lolslunse zei:temenens?![]()
ga daar ma nie van uitflash kieke zei:Heb het wel eens gehad dat het verdoofde,en ging er van uit dat het met coke versneden was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."