Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp pep ben ik degene die ik hoor te zijn

Op pep ben ik degene die ik hoor te zijn

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Op pep ben ik degene die ik hoor te zijn.
dit kwam uit de mond van een jonge jongen die niet beseft dat ie accuut moet stoppen ... wat vinden jullie hiervan ?

Is dit gevaarlijk gedachtegoed of niet ?

:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt niet best idd.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gevaarlijk :openmouth:

Duidelijk heeft die jongen een probleem met zijn zelfvertrouwen (ik ken het zelf ook). Drugs zijn hiervoor niet de oplossing en zullen op den duur alleen maar meer negatieve effecten brengen.
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja jammer, hij koppelt zijn zelfbeeld aan de speed. Dat is nou de geestelijke verslaving, zonder dat is hij een schaduw van zichzelf.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Deranged,

Hij claimt nu dat ie vroeger veel opgewekter was en veel meer power had.
Nu heeft is dus de pep nodig om zo te worden als ie vroeger was ...


Wat klopt hier niet aan Deranged ?

Stonie
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vraag me af hoe je kan zijn hoe je hoort te zijn. Stop ermee!
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind ook dat ie moet stoppen, opleiding en respect voor zijn ouders gaan voor. Hij woont nog in bij hen en de controle is ernstig strak.

Ik adviseer:

Maak je opleiding af ga zelfstandig woon en neem over 6 jaar af en toe een bommetje.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
pipoxyz zei:
je kent het wel, van die dagen dat je vol energie het bed uitspringt, het zonnetje langs de gordijnen straalt, je al je achterstallige taken inhaalt en heerlijk van de dag geniet.
Klik om te vergroten...

Ik ken het maar de meeste speedjunks komen om in hun eigen rommel ... ze leven in totale chaos en maken niets af omdat de chaotische pep alles overneemt.

Goede plannen lekken vaak en voor je het weet doe je 2 uur lang iets onzinnigs.

Achterstallige klusjes is wel leuk maar uiteindelijk wint de pep ....
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#12
heeft wel wat met zelf beeld te maken vind ik.. ik heb die gedachtes ook gehad onder invloed van drugs en alcohol met bepaalde punten van jezelf..

ik dan vooral met beperkingen die je merkt in het nuchtere bewustzijn in sommige (stress situaties), die je als lastig ervaart. die er onder invloed van middelen niet zijn..
dan moet je niet geloven dat je door drugs echt bent hoe je hoort te zijn in die stress situaties (ik dan bijv.).... maar je moet er van proberen te leren om in nuchtere staat zo met bepaalde dingen om te gaan en/of zo tegen bepaalde dingen aan te kijken en je zelf zo proberen te sturen en controleren.. dat je er mee om leert gaan en langzaam die punten waar je sterker in bent voor je gevoel, wann je onder invloed bent.. over te brengen in je nuchtere bewustzijn..

zo heb ik dat dus door speed gebruik met onrustig, naar, leeg en depri gevoel.. die je in de afkick hebt.. toen ik eenmaal wist heo dat kwam en dat het neit echt zo is.. en ik eenmaal die afkick onder controle had dat ik me zo goed als niet meer kut zenwu8ig onrustig leeg en depri voelde.. kon ik dat in nuchtere staat veel beter controleren.. met de lessen die ik had geleerd in de speed afkicks.. en dat is opzich best een bevrijding-kje te noemen voor mij.. :)

als je gelooft en denkt en voor je gevoel miss zelfs weet.. wat lysergine25 had gehoord van iemand in die eerste post.. dan ben je volgens mij ver weg vn huis en moet je en heb je echt een groot probleem..


gretzz mav.. :wave:
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klare taal lijkt me. Die gast moet stoppen.

Btw: Op LSD ben ik degene die ik in essentie ben :mrgreen: :beer:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is het begin van het einde. Dan denk je dat je het echt nodig hebt om tot jezelf te komen. Ik heb die spreuk ook wel van mensen om me heen gehoord en dat is altijd fout gegaan. :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Agonist zei:
Klare taal lijkt me. Die gast moet stoppen.

Btw: Op LSD ben ik degene die ik in essentie ben :mrgreen: :beer:
Klik om te vergroten...

Das een hele mooie quote vind ik ....

:hearteyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
vroeger had ik ook wel eens die gedachte toen ik met vrienden weg ging zonder pep was ik een beetje de asociaale van de groep maar op speed werd ik losser dus heb een tijdje ook met die zelfde gedachte gang rond liggen lopen . maar heb ingezien dat ik toen verkeerd redeneerde en vanaf toen dronk ik maar een biertje extra :beer:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had die gedachte gelijk al bij het begin. Gelukkig ben ik er wel achter dat dat dus fout is..
Maar ik vind wel dat ik door speed meer over mezelf te weten ben gekomen en weet wat er loos is met mij. Nu nog alleen het reparatiewerk goed op gang brengen en dan komt het misschien nog wel goed:9

Ik had een poosje terug tijdens een LSD trip het idee dat als je in de spiegel kijkt alleen ziet wat je denkt te zien, of hoe anderen je zien zoiets.
En had het idee dat als je de spiegel stukslaat, het persoon zou zien die je echt bent.
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Agonist zei:
Klare taal lijkt me. Die gast moet stoppen.

Btw: Op LSD ben ik degene die ik in essentie ben :mrgreen: :beer:
Klik om te vergroten...

Das een hele mooie quote vind ik ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Quote m maar hoor :beer:
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#19
heel herkenbaar, laat die jonge maar een paar weekjes stoppe en genieten an andre dingen van het leven
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
geheel objectief gezien is de reactie: op lsd ben ik mijn pure ik ook bullshit dan é

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."