#1
vroeger had ik ook wel eens die gedachte toen ik met vrienden weg ging zonder pep was ik een beetje de asociaale van de groep maar op speed werd ik losser dus heb een tijdje ook met die zelfde gedachte gang rond liggen lopen . maar heb ingezien dat ik toen verkeerd redeneerde en vanaf toen dronk ik maar een biertje extra 
