Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLijntje voor je tentamen?

Lijntje voor je tentamen?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog nooit speed gedaan maar zit nu in mn tentamenweek (nogal vermoeiend)
Zou het enigszins mogelijk nuttig en praktisch zijn om een lijntje te snuiven / bommetje te nemen voor je tentamen?
Sta je dan chill strak
of echt zieklijk strak met doppen als k weet niet wat?
Wat raden jullie aan..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Annæ zei:
Wat raden jullie aan..
Klik om te vergroten...
Niet doen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Annæ zei:
Wat raden jullie aan..
Klik om te vergroten...
Niet doen.
Klik om te vergroten...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Giet gewoon 1 of 2 koppen koffie naar binnen :)
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem Ritalin :P
Beste is natuurlijk gewoon om wat slaap in te halen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Annæ zei:
Wat raden jullie aan..
Klik om te vergroten...
Niet doen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zeker niet als je het nog nooit gedaan hebt. Dan weet je niet precies hoe te doseren, je weet de uitwerking niet op je lichaam/geest... Straks verknal je je hele tentamen door die rotzooi! Of ben je alleen nog bezig met: of je misschien grote pupillen hebt.

Concentreer je lekker op dat tentamen, dan komt het vast goed!! :wave:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou het niet doen, wat je wel eventueel kan doen is een vriend zoeken met concerta, dat is gewoon goed gedoseerd, 36 of 54 mg pakken.. maar speed,, in theorie zou t moeten werken, maar ik denk dat je te snel een doseerfout maakt en je tentamen verkloot idd..
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke das duidelijk hehe
Maar opzich heb ik vanuit xtc gezien nooit veel van pep oid gemerkt
t leek me juist dat ik gewoon goed wakker werd
aangezien de slaaphoeveelheid niet erg in grote porties aan komt waaien..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet doen wat jij verstandig vind, maar volgens mij ben je het ergens ook wel met mijn mede-DF'ers eens, ik bedoel: Come on!

Adreno
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#10
Probeer gewoon een medisch verantwoorde vitaminekuur, eventueel door een dokter voorgeschreven. Ikzelf neem momenteel dynatonic en ben, ondanks slaapgebrek niet moe en toch gefocused.
Echt geen drugs doen tijdens je tentamens :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Behalve bij presentaties :rolleyes: Cynistisch bedoelt
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij mij is het supergoed bevallen. Ik zit nu met een hele andere houding op t tentamen, heb echt gewoon zin om t te maken :mrgreen:
Normaal val ik halverwege zo'n beetje in slaap, maar met wat speed op raas ik er als een malle doorheen :hearteyes:
L
Lexi LaneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet doen!
Zéker niet als je het nog nooit gedaan hebt.
Heb wel enige ervaring en weet 'normaal' wel een beetje te doseren, maar hier zit ik dan om 3u30 s'nachts, overmorgen twee tentamen,nog geen bal gedaan, klaarwakker maar absoluut geen zin om te studeren!

Voel me wel super :grin:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#14
niet doen...speed moet je gebruiken ter recreatie niet in combinatie met werk of school.... believe me i can tell :flushed: heb men les geleerd als je echt ff lang bezig wilt kunnen zijn kun je beter coke nemen als je dan perse iets nodig hebt..... maar raad eerder een paar beste koppen sterke koffie aan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."