#1
Ik heb nog nooit speed gedaan maar zit nu in mn tentamenweek (nogal vermoeiend)
Zou het enigszins mogelijk nuttig en praktisch zijn om een lijntje te snuiven / bommetje te nemen voor je tentamen?
Sta je dan chill strak
of echt zieklijk strak met doppen als k weet niet wat?
Wat raden jullie aan..
Zou het enigszins mogelijk nuttig en praktisch zijn om een lijntje te snuiven / bommetje te nemen voor je tentamen?
Sta je dan chill strak
of echt zieklijk strak met doppen als k weet niet wat?
Wat raden jullie aan..
