Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZelfbeheersing

Zelfbeheersing

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeker weten dat het op gaat
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan het goed lagen liggen in het kluisje. Ik neem zelden door de week iets, en als ik dat toch doe is het maar een beetje.(100-200 max) Ik moet elke morgen om 5 uur uit mijn bedje, dus ik heb mijn slaap nodig....

Als ik het in het weekend wil gebruiken, pak ik nooit meer dan 400-500, en niet meer dan 1 dag. Het is erg lekker, maar daarom laat ik het bewust ook de meeste tijd lekker in het kluisje liggen... :rolleyes:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#3
zo een 20 dagen lekker snuiven met zn 2en helemaal super toch? komende 20 weekenden vol geplant haha,

of gewoon met 20 man in een woonkamer met zn alle opmaken in 1 avond, lijkt me ook leuk.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
B a r t zei:
zo een 20 dagen lekker snuiven met zn 2en helemaal super toch? komende 20 weekenden vol geplant haha,

of gewoon met 20 man in een woonkamer met zn alle opmaken in 1 avond, lijkt me ook leuk.
Klik om te vergroten...

jep en dan gwn eel den avond PS3 spelen :grin: te fat
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Als ie er ligt gaat ie op, ook al weegt ie meer dan 10 gr."

Voor mij ligt die optie toch het meeste voor de hand, daarom wil ik ook eigenlijk niet hebben liggen. Want je blijft er toch weer elke keer vanaf snoepen, soms met tussenpozen van een week oid. Maar feit is dat je ( ik ) er niet vanaf kan blijven.

Verstandige besluit genomen om dit ook niet meer met regelmaat in te slaan voor bijv. feestjes, aangezien je dan altijd overhoudt en de "gebruiker dagen" dan ook verplaatsen naar doordeweeks.

Marla Singer zei:
Mwah, ik weet momenteel uberhaupt niet meer zo goed wat ik nog wel of niet voel... Ik ben ook al sinds zaterdag morgen 10u wakker namelijk, ik denk dat ik nu daar vooral de effecten van waarneem. Ik hallucineer alle kleuren van de regenboog en soms weet ik ook niet meer precies waar ik ook alweer ben. I like that :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heb jij eigenlijk een baan of iets anders? Gewoon nieuwsgierig, lees vaak dat jij mooie tijden hebt ook doordweeks. Vroeg me dus af of je verder geen verplichtingen hebt e.d. :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
bij speed ja!
bij coke dat is een ander paar mouwen :)
Klik om te vergroten...

compleet mee eens :tongueout: speed kan hier gerust jaren onaangetast blijve ligge :tongueout: een grammetje sos daarentege gaat nooit 2 dagen mee :tongueout:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier kan beide niet zomaar blijven liggen volgens mij..

Intensievere dingen waar je beetje van de wereld van kan zijn zoals LSD, XTC, enzovoort heb ik wel totaal geen moeite mee. Het gevaar van Speed en Coke, is dat het niet zo snel opvalt, en je er als persoon zijnde nog helemaal bij bent.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik kan mij tot nu toe goed beheersen, denk er zelfs bijna niet meer aan.
alleen als ik wat in de vriezer zou hebben moet het wel op...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Momenteel in de vriezer: een gram dextro-amfetaminen, over drie weken mogen we het weer pakken.... We gaan ons best doen!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uhm ja, vanaf zaterdag 16:00u t/m nu zo'n beetje.... Pep is wel al een tijdje op, maar mijn lief en ik hebben inmiddels ook het voorraadje Ritalin aangebroken... :flushed:
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb vorige week een gram pep gekocht. en heb er die zelfde dag een tester gdn.en nu hebbek de rest nog over voor dit weekend. dus ik denk dat ik een zeer beheerste gebruiker ben :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Verpoederen en dan opsnuiven.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok beste spietfreeks,

Ik hoor altijd dat gezeur van als ik een bal heb van 3 gram dan moet ie op ... zo ziekelijk hangen ze aan die vrieskist totdat ze uitgeput instorten onder de puisten en totaal paranoia.

Ik ben altijd erg beheerst, als er een 100 gram wiet zou liggen ga ik dat niet in 1 dag proberen weg te stomen. Het zelfde geldt voor een balletje van 3 gram pep.
Daar doe ik maanden mee, de poll vraag is dus kun jij je goed beheersen op je drugs voorraad ?

Stonie

ps: Keuze 2 ... was mijn keuze.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan mezelf uitstekend beheersen. Laatste keer pep was half december en dat is niet omdat mn pep op zou zijn.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb afgelopen week na mijn verjaardag de vier gram pep in mijn vriezer een week met rust gelaten (dat had ik een half jaar geleden dus ook niet gekund, nu wel!). Nu is het op, maar we hebben er een heel weekend met vier mensen in totaal van gesnoven. Best redelijk toch? :rolleyes:


btw ik had keuze 3 :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
LOL .... dat weten we wel wat jij uitgespookt hebt dit weekend.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
verpoederen of oraal ?
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#18
relatine lijkt het effect hard op speed of kun je het er ellemaal niet meer vergelijken
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
bij speed ja!
bij coke dat is een ander paar mouwen :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mwah, ik weet momenteel uberhaupt niet meer zo goed wat ik nog wel of niet voel... Ik ben ook al sinds zaterdag morgen 10u wakker namelijk, ik denk dat ik nu daar vooral de effecten van waarneem. Ik hallucineer alle kleuren van de regenboog en soms weet ik ook niet meer precies waar ik ook alweer ben. I like that :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."