#1
Laterzzz. Ga nu slapen [is geen hobby, maar gelukkig werkt mijn biologische clock nog goed na al die jaren]. ![:hearteyes:]()
Phreakingout zei:Helemaal waar, maar toch wil ik het een keer geprobeerd hebben. En daarna natuurlijk hopen dat je er nooit meer aan kan komen. Maarja het lijkt me echt geweldig.
Maar het foute van dat spul is, tegenover "normale" Speed, dat het naar horen erg met je hersens gaat fucken. Het veranderd gewoon je denken, en het schijt permanent erg veel hersenschade toe te brengen.. Volgens mij komt dit door die extra Methyl-groep die eraan vast zit wat het tot "Meth"Amfetamine maakt..



Het ziet er uit als kandijsuiker, doorzichtig kristal.
meth is nog altijd veel duurder dan speed hoor .. de prijs ligt rond de prijs van cokeAntondebeuker zei:Te lekker ja, en moeilijk te doseren ook.
Wij rookten het trouwens niet hoor, gewoon bommetjes..nou ja, speldeknoppen, haha.(Its enough, believe me, its enough)Het ziet er uit als kandijsuiker, doorzichtig kristal.
Het schijnt idd goedkoper en makkelijker te produceren te zijn dan normale pep, het verbaasd me dan ook eigenlijk dat het niet vaker opduikt hier.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."