#1
heb je kut gedaan ?
das niet lief .... dit is een love forum .. we zeiken alleen kuttelikkers af.
![:hearteyes:]()
das niet lief .... dit is een love forum .. we zeiken alleen kuttelikkers af.
Lake zei:Het kan heel goed dex zijn denk ik, ik ben op 2 lijnen dex 63 uur wakker geweest..
Dus als jij die dex overdoseert lijkt het me niet onmogelijk dat je dat nog zo lang blijft voelen..
Maar ja, wil je zekerheid.. dan testen.

3970 zei:Als je nu eens een beetje wegbrengt om te laten testen, dan weet je wat je had...misschien slimmer om dat vooraf te doen trouwens. Ik schat dat je Dex had, of pure caffeïne![]()
berbe zei:3970 zei:Als je nu eens een beetje wegbrengt om te laten testen, dan weet je wat je had...misschien slimmer om dat vooraf te doen trouwens. Ik schat dat je Dex had, of pure caffeïne![]()
ik ben belg => onze regering heeft liever dat we troep gebruike
nederlandse testcentrums moge niets meer testen voor een belg
belgie is echt een kloteland

berbe zei:hoie allemaal
eerst bied ik men excuses aan aan iedereen waar ik kut tege heb gedaan
en meld ik u dat ik terug pep gebruik
is echt beestige pep
ik had zaterdag nacht 6 lijntjes gebruikt
en dinsdag avond kon ik nog niet slape zonder joint
en toch krijg ik er niks afkick van
terwijl ik normaal van 3 lijntjes al echt 2 dage ziek ben
maar wat ik dus ook zou wille wete
zou er meth bij kunne zitte
na de laatste lijn kan je er echt minstens 50 60 ure ni van slape als je veel gebruikt hebt nog langer
en men huid verdroogt er ook super fell van feller als van de pep die ik vroeger gebruikte

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."