Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsterug begonne helemelse pep:d

terug begonne helemelse pep:d

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ Nutsss:

Helemaal true wat je zegt! Ik en Tyler hebben momenteel ook weer even een iets te grote tolerantie.... Hebben momenteel een kwaliteitspepje (normale, geen dex) van iets boven de 70%, zou supersterk moeten zijn (is het ook), ik sta dan wel strak nu, ik kan de komende periode ook nog lang niet slapen, maar het is nou niet zo dat ik het superhard voel. We nemen best flinke lijnen en snuiven vaker bij dan normaal. Dat ligt dus echt niet aan die pep, maar meer aan het feit dat we momenteel weer wat meer gebruiken dan voorheen......

BTW: Meth is in Nederland zeeeeeer schaars! Volgens mij is het ook duurder dan gewone pep. Weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik zoiets een keertje gehoord. Ik weet zelf niet hoeveel een gram meth kost, maar stel dat het klopt dat meth duurder is, dan gaan ze dat echt niet als gewone pep verkopen lijkt me!
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nutsss zei:
Raar dat je steeds als iemand een keer goeie speed heeft denkt dat ie meth heeft alleen omdat ie daarvoor altijd duidelijk mindere kwaliteit heeft gesnuffeld.

7 lijntjes dex, geen tolerantie = lang wakker. Ik zie het probleem niet. Ga door en je zal zien dat je steeds korter effect hebt en steeds meer lijntjes (en misschien wel ====================== van den dieje) nodig hebt...

Geniet er van en accepteer de nadelen, dan zal het allemaal wel meevallen. :smoke:
Klik om te vergroten...

kijk geloof me nou maar gewoon mijn pep van vroeger was bom
en iedereen die weet van wie ie komt zegt die is top
het kan dat het dex is
maar wat ik vroeger gebruikte was gewoon pep
ik zeg gewoon dat dit geen gewoone pep is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."