Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspep brand super hard ,neus zit dicht =>een vraagje

pep brand super hard ,neus zit dicht =>een vraagje

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met andere woorden, je kan er eigenlijk helemaal niets over zeggen; branden betekent niets.

Overigens had ik vannacht wel dikke brand en tranen in de ogen van mn lijn. En dat was damned goeie speed.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#2
goede pep moet niet perse brande
ik ben al super hard gegaan van pep die je niet voelde brande
wel dat smaakje natuurlijk
maar geen trane of zo niets
branderige pep kan goed zijn maar het brande kan ligge aan foute bij de productie
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
men pep brand echt tering hard
maar ik ben niet echt gewoon van bommetjes te neme
als ik de pep snuif heb ik geen afkick
wrs zal ik met bommetjes wel een maag hebbe die overhoop ligt
de dag erna ? niet

en ik heb hier eens ooit geleze iemand zei pep oplossen in melk
komt milder aan

hoeveel doe je daar dan in
eveveel als je normaal zou snuiven
of iets meer omdat door de orale inname een deel al afgebroke word door lever
?
ik dank u voor u tijd:d
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maak er capsules van zou ik zeggen.
En tussendoor wel blijven eten als je capsules blijft gebruiken, ook al zijn het maar kleine beetjes. Zelf gebruik ik ook weleens Pantozol van tevoren (=maagbeschermer). Met capsules heb ik weinig last van m'n spijsverteringsstelsel als ik het 1 dag doe. Meerdere dagen achter elkaar ga ik persoonlijk wel voelen ja, maar snuiven vind ik helemaal niks. Kan volgens mij ook sneller voor vervelende complicaties zorgen bij meerdere dagen achter elkaar gebruiken (ontstekingen e.d.). Je neusslijmvlies gaat eraan en je krijgt er ook echt een verpauperd gezicht van (bleek zien, rode vlekjes op je huid, wazige ogen), tenminste, ik dan.
Wel voldoende blijven drinken ook, want anders brand je volgens mij nog de hele boel naar de maan. Maar dat is bij snuiven ook belangrijk. Last but not least, fruit/vruchtensapjes, extra voedingssupplementen (scheelt bij mij enorm in omvang van kater na afloop). Zelf doe ik in een capsule
wel iets meer dan ik bij nasaal gebruik zou nemen. Maar dat moet je zelf maar testen, wat voor jou oke is natuurlijk.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laura je zegt echt weer TE goede dingen!!!!!!!!!

knuffel daarvoor


(en ik ga niet meer bijpakken:) )
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
en in melk
is het zowiezo milder
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon niet aanstellen, gewoon snuiven. Als je iets wil dan moet je er ook maar iets voor over hebben
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
berbe zei:
men pep brand echt tering hard
maar ik ben niet echt gewoon van bommetjes te neme
als ik de pep snuif heb ik geen afkick
wrs zal ik met bommetjes wel een maag hebbe die overhoop ligt
de dag erna ? niet

en ik heb hier eens ooit geleze iemand zei pep oplossen in melk
komt milder aan

hoeveel doe je daar dan in
eveveel als je normaal zou snuiven
of iets meer omdat door de orale inname een deel al afgebroke word door lever
?
ik dank u voor u tijd:d
Klik om te vergroten...

Ja en weet je hoe het hard gaat, en het prikt niet en da meen ik serieus. (heb het zelf nog niet gedaan, maar het is algemeen bekent)
ANAAL GEWOON IN JE KONT!
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
wacht ff hea, net nog heb je een topic gestart met hemelse pep??
En nu issie alweer kut,
jij weet ook niet wat je wil.
Beetje ongeloofwaardig
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
koekiemonster zei:
wacht ff hea, net nog heb je een topic gestart met hemelse pep??
En nu issie alweer kut,
jij weet ook niet wat je wil.
Beetje ongeloofwaardig
Klik om te vergroten...
Kerel doe eens rustig :beer:

Hij vind het hemelse pep omdat hij op een lijntje gewoon lekker hard gaat, maar het nadeel vind hij dat het te hard brand..
Wat gewoon bij goede pep het geval is..
Hij is dus wel dik tevreden over zijn kwaliteit maar het branderige gedeelte wil hij achter zich laten :mrgreen:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit hoort bij de pep vriend! En je moet het gevoel leren waarderen..

Anders gooi je maar een "pilletje" achterover :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beter doe je geen bommetjes vriend, je pep mag dan wel in conflict zijn met je neus maar verwacht niet dat dit mindererg is als je een bommetje slikt. De pijn in je neus is weg, maar de pijn in je maag begint. Sterker nog, je maagwand wordt beschadigd, helemaal met goeie pep. Je zult dus last krijgen van je maag, maar doordat er dus wondjes zijn zal het vooral met eten een pijnlijke bedoeling zijn.

Ik heb ooit een keertje vanuit een briljante ingeving een bak yoghurt gegeten nadat ik aan de bommen had gezeten. Meteen was de illusie dat pepbommen een goed alternatief zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Bovendien kun je beter fucken met je neus dan met je maag. :rolleyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ken iemand en die doet niets anders dan bommetjes. Er zit een klein gat in zijn maagwand. een bommetje is goed af en toe.

Waarom die pijn ik hou zo van die pijn, ik heb de pijn er voor over.
Coke proeft nog lekker Speed is echt ranzig maar het is toch allemaal lekker waard. Wat je kan doen is net na je gesnoven hebt een beetje water snuiven.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
na veel speed gesnoven te hebben, heb je t echt wel ff gehad met dat branden. :(
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij is het branden dus echt totaal niet het probleem, ik bedoel dat trekt zo weg en in mijn achterhoofd ben ik al blij omdat ik weet dat het wss goeie shit was..

De smaak in mijn bek die niet weg te zuipen valt is voor mij nog nadeliger, alhoewel ik daar ook steeds meer aan begin te wennen..

Toen ik begon met pep ben ik meerdere malen bijna over m'n nek gegaan :rolleyes:
Nu ff een keer lekker rochelen en doorslikken :mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Taat zei:
Bij mij is het branden dus echt totaal niet het probleem, ik bedoel dat trekt zo weg en in mijn achterhoofd ben ik al blij omdat ik weet dat het wss goeie shit was..

De smaak in mijn bek die niet weg te zuipen valt is voor mij nog nadeliger, alhoewel ik daar ook steeds meer aan begin te wennen..

Toen ik begon met pep ben ik meerdere malen bijna over m'n nek gegaan :rolleyes:
Nu ff een keer lekker rochelen en doorslikken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik spreek je over een jaar nog wel.. :kots:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat gebeurt er dan na een jaar snuiven met dat brandén. Wordt het zo erg.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klopt, dan is het ritueeltje niet meer zo speciaal as it used to be. Ben je eerst bezig met een mooi lijntje te leggen, je rolt je buisje en vervolgens ga je er een kwartier tegenaan staan kijken.

En dat terwijl ik t vroeger ook altijd zo leuk vond. Die spanning enzo, het ermee bezig zijn. Hiep hoi ik mag weer snatsen. Daar waar ik toen zo 3 gram in een weekend wegwerkte, is dat nu geminderd naar ongeveer een halve gram. En puur omdat ik t zo ranzig vind. Hmja tis maar goed ook, gewoon zorgen dat je sterke speed hebt (afgelopen weken zat die van mij op 64%) en je voelt je een stuk minder ranzig en doorgesnoven. :)
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Supervlieg zei:
na veel speed gesnoven te hebben, heb je t echt wel ff gehad met dat branden. :(
Klik om te vergroten...

sowieso... na uuuuuuren snatsen krijg zo;n FOKKING weerzin... niet normaal....15minuten naar je lijn staren en dergelijke
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lektroluv zei:
Supervlieg zei:
na veel speed gesnoven te hebben, heb je t echt wel ff gehad met dat branden. :(
Klik om te vergroten...

sowieso... na uuuuuuren snatsen krijg zo;n FOKKING weerzin... niet normaal....15minuten naar je lijn staren en dergelijke
Klik om te vergroten...

Als ik dat heb, dan weet ik inmiddels wel dat het echt klaar is en ik er doorheen zit...... Mijn peptrip laten uitwerken dus en lekker slapen wanneer mijn speedkop dat langzaam maar zeker toch toe begint te laten! Uit ervaring heb ik gemerkt, dat wanneer ik met tegenzin toch die laatste lijn(en) nog neem, ik er niet eens meer iets van positiefs van merk. Ik moet dan alleen maar vreselijk kokhalzen, krijg hele erge tranen in mijn ogen en moet achter elkaar door keihard niezen. Ik word daarbij ook steeds vager ipv fris/helder en zit enkel nog weer een extra stuk langer braindeath en doelloos wakker te wezen . Dat zijn nou toch niet bepaald de leukste momenten uit mijn leven.... :rolleyes:

EN...... na een paar goede nachtrusten en goed eten/drinken, ben ik ook heeeeeel blij dat ik lekker nog wat pep over heb gelaten voor een volgende keer (waarbij ik er uiteraard weer gewoon met volle teugen van kan genieten voor toch zeker de eerste 24 uur)!
Zonde om je speed te gaan verspillen aan tegenzin! Bewaren voor een frisse volgende start is daarentegen het uiterste plezier uit je speed halen en het optimale genot ervaren! (Yups, I really like this shit :hearteyes: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."