Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspep brand super hard ,neus zit dicht =>een vraagje

pep brand super hard ,neus zit dicht =>een vraagje

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maak er capsules van zou ik zeggen.
En tussendoor wel blijven eten als je capsules blijft gebruiken, ook al zijn het maar kleine beetjes. Zelf gebruik ik ook weleens Pantozol van tevoren (=maagbeschermer). Met capsules heb ik weinig last van m'n spijsverteringsstelsel als ik het 1 dag doe. Meerdere dagen achter elkaar ga ik persoonlijk wel voelen ja, maar snuiven vind ik helemaal niks. Kan volgens mij ook sneller voor vervelende complicaties zorgen bij meerdere dagen achter elkaar gebruiken (ontstekingen e.d.). Je neusslijmvlies gaat eraan en je krijgt er ook echt een verpauperd gezicht van (bleek zien, rode vlekjes op je huid, wazige ogen), tenminste, ik dan.
Wel voldoende blijven drinken ook, want anders brand je volgens mij nog de hele boel naar de maan. Maar dat is bij snuiven ook belangrijk. Last but not least, fruit/vruchtensapjes, extra voedingssupplementen (scheelt bij mij enorm in omvang van kater na afloop). Zelf doe ik in een capsule
wel iets meer dan ik bij nasaal gebruik zou nemen. Maar dat moet je zelf maar testen, wat voor jou oke is natuurlijk.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laura je zegt echt weer TE goede dingen!!!!!!!!!

knuffel daarvoor


(en ik ga niet meer bijpakken:) )
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
en in melk
is het zowiezo milder
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon niet aanstellen, gewoon snuiven. Als je iets wil dan moet je er ook maar iets voor over hebben
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
berbe zei:
men pep brand echt tering hard
maar ik ben niet echt gewoon van bommetjes te neme
als ik de pep snuif heb ik geen afkick
wrs zal ik met bommetjes wel een maag hebbe die overhoop ligt
de dag erna ? niet

en ik heb hier eens ooit geleze iemand zei pep oplossen in melk
komt milder aan

hoeveel doe je daar dan in
eveveel als je normaal zou snuiven
of iets meer omdat door de orale inname een deel al afgebroke word door lever
?
ik dank u voor u tijd:d
Klik om te vergroten...

Ja en weet je hoe het hard gaat, en het prikt niet en da meen ik serieus. (heb het zelf nog niet gedaan, maar het is algemeen bekent)
ANAAL GEWOON IN JE KONT!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."