#1
Maak er capsules van zou ik zeggen.
En tussendoor wel blijven eten als je capsules blijft gebruiken, ook al zijn het maar kleine beetjes. Zelf gebruik ik ook weleens Pantozol van tevoren (=maagbeschermer). Met capsules heb ik weinig last van m'n spijsverteringsstelsel als ik het 1 dag doe. Meerdere dagen achter elkaar ga ik persoonlijk wel voelen ja, maar snuiven vind ik helemaal niks. Kan volgens mij ook sneller voor vervelende complicaties zorgen bij meerdere dagen achter elkaar gebruiken (ontstekingen e.d.). Je neusslijmvlies gaat eraan en je krijgt er ook echt een verpauperd gezicht van (bleek zien, rode vlekjes op je huid, wazige ogen), tenminste, ik dan.
Wel voldoende blijven drinken ook, want anders brand je volgens mij nog de hele boel naar de maan. Maar dat is bij snuiven ook belangrijk. Last but not least, fruit/vruchtensapjes, extra voedingssupplementen (scheelt bij mij enorm in omvang van kater na afloop). Zelf doe ik in een capsule
wel iets meer dan ik bij nasaal gebruik zou nemen. Maar dat moet je zelf maar testen, wat voor jou oke is natuurlijk.
En tussendoor wel blijven eten als je capsules blijft gebruiken, ook al zijn het maar kleine beetjes. Zelf gebruik ik ook weleens Pantozol van tevoren (=maagbeschermer). Met capsules heb ik weinig last van m'n spijsverteringsstelsel als ik het 1 dag doe. Meerdere dagen achter elkaar ga ik persoonlijk wel voelen ja, maar snuiven vind ik helemaal niks. Kan volgens mij ook sneller voor vervelende complicaties zorgen bij meerdere dagen achter elkaar gebruiken (ontstekingen e.d.). Je neusslijmvlies gaat eraan en je krijgt er ook echt een verpauperd gezicht van (bleek zien, rode vlekjes op je huid, wazige ogen), tenminste, ik dan.
Wel voldoende blijven drinken ook, want anders brand je volgens mij nog de hele boel naar de maan. Maar dat is bij snuiven ook belangrijk. Last but not least, fruit/vruchtensapjes, extra voedingssupplementen (scheelt bij mij enorm in omvang van kater na afloop). Zelf doe ik in een capsule
wel iets meer dan ik bij nasaal gebruik zou nemen. Maar dat moet je zelf maar testen, wat voor jou oke is natuurlijk.