wacht ff hea, net nog heb je een topic gestart met hemelse pep??
En nu issie alweer kut,
jij weet ook niet wat je wil.
Beetje ongeloofwaardig
En nu issie alweer kut,
Beetje ongeloofwaardig
Kerel doe eens rustigkoekiemonster zei:wacht ff hea, net nog heb je een topic gestart met hemelse pep??
En nu issie alweer kut,
Beetje ongeloofwaardig

Taat zei:Bij mij is het branden dus echt totaal niet het probleem, ik bedoel dat trekt zo weg en in mijn achterhoofd ben ik al blij omdat ik weet dat het wss goeie shit was..
De smaak in mijn bek die niet weg te zuipen valt is voor mij nog nadeliger, alhoewel ik daar ook steeds meer aan begin te wennen..
Toen ik begon met pep ben ik meerdere malen bijna over m'n nek gegaan![]()
Nu ff een keer lekker rochelen en doorslikken![]()

Supervlieg zei:na veel speed gesnoven te hebben, heb je t echt wel ff gehad met dat branden.![]()
Lektroluv zei:Supervlieg zei:na veel speed gesnoven te hebben, heb je t echt wel ff gehad met dat branden.![]()
sowieso... na uuuuuuren snatsen krijg zo;n FOKKING weerzin... niet normaal....15minuten naar je lijn staren en dergelijke

Phreakingout zei:Huh? Ben ik nou de enigste die het lekker vind om zo'n mooie lijn naar binnen te snuiven? Totaal geen naar gevoel bij of zo..
htweeoo zei:Ik heb ook al gehad dat 1/3 van een gram in 1 lijn legt, ik had tranen van het branden en niets van gevoeld. Dat branden zegt eigenlijk niets over je kwaliteit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."