Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeedbugs

Speedbugs

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is er een df-er die dit fenomeen heeft ervaren?
Ik ken namelijk niemand...

Mja ik ken ook niemand :beer:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon met de elektronische vliegenmepper op die arm rammen. :beer:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
jep, dan ben je te ver gegaan
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lektroluv zei:
Is er een df-er die dit fenomeen heeft ervaren?
Ik ken namelijk niemand...

Mja ik ken ook niemand :beer:
Klik om te vergroten...

beetje meer uitleg graag , wat is het , hoe voelt het
mss heb ik het al eens gehad

als je bedoeld dat je overal gekittel voelt , en overal gaat beginne krabben

of dat je denkt dat er een beest op je zit en echt zo parra word om het er af te krijgen , dat je wegdraait

been there done that
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan heb je volgens mij een andere drug gehad, van speed krijg je zulk gedrag niet, tenzij icm iets anders...
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb net effe gezocht , en heb een verhaal geleze van iemand die
dacht dat er echt iets onder zen huid zat en dus zen eige arm heeft open gesneden met een mes om het er uit e hale
vervolgens zij hij dat er een bug (zoals dat er bij the matrix in de navel word aangebracht) onder zen huid zat.
iedereen was hem aan het uit lachen , maar hij geloofde zeer sterk in zen eigen en bleef volhouden dat het er was :openmouth:

als je niet tege de dope kan , blijf er dan af...
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
htweeoo zei:
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
Klik om te vergroten...

jij kan beter stoppen...
als je niet meet weet wat je doet op de speed :confused:
op xtc kan je behoorlijk van de kaart zijn en niet meet weten wat je doet.
maar van speed :rolleyes:
ofja , jij komt met een strak verhaal van 5g in 1 teug binnen snuiven , dan geloof ik het...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nooit gehad gelukkig!

Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
htweeoo zei:
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
Klik om te vergroten...
Amateur, die vliegjes krijg je niet van speed, maar komt gewoon door lang wakker blijven en je zintuigen die niet meer 100% juist functioneren.

Speedbugs is zeg maar wat de stereotype junk heeft. Doet niks anders dan heel zenuwachtig in een hoekje aan zichzelf zitten krabben.

Ik heb t gelukkig nooit gehad, en ik ben vaak genoeg heel ver gegaan.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Nooit gehad gelukkig!

Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....
Klik om te vergroten...

Jaaaaaa zo herkenbaar. Alle korstjes openkrabben en velletjes lostrekken.. Echt irritant :(
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Speedbug???????????

Een vlieg die op "kruimeljacht"is geweest en op je spiegeltje is geland??
BBBBBBBBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :mrgreen:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb in m'n heftige periode wel gehad dat ik dan al m'n korstjes wegkrabte omdat m'n huid perse effen moest voelen. Wat natuurlijk achteraf niet helpt... Dat kreeg ik dan meestal als ik een weekend doorgetrokken had en in bed ging liggen om te proberen te slapen. Dan wist ik dat ik teveel had gehad dat weekend en dan weer rustig aan doen.

Maar nog nooit dat ik echt jeuk had ofzo. Da's volgens mij ook echt voor de langdurig verslaafden. Ik weet van heroine verslaafden dat zij het wel heel veel hebben.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
uhu zei:
htweeoo zei:
Als je bedoelt die vliegjes die je ziet na een lange periode wakker kan ik inleven. Dan zie je ze vliegen.

Als ik terug nuchter ben wordt er verteld dat ik in de lucht aan het vangen was. Ik heb dit mensen ook al zien doen.

Bedoel je dit ? dat is teken dat je beter kan stoppen.
Klik om te vergroten...

jij kan beter stoppen...
als je niet meet weet wat je doet op de speed :confused:
op xtc kan je behoorlijk van de kaart zijn en niet meet weten wat je doet.
maar van speed :rolleyes:
ofja , jij komt met een strak verhaal van 5g in 1 teug binnen snuiven , dan geloof ik het...
Klik om te vergroten...



Daar hoef je niet veel voor te snuiven.
Je hoeft alleen maar een paar nachtjes wakker te blijven.
Door het slaapgebrek krijg je vanzelf dat soort dingen.
Ik weet niet of je het al eens meegemaakt hebt, maar buiten dat
heb ik weleens gehad dat ik schimmen zag, of dingen in m'n ooghoek voorbij zag gaan maar er was eigenlijk niks. Of dat je denkt dat je mensen hoort praten die er niet zijn. Dingen die stilstaan die voor jouw beleving bewegen. Dan bedoel ik niet een lantaarnpaal die ineens oversteekt maar een deur ofzo die zachtjes heen en weer wiebelt of de blaadjes van een plant die lijken te trillen.
En je weet echt nog wel waar je mee bezig bent hoor....
Ik ben nog nooit van de wereld geweest met speed toen ik dit had.

Beestjes onder m'n huid heb ik nog nooit gehad by the way.
Lijkt me erg freaky, als je dat denkt....
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
hm, als het over een soort van kriebelen en uitslag gaat, dacht ik eerder dat het 'speedbumps' genoemd werd. Dacht ook voornamelijk een amerikaanse term, omdat meth daar speed genoemd wordt, en ja van meth kan je wel eens behoorlijk wat jeuk krijgen. zie die Faces of meth video , waar de helft er blijkbaar ook last van heeft in het gezicht. Zijn dat geen speedbumps of speedbugs, of zit ik uit mn nek te kletsen?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb toen ik 14 was eens 2 weken op de speed "geleefd", en na afloop had ik dat ook, overal jeuk, krabben tot aan bloedens toe, denken dat er beestjes zitten (ik heb er dan geen gevonden :P) maar ook andere verschijnselen als dat mn hele perspectief vertekend was enzo... Sinds die alle jaren van de pep afgebleven en laatst lag er toevallig wat bij iemand waar ik op bezoek was en toen weer eens geprobeerd en toen herinnerde ik me weer waarom ik gekapt was,... dat was weer genoeg voor de volgende 5 jaar, hoop dat ik er dan niet meer aan herinnerd hoef te worden :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Supervlieg zei:
Marla Singer zei:
Nooit gehad gelukkig!

Wel een keer voor de spiegel de hele tijd dwangmatig "puistjes" uit staan knijpen. Toen zat ik echter in een slechte periode van mijn leven, toen ik nog bijna dagelijks snoof..... Gelukkig maar 1x voorgekomen dit en hoef ik geen 2de keer meer te doen.....
Klik om te vergroten...

Jaaaaaa zo herkenbaar. Alle korstjes openkrabben en velletjes lostrekken.. Echt irritant :(
Klik om te vergroten...

Ooooh herkenbaar ja!! In mijn speed periode heb ik dit ook echt dwangmatig gedaan af en toe.. En dan als je nuchter bent er achter komen dat je je hele gezicht open hebt gekrabt... Niet fijn hahaha.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
uhu zei:
heb net effe gezocht , en heb een verhaal geleze van iemand die
dacht dat er echt iets onder zen huid zat en dus zen eige arm heeft open gesneden met een mes om het er uit e hale
vervolgens zij hij dat er een bug (zoals dat er bij the matrix in de navel word aangebracht) onder zen huid zat.
iedereen was hem aan het uit lachen , maar hij geloofde zeer sterk in zen eigen en bleef volhouden dat het er was :openmouth:

als je niet tege de dope kan , blijf er dan af...
Klik om te vergroten...

whahaha.. van speed?!?!?!? dan ben je echt fokking gestoord!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
die film gaat daarover .... Scanner Darkly ....

:mrgreen:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ken het ja het is echt verschrikkelijk :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."