Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen

Stoppen

60 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
d
dr. pepperLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik gebruik nu ongeveer 5-6 gram p/week en slaap erg onregelmatig....de ene nacht slaap ik 5-6 uur, maar soms ook helemaal niet...
voorderest ga ik gewoon naar school en doe m'n ding, maar altijd onder de speed...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar kan niemand zo één twee drie een antwoord op geven. Zonder extra informatie kan het om een tijdje dagelijks een aantal kleine lijntjes gaan of om iemand die de laatste 4 jaar gemiddeld 2 uur slaap gehad heeft, daar zit een enorm verschil in als dan wil stoppen.. Met de antwoorden op vragen zoals hieronder is een antwoord op jou vraag ook te beantwoorden..


Hoe lang gebruik je dagelijks?
Hoeveel slaap je gemiddeld per nacht?
Hoe zit je verder in je vel? (Dus buiten je verslaving maar gewoon bij alledaagse dingen)
Gebruik je normale speed of dextro-amfetamine?

Succes ermee iig.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Respect voor Vliegje!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste weekend weer zonder pep, ik heb zelfs nog gewerkt ook. Nu weer motivatie zoeken voor school en we zijn op de goede weg :mrgreen:
d
dr. pepperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat kan ik verwachten als ik stop met het gebruik van speed?
Ik ben van plan ermee op te houden, maar weet niet wat ik kan verwachten.
Iemand hier ervaring mee?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bommetje !!!!

:hearteyes:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solidius zei:
Daar neem ik een lijn op.
Klik om te vergroten...
haha doe ik mee! :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
dees zei:
Solidius zei:
Daar neem ik een lijn op.
Klik om te vergroten...
haha doe ik mee! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Cheers! :smoke:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#9
cheers! :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
vind bovenstaande reacties vrij misplaatst.. maargoed wie ben ik om daarover te oordelen he..

en voor de mensen die willen stoppen succes! Mijn gebruik loopt ook behoorlijk uit de hand en ben er voorlopig echt klaar mee.. Nu maar kijken of ik de verleiding ook kan weerstaan op de momenten dat het erop aan komt, dat is bij mij altijd de killer :(
d
dr. pepperLid
01-01-2024, 00:00
#11
met de pep al 2 wken helemaal gestopt, maar de sos is nog niet weg...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
dr. pepper zei:
met de pep al 2 wken helemaal gestopt, maar de sos is nog niet weg...
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen drop die shit man.. Nu val je alsnog van de ene in de andere verslaving en heeft t dus eigenlijk geen reet zin. Sterker nog, sos doet die extra schade aan je bankrekening :wave:
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik snap da nie zo goed hoor, dat kan toch nooit prettig zijn.
Waarom doe je jezelf dat aan! Je raakt lijkt me ernstig in de war..
Totaal geen bioritme meer, man oh man. Tja ik heb de laatste tijd van die verdomd goeie speed!, Het is niet normaal als ik vrijdag om 6 uur gewoon 2 forse lijne neem ben ik die complete zaterdag nog compleet fierlfjep, ja nah dan moet ik dus aan het werk, schildere en dan wor ik zo mieren neukerig dat ik zonder het door te hebben gewoon 4 uur aan 1 kozijntje zit te piele. Kom ik erachter, ga ik ff door zodra er zegmaar weer 1 opstakeltje opdoemt blijf ik weer hangen, maarre da's nie ut ergste ik weet echt nie hoe ik me moet gedrage in de pauze, echt zo van busted weetgewel, en krijg vazeleuf= (natuurlijk) geen hap door me keel.
Nee ik snap echt niet waarom je 6 gram speed per week zou gebruike..
Dan vraag ik me af, want dat zou ik zeker hebben, ben je dan soms niet bang of verward of depri, of vervreemd van de normale mens, want in zo'n roes verander je. Nou veel succes met je leven zoek jezelf op man. later. Tawl= handdoek
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is dat trouwens wel normaal, op 2,3 lijne pep gewoon 24 uur wakker zijn?
Dr pepper voel je je al beter. of slechter op dat je nu geen knoete=geld meer yhebt van die minstens zo gore coke, en wat zeggen ze op school? ze moete toch verschil merke. Ik zou zegge ook geen coke, zeker niet in zo'n periode weetjewel ben je aan het afkicken ga je iets anders doen, op die manier zit je binne een maand weer aan de speed. WEDDE!!
HANDDOEK
d
dr. pepperLid
01-01-2024, 00:00
#15
de coke is niet een vervanging van de speed....ik gebruikte eerste lange tijd coke en speed door elkaar...de speed heb ik nu laten vallen, en met de sos ben ik oook bijna gestopt....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ze noemen het niet voor niets 'de stille sloper' of was dat nou coke?

X
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
dr. pepper zei:
de coke is niet een vervanging van de speed....ik gebruikte eerste lange tijd coke en speed door elkaar...de speed heb ik nu laten vallen, en met de sos ben ik oook bijna gestopt....
Klik om te vergroten...
:beer:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#18
dr. pepper als het een keer tegenzit denk dan 10 x achterelkaar wat ben ik een debiel dat ik zo zwak ben makkelijk gezegt weet ik maar het help mentaal wel een beetje.

succes...
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#19
PePhenkie___// zei:
dr. pepper als het een keer tegenzit denk dan 10 x achterelkaar wat ben ik een debiel dat ik zo zwak ben makkelijk gezegt weet ik maar het help mentaal wel een beetje.

succes...
Klik om te vergroten...

goed voor je zelfvertrouwen
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#20
Delirium zei:
Nasty, gewoon kappen met die shit. Alles wat je nog hebt door de plee spoelen, en niks meer kopen. Verder veel bezig gaan met andere dingen (hobby's en werk enzo) om de drang naar drugs te onderdrukken :)
Klik om te vergroten...

Maar het is verleidelyk, omdat je mensen kent die het voor je kunnen regelen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."