Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnaaiend verhaal.

naaiend verhaal.

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja dat had hij ook .. hij zei het was er ineens .. en hij spacede hem gewoon kijhard :confused: op een gegeven moment begon hij ook te kotsen etc..
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#2
een maat van mij is gister helemaal lijp geworden hij was in de kroeg en had 8 biertjes op en ineens moest hij allemaal kotsen weet ik het en zijn hart slag was echt extreem hoog en hij kon zijn kaken/benen niet stil houden en heeft het nu nog steeds een beetje .. weet iemand of dit speed is geweest?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste kroeg waar ze speedbiertjes serveren moet ik nog tegenkomen...

kan een griepje zijn of zo.. of een biertje te veel
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
De eerste kroeg waar ze speedbiertjes serveren moet ik nog tegenkomen...

kan een griepje zijn of zo.. of een biertje te veel
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik me volledig bij aan!
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hartslag extreem hoog ?
Kaken zwaaien ?

Had ie grote pupillen ?
Wat voelt ie zelf dan ?
Mischien wat kristaletjes ofzo,maar waarom zou dat er zomaar in zitten lijkt me sterk
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij moet/zou het iid wel duidelijk voelen als er een drug in je lichaam aanwezig is.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ie alleen maar 8 biertjes op had, lijkt me het sterk dat t teveel bier was.

waarschijnlijk was ie al ziek voordt ie de kroeg in ging. Iets met kip gegeten? of varkensvlees?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
meth biertje ?

:hearteyes:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
:rolleyes: heb ik dus gehad na men eerste pilletje.heb wel de wc gehaald gelukkig :beer:
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien pilletje in 1 van zijn biertjes...sommige mensen kotsen zodra een pilletje inslaat.
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kheb eigenlijk nog nooit gekotst van speed. Ook niet met alcohol erbij. Lijkt mij niet dat dit speed geweest is.
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MarSNEL zei:
Kheb eigenlijk nog nooit gekotst van speed. Ook niet met alcohol erbij. Lijkt mij niet dat dit speed geweest is.
Klik om te vergroten...

idd braken misschien als je paar daagjes niet eet :beer:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, ik moest vroeger vaak kotsen van pep hoor!

Ik zou ook zo denken, een biertje teveel, maar ik vind het raar met zijn kaken zwaaien en die verhoogde hartslag. Iemand iets in zijn drinken geflikkerd misschien?
Gebruikt hij vaker drugs dat je weet?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Als hij grote pupillen had zou het nog mogelijk zijn maar ik denk dat ie eerder te veel op had/ ziek was, zoals hierboven al gepost is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."