Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVermoeid

Vermoeid

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verleden week heb ik nog eens wat pep genomen. Wat een heerlijk gevoel is het dan ook weer. :hearteyes: Praterig, energiek, blij, vrolijk...

De volgende dag wat uitzieken, maar dat hoort erbij. Dat heb ik er wel voor over.....

Maar, de week erop, vooral die dinsdag en woensdag als alle speed uit het lichaam is, wat een vermoeidheid!
Ik slik vitaminen, eet veel groente en fruit, maar ik zou het liefst een hele dag willen slapen.

Wat doen jullie tegen die vermoeidheid?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
nie veel,werken en ne keer goed slapen...
als pas beginnende gebruiker heb je hier niet zoveel last van maar als je jaren drugs neemt ben je bijna een hele week brak na een erg weekend...niets aan te doen denk ik zo :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frisko zei:
nie veel,werken en ne keer goed slapen...
als pas beginnende gebruiker heb je hier niet zoveel last van maar als je jaren drugs neemt ben je bijna een hele week brak na een erg weekend...niets aan te doen denk ik zo :beer:
Klik om te vergroten...

nooit last van hoor...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
Frisko zei:
nie veel,werken en ne keer goed slapen...
als pas beginnende gebruiker heb je hier niet zoveel last van maar als je jaren drugs neemt ben je bijna een hele week brak na een erg weekend...niets aan te doen denk ik zo :beer:
Klik om te vergroten...

nooit last van hoor...
Klik om te vergroten...
hoelang gebruik je al en wat voornamelijk???
ben je tijdens je periode van gebruik ook al een 2 a 3 maanden gestopt geweest???
toen ik veel speed gebruikte voelde ik me eigenlijk ook vrij normaal altijd vond ik(buiten een beetje meer ziek zijn)
tot ik compleet gestopt was met speed en echt wel merkte dat ik me fitter voelde na verloop van tijd... :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door speedgebruik put je lichaam je reservers uit. Als de speed helemaal uit het bloed is moeten deze reserves / energie weer aangevuld worden. Dat heeft even tijd nodig, vandaar het brak en moe gevoel. Daarom heb ik niet zo graag pep meer :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Slapen, slapen en nog eens slapen. De hele week 11 of 12 uur per nacht.... En uiteraard goed je vitamientjes blijven nemen, maar ik heb uit je post begrepen. dat je dat al doet!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jammer, dat is voor mij reden nummer één om te passen bij speed.

Eén dag energiek, één dag afkick, 4 dagen vermoeid :cry:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Slapen, slapen en nog eens slapen. De hele week 11 of 12 uur per nacht.... En uiteraard goed je vitamientjes blijven nemen, maar ik heb uit je post begrepen. dat je dat al doet!
Klik om te vergroten...

Dat heb je vooral als je langere tijd dagelijks speed gebruikt hebt. Van één weekendje kom je snel bij na een nachtje goed slapen en dan zorgen dat je genoeg om handen hebt en je merkt er niet zo veel van tot je 's-avonds weer op de bank ploft en dan ga je gewoon een uurtje eerder slapen...

Het hoort er bij en dat weet je dus ach... :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
jezelf niet continue voorhouden dat je je zo brak voelt helpt ook wel

als je het maar lang genoeg zegt tegen jezelf voel je je het idd ook
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#10
bier is de redder in nood!!

ik drink altijd een paar biertjes al ik brak ben, eetlust komt bij mij dan erg snel terug.. :wave:

caio
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
pretender zei:
bier is de redder in nood!!

ik drink altijd een paar biertjes al ik brak ben, eetlust komt bij mij dan erg snel terug.. :wave:

caio
Klik om te vergroten...

Daar gaat het niet om. Wanneer na enkele dagen mijn eetlust terug is, komt ook de vermoeiheid...

De afkick op zich vind ik niet zo heel erg, beetje ghb en een jointje doet ook wonderen
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt zeker ook niet meer getraind :(
Ik vind het, het niet meer waard: speed. Fuck speed!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
jcutter123 zei:
Je hebt zeker ook niet meer getraind :(
Ik vind het, het niet meer waard: speed. Fuck speed!
Klik om te vergroten...

Trainingen worden verwaarloosd door het suffe en neerslachtig gevoel.

Speed is zo lekker, maar de gevolgen ... :cry:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Precies, de gevolgen is klote en ga me niet klote voelen door een drug. Daar heb ik teveel trots voor.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#15
[juh wat lul je dan, jij doet precies hetzelfde met je joint en ghb!!

grzz
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
:confused:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
At pretender: Jij steekt zeker je oliepijl op een halve hoogte he?
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flugeltje zei:
Jammer, dat is voor mij reden nummer één om te passen bij speed.

Eén dag energiek, één dag afkick, 4 dagen vermoeid :cry:
Klik om te vergroten...
Ik heb van 1 dag speedgebruik compleet geen bijverschijnselen, zelfs als ik de hele nacht doorhaal..
Ga die dag erna slapen en dan is het vaak wel goed,

Ik dwing mezelf om te eten als ik speed op heb, en drink ook veel water..Denk dat dit wel enorm scheelt..
Hoor vaak mensen die na een dag speedgebruik echt brak zijn, ik kan mezelf hier totaal niet in vinden :confused:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
nutsss zei:
Marla Singer zei:
Slapen, slapen en nog eens slapen. De hele week 11 of 12 uur per nacht.... En uiteraard goed je vitamientjes blijven nemen, maar ik heb uit je post begrepen. dat je dat al doet!
Klik om te vergroten...

Dat heb je vooral als je langere tijd dagelijks speed gebruikt hebt. Van één weekendje kom je snel bij na een nachtje goed slapen en dan zorgen dat je genoeg om handen hebt en je merkt er niet zo veel van tot je 's-avonds weer op de bank ploft en dan ga je gewoon een uurtje eerder slapen...

Het hoort er bij en dat weet je dus ach... :smoke:
Klik om te vergroten...

Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar qua slaapbehoefte, de topicstarter geeft aan dat hij van 1 weekend al flink vermoeid is, zoiets kan best voorkomen.... De reden van een heftige, langdurige vermoeidheid na pep, is meestal gewoon slaap- en/of vitaminegebrek. Dit kan je alleen maar oplossen door snel die reserves weer aan te vullen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."