Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje ivm met lang wakker blijven

Vraagje ivm met lang wakker blijven

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
goed eten en drinken helpt tegen paranoia! Overal schijt aan hebben ook. :beer:
p
pedroLid
Hallo,
Ik ben nieuw hier en zit met een vraagje
Ik gebruik sporadisch eens wat speed, laten we zeggen 1 x per maand

Nu heb ik iets vreemd voor, ik werk nl als bewakingsagent en had deze week enorm slopende shiften voor de boeg
ik heb van vrijdag to dinsdag gewone nachtshiften(22.00 - 06.00) gedraaid , echter moest ik wegens omstandigheden donderdag nog ne morgenpost presteren (06.00 -14.00)
Dus had ik mij voorgenomen om woensdagmorgen na mijn nachtshift wakker te blijven om dan in de vroege avond te gaan slapen zodat ik fit was voor mijn ochtendshift
anngezien ik dit normaal nie volhou heb ik besloten om dinsdagavond om 18.00 enkele lijntjes te nemen (stuk of 3) om het vol te houden, nu zou je toch verwachten dat je dag nadien als een blok in slaap valt, dit was echter niet het geval

Tijdens mijn vrije tijd ben ik namelijk dj en het moet nu net lukken dat ik vanavond een belangrijke boeking heb (vrijdag)
Probleem is dat ik donderdag reeds mijn voorraadje was gaan halen voor de party en dus ook 1 klein lijntje in de namiddag heb genomen om het spul te testen, resultaat kan wederom de slaap niet vatten, zelfs niet na inname van wat slaapmiddelen, zou de de stressfactor voor mijn gig hier ook voor wat tussenzitten?

Het spul is blijkbaar echt top aangezien ik toch een ZEER kleine dosis(sen) heb genomen