#1
aceton en amfetamine zijn toch beide polaire moleculen...dus zou ik denken dat het wel oplost.
iemand met een chemische verklaring?
(kheb al gezocht op andere fora maar vind er geen uitleg over)
iemand met een chemische verklaring?
(kheb al gezocht op andere fora maar vind er geen uitleg over)
:P
Save the acetone, it can be reused.