Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrank nodig om te kunnen slapen.

Drank nodig om te kunnen slapen.

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Zoals iedereen weet houdt speed je wakker. Als ik een aantal uur na gebruik wil gaan slapen om toch een beetje in het ritme te blijven wil dit vaak niet lukken. Als ik vervolgens een fles wijn, aantal flesjes bier of sterke drank nuttig lukt het slapen wel. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die met drank op een stuk beter kan gaan slapen.

Toch vind ik het een soort van triest om sochtends rond 8 uur ineens weer te gaan zuipen om vervolgens toch nog te kunnen gaan slapen..

Gegroet,
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm,, jaah na speed rook ik gewoon wat wiet en val ik wel redelijk lekker in slaap,, alcohol drink ik niet,,.. :stoned:
peace
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol werkt wel ja...
Maar je kunt idd beter gewoon wat wiet roken
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol is een goeie inslaper. Maar geen doorslaper, dus je zult niet lang of goed slapen
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt, Maar wiet word ik helemaal panisch van. Dat heb ik al drie jaar niet meer aangeraakt. Dus zodoende was alcohol nuttigen voor mij de enige oplossing.. ik heb dat uurtje slaap wel nodig aangezien ik de volgende dag beter te genieten ben..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kunt beter speed gebruiken als je de dag erna niks te doen hebt, en dan lekker kan bij komen onder het genot van een vruchtencoctail. Alcohol en speed is geen goeie combinatie voor lichaam en geest ..... ook al kun je er van slapen :wink:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik alleen speed als ik de dag daarna vrij heb ja. Niet slapen en wel speed is zeer slecht voor me geest. Dus gebruik ik toch liever alcohol om het dutje waar te maken. Als ik dat niet doe en de speed werkt uit ben ik niet veel meer waard. lastige situatie, maar zie helaas momenteel geen andere oplossing..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol en speed is nou niet bepaald de gezondste combinatie.... Je drinkt al gauw veel meer dan je normaal zou doen, omdat de speed je dronkenschap onderdrukt. Toch doe ik het heel af en toe ook wel eens hoor, ik vind het namelijk gewoon best lekker om een beetje aan de wodka of wijn te zitten als ik strak sta. Maar ik probeer er tegenwoordig wel een beetje op te letten dat ik dan niet te veel drink en na een tijdje toch weer aan het fris of water ga. Alcohol ontrekt namelijk ook al vocht uit je lichaam en met pep op, heb ik sowieso al een beetje de neiging om het regelmatig water/fris drinken te vergeten. Ik heb dan achteraf niet alleen de pepkater, maar ook nog een alcoholkater er boven op. Deze dubbele kater is naaaaaaaaaaaaaaaaar!!!! :angry:

Overigens, als ik een beetje goede pep heb, ben ik lang wakker. Daar kan bij mij geen alcohol tegenop, ik ben dan gewoon zeker twee nachten niet plat te krijgen! Misschien eventueel wel als ik een hele fles wodka in mijn eentje achterover klap, maar dat lijkt me nou ook niet bepaald goed voor me. Als ik aan de pep ga, ben ik me er van te voren van bewust dat ik een tijdje niet slaap. Ik stel me daar dus ook gewoon op in en accepteer het zoals het is. De slaap haal ik de dagen er na altijd wel weer goed in. Als pep niet in je ritme past, moet je het ook gewoon niet doen! Ik dood ondertussen de tijd wel hier op 't forum met het schrijven van romans..... :wink:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neem gewoon ghb, slaap je een stuk lekkerder door :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzo's werken ook wel rustug :sunglasses: :stoned:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Robdebob zei:
Neem gewoon ghb, slaap je een stuk lekkerder door :grin:
Klik om te vergroten...
Dit zou een oplossing kunnen zijn :grin:..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
niet egt de gezondste combi maargoed:P :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
laan zei:
Ik gebruik alleen speed als ik de dag daarna vrij heb ja. Niet slapen en wel speed is zeer slecht voor me geest. Dus gebruik ik toch liever alcohol om het dutje waar te maken. Als ik dat niet doe en de speed werkt uit ben ik niet veel meer waard. lastige situatie, maar zie helaas momenteel geen andere oplossing..
Klik om te vergroten...

Geen speed gebruiken? Och jezus das wel heel raar zeker? :P

X
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
laan zei:
Ik gebruik alleen speed als ik de dag daarna vrij heb ja. Niet slapen en wel speed is zeer slecht voor me geest. Dus gebruik ik toch liever alcohol om het dutje waar te maken. Als ik dat niet doe en de speed werkt uit ben ik niet veel meer waard. lastige situatie, maar zie helaas momenteel geen andere oplossing..
Klik om te vergroten...

Geen speed gebruiken? Och jezus das wel heel raar zeker? :P

X
Klik om te vergroten...
Ik gebruik vaak zat geen speed :beer: Soms en met name in het weekend vind ik het gewoon lekker..
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ga gewoon in bed liggen met mijn ogen dicht en chillen xD
dan doe ik ze als ik zin heb weer open en dan blijkt het 4 uur later ofzo. Geen idee of ik dat dan slaap kan noemen of eerder randomly out gaan ofzo xD
D
DenzellLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meestal wel een aantal biertjes nodig om wat te kunnen slapen.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denzell zei:
Meestal wel een aantal biertjes nodig om wat te kunnen slapen.
Klik om te vergroten...

ik neem ook een paar biertjes van wiet wordt ik dan gek...

ciao
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
alsof je lever nog niet slecht genoeg behandeld word! :wink:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit klinkt mischien ietwat controversioneel maar een opiaat relevant als tramadol (of een boven-voorgeschreven dosis codeine) heft de effecten van amfetamine volkomen op.
Om het simpel te zeggen, je hebt geen last meer van de bijwerkingen van speed.

Pas a.u.b wel op als je last hebt van hartklachten. Opiaten + Amfetaminen geven het hart namelijk een behoorlijke dreun. Als je echter gezond bent, dan heeft dit nauwelijks tot geen gevolgen voor de gezondheid (De amfetamine afbraak afwachten is gezien de lange halveringstijd zelfs slechter voor het hart.)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
^Sorry? Tramadol heft de werking van speed op? Waar haal jij je feitenkennis vandaan?

Vorig jaar had ik enorme zenuwpijn (plexus neuritis) aan mijn schouder. Ik kreeg Tramadol voorgeschreven voor de pijnstilling maar ik heb in die periode ook mezelf helemaal naar de tering gesnoven met pep. Soms was ik wel 7 dagen wakker, en niet van de pijn maar van de pep. Ik voelde tijdens het gebruik van de Tramadol toch echt duidelijk de werking van de speed door mijn lichaam gieren omdat het beide op het zenuwstelsel werkt. Het is overigens ten zeerste af te raden te blowen bij het gebruik van zenuwstelsel versnellende/verminderende middelen.

X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."