Heey,
ik heb 6 maanden geleden voor t eerst speed gebruikt, toen heb ik een halve gram in anderhalf uur naar binnen gewerkt, ik voelde me super goed, ik was tenslotte de beste in alles en ik ratelde maar door met praten. Nu heb ik deze zaterdag weer een keer speed genomen. Toen heb ik me halve gram anders verdeeld.. ik heb sochtends om half 11 1half lijntje gesnoven van 1 wijsvinger lang. Rond 2 uur een sleutelpuntje, en 5 uur smiddags nog 1 lijntje, toen om 8uur savonds nog 1 puntje, toen was het op. De hele dag voelde ik me wel oke.. maar niet zoals de vorige keer.. ik had 3 uur lang last van paranoia dat was smiddags van 3uur tot 6uur savonds. (kwam een probleem opeens, een vriend had rond verteld in t dorp dat ik speed had gesnoven) dus ik had mezelf opgesloten in me huis en was heel mensenschuw geworden, maar dat was tot 6 uur, en toen d8 ik ineens "waar ben ik mee bezig?". Vervolgends weer lekker gaan wandelen, en wezen fietsen. Savonds rond 11 uur had ik sex met m'n mede gebruiker.. de sex was fantastisch en duurde een uurtj.. na dat uurtje voelde ik me optimaal SUPER !!! Zoals ik me toen voelde.. woaaa echt helemaal goed

! Toen ben ik snachts om half 3 naar mn eigen huis gegaan en gaan slapen.
Maar nu.. wil ik het vrijdag weer gaan doen.. niet voor de verslaving maar omdat me moeder weer thuiskomt volgende week.
Ik weeg 50kg en ben 1.68cm lang.
Wat denk jij dat de juiste dosis voor mij is ? Neem ik altijd gewoon teveel ? Of verdeel ik het verkeerd ? ik wil gewoon het goeie effect hebben : Lekker veel lullen, enthousiasme overal in, euforie en heel veel zelfvertrouwen !
Lang verhaal.. maaar ach
alvast bedankt ! X