Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zou voor mij de juiste dosis zijn ?

Wat zou voor mij de juiste dosis zijn ?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is moeilijk te zeggen. Het heeft veel te maken met de kwaliteit pep die je hebt.
Heb je goeie pep heb je echt niet veel nodig om je goed te voelen. Denk eerlijk gezegd dat het voor iedereen anders is
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey,

ik heb 6 maanden geleden voor t eerst speed gebruikt, toen heb ik een halve gram in anderhalf uur naar binnen gewerkt, ik voelde me super goed, ik was tenslotte de beste in alles en ik ratelde maar door met praten. Nu heb ik deze zaterdag weer een keer speed genomen. Toen heb ik me halve gram anders verdeeld.. ik heb sochtends om half 11 1half lijntje gesnoven van 1 wijsvinger lang. Rond 2 uur een sleutelpuntje, en 5 uur smiddags nog 1 lijntje, toen om 8uur savonds nog 1 puntje, toen was het op. De hele dag voelde ik me wel oke.. maar niet zoals de vorige keer.. ik had 3 uur lang last van paranoia dat was smiddags van 3uur tot 6uur savonds. (kwam een probleem opeens, een vriend had rond verteld in t dorp dat ik speed had gesnoven) dus ik had mezelf opgesloten in me huis en was heel mensenschuw geworden, maar dat was tot 6 uur, en toen d8 ik ineens "waar ben ik mee bezig?". Vervolgends weer lekker gaan wandelen, en wezen fietsen. Savonds rond 11 uur had ik sex met m'n mede gebruiker.. de sex was fantastisch en duurde een uurtj.. na dat uurtje voelde ik me optimaal SUPER !!! Zoals ik me toen voelde.. woaaa echt helemaal goed :rock: ! Toen ben ik snachts om half 3 naar mn eigen huis gegaan en gaan slapen.

Maar nu.. wil ik het vrijdag weer gaan doen.. niet voor de verslaving maar omdat me moeder weer thuiskomt volgende week.

Ik weeg 50kg en ben 1.68cm lang.

Wat denk jij dat de juiste dosis voor mij is ? Neem ik altijd gewoon teveel ? Of verdeel ik het verkeerd ? ik wil gewoon het goeie effect hebben : Lekker veel lullen, enthousiasme overal in, euforie en heel veel zelfvertrouwen !

Lang verhaal.. maaar ach

alvast bedankt ! X
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als jij om half 3 's nachts gewoon lekker kon slapen van een halve gram over de gehele dag genomen, dan vraag ik me af wat voor kwaliteit je hebt gehad.....

Ik ben een ervaren gebruikster (sinds 1998 waarvan de laatste drie jaar toch wel zeer regelmatig). Daarnaast ben ik ouder, groter en zwaarder dan jij. Als ik in mijn eentje over een hele dag een halve gram opsnuif van mijn kwaliteit pep (die is meestal gemiddeld rond de 60 tot 65%), dan ben ik minimaal twee nachten wakker. Ik denk persoonlijk dat jouw speed dus niet erg sterk is geweest dit keer. Laat het de volgende keer eerst testen voordat je het gaat gebruiken, alleen op die manier kun je inschatten hoeveel je nodig zult hebben. Er zijn in de wereld van de amfetaminen namelijk grote verschillen in sterkte!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
wtf.. je zegt dus eigenlijk dat je 2 lijntjes en 2 puntjes uit een halve gram hebt gehaald.. ik weet niet wat voor een halve gram jij had hoor,., maar daar kan je zekerweten meer van leggen.. zenzij je enorme zeedijken legt.. maar egt enorme :wink:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vul meestal een hele bullit, en heb dan nog 4 lijnen over bij een gram.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Regel eerst degelijke pep, neem dan steeds kleine beetjes totdat je voelt dat je genoeg hebt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een halve gram kan ik 4 weekenden van uit mijn dak gaan. En ik ben 1.85m en weeg 80kg.

De goede dosis is imo een kleine 100mg, en als je dan lang wil doorgaan neem je er 5 uur later nog eens 50 ofzo, maar daarna niet meer, want daar is pep te grote troep voor, dan krijg je dus die paranoia shit enzo. :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
grammetje per nacht en 2 dagen,, relaxed :stoned: :hearteyes:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je bij lage/geen tolerantie een gram per nacht doet heb je gewoon kutpep...
Je zou het dan met 100-200 mg gemakkelijk moeten kunnen doen..

De eerste keer speed voor mij was een lijn van ongeveer 4 cm lang en vrij dun, was op 56% amfetamine getest, heb de hele nacht een dikke rush gehad..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is niet de beste pep,, maar zeker redelijke!.. kijk na een grammetje verdeeld over 2 dagen en 1 nacht, ben ik ook helemaal naar de kanker,, maar ik heb me dan wel goed vermaakt,, dusja,, maargoed met een halve gram haal ik het ook wel hoor :wink:
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als de kwaliteit altijd hetzelfde zou zijn zou je dat redelijk kunnen berekenen maar als je elke keer andere hebt dan is het perfect doseren onbegonnen werk :d
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
psychopsychedelic zei:
het is niet de beste pep,, maar zeker redelijke!.. kijk na een grammetje verdeeld over 2 dagen en 1 nacht, ben ik ook helemaal naar de kanker,, maar ik heb me dan wel goed vermaakt,, dusja,, maargoed met een halve gram haal ik het ook wel hoor :wink:
Klik om te vergroten...

Als je (als onervaren gebruiker) gewoon 's nachts om half drie in slaap kan vallen, met een halve gram in je lichaam, vind ik dat dus echt geen redelijke, maar gewoon ordinaire kutpep! Ik zou bij een volgende keer die dealer iig lekker links laten liggen!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
mjaa, ik ben ook nooit in slaap gedonderd or :P :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."