Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb het weer gedaan :( :) :S !!!

Ik heb het weer gedaan :( :) :S !!!

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond mezelf er ook verstandig mee omgaan. Kwam er pas veel later achter dat dat helemaal niet het geval was! :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan er inderdaad zo weer heel sneaky insluipen idd, daar moet je voor waken dus... Je hebt het echt vooral zelf in de hand vind ik: als je niet meer terug wilt naar je oude routine en ook een paar keer goed de keerzijdes van frequent gebruiken hebt meegemaakt, dan weet je inmiddels precies wat je te wachten staat, als je toch weer doorgaat met regelmatig gebruiken. Ik heb hierdoor mijn keuze dus makkelijk gemaakt nu en wil echt NOOIT meer terug naar die tijd. Been there, done that het was gewoon echt een depressieve, klote tijd en niet voor nog een herhaling vatbaar! :kots:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#3
En ja hoor het kan er idd weer langzaam insluipen. Sinds ik dit topic gestart ben heb ik weer elk weekend de overheerlijke maar ozo verneukeratieve drugs speed gesnoven.
Ik ben er absoluut niet trots op en vind het klote dat ik de verleiding steeds weer niet kan weerstaan men laatste keer was zaterdag het waren maar 2 lijnen maar toch. Waarom kon ik het weer niet laten.
Ik was vet dronken lekker gesmoked erbij en dus ff weer pep voor de nuchterheid. En weer verder zuipen. Vet emotioneel geraakt in een klote depri diep door de fokking shit zitten janken buij men beste vriendin( ik ben blij dat zij er voor me is en me niet in de steek laat terwijl ik mezelf steeds wer teleurstel door speed te snuiven en te denken ach het is maar weer voor een keertje en vervolgens er weer een paar weken aan hang.
Ik hoop dat ik deze keer echt de drang en verleiding kan weerstaan en er eens voor een iets langere tijd kan vanaf blijven. Want ik merk dat de verslaving steeds verder erin sluipt en ik wil geen spichtige pepverslaafde worden.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het écht niet meer wilt gebruiken, doe het dan ook niet meer. Waarschuw je vrienden dat ze je in geen enkele situatie nog pep mogen geven. Wis de nummers van je dealers. Drink desnoods minder, zodat je niet in de verleiding komt. En gebruik je gewoon eens je verstand in plaats van speed.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
KNIFTIGEKARELTJE zei:
En ja hoor het kan er idd weer langzaam insluipen. Sinds ik dit topic gestart ben heb ik weer elk weekend de overheerlijke maar ozo verneukeratieve drugs speed gesnoven.
Ik ben er absoluut niet trots op en vind het klote dat ik de verleiding steeds weer niet kan weerstaan men laatste keer was zaterdag het waren maar 2 lijnen maar toch. Waarom kon ik het weer niet laten.
Ik was vet dronken lekker gesmoked erbij en dus ff weer pep voor de nuchterheid. En weer verder zuipen. Vet emotioneel geraakt in een klote depri diep door de fokking shit zitten janken buij men beste vriendin( ik ben blij dat zij er voor me is en me niet in de steek laat terwijl ik mezelf steeds wer teleurstel door speed te snuiven en te denken ach het is maar weer voor een keertje en vervolgens er weer een paar weken aan hang.
Ik hoop dat ik deze keer echt de drang en verleiding kan weerstaan en er eens voor een iets langere tijd kan vanaf blijven. Want ik merk dat de verslaving steeds verder erin sluipt en ik wil geen spichtige pepverslaafde worden.
Klik om te vergroten...

Ik herken het weer zo goed dit. Na mijn eerste serieuze stoppoging, heb ik ook nog een paar keer zulke terugvallen gehad, waar ik dan achteraf zo verdrietig om was! Als je merkt dat je de discipline (nog) niet hebt om het gewoon bij 1x per maand te houden, zijn de tips van Safiertje zeker aan te raden. Verder is alcohol - net zoals bij jou - bij mij ook vaak de grote boosdoener geweest om toch weer te gaan snuiven. Sinds ik niet meer zoveel drink, gaat het met mijn speedgebruik ook zo veel meer de goede kant op!
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik neem al een vrij lange tijd elk weekend wat speed en andere dingen en ik kan er in de week gewoon compleet vanaf blijven.

OT : ik wens je veel sterkte man want ik heb ook wat vrienden die het elke dag gebruiken en das minder natuurlijk. maar zolang je het echt in het weekend kunt houden en niet echt overdrijft :) valt het toch wel mee vindt ik.
(ik weet wel dat het veeeel makkelijker gezegd dan gedaan is hoor)

gz
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
teonanacatl zei:
ik neem al een vrij lange tijd elk weekend wat speed en andere dingen en ik kan er in de week gewoon compleet vanaf blijven.

OT : ik wens je veel sterkte man want ik heb ook wat vrienden die het elke dag gebruiken en das minder natuurlijk. maar zolang je het echt in het weekend kunt houden en niet echt overdrijft :) valt het toch wel mee vindt ik.
(ik weet wel dat het veeeel makkelijker gezegd dan gedaan is hoor)

gz
Klik om te vergroten...

Dit zijn echt de exacte woorden die ik ook altijd zei..... Toch brak er niet veel later een periode van twee jaar aan waarbij ik, zo goed als, dagelijks gebruikte.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat is al gebeurt :rolleyes:
wel maar een jaartje
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
[SF] Safiertje zei:
Als je het écht niet meer wilt gebruiken, doe het dan ook niet meer. Waarschuw je vrienden dat ze je in geen enkele situatie nog pep mogen geven. Wis de nummers van je dealers. Drink desnoods minder, zodat je niet in de verleiding komt. En gebruik je gewoon eens je verstand in plaats van speed.
Klik om te vergroten...

Daar ga je veel spijt van krijgen. :P Als je eraf wilt blijven dan blijf je er wel af. Ikzelf heb ook nooit illusies gehad over het "stoppen" met pep. Ik zeg ook NOOIT dat ik stop met iets. Ik ken mezelf en ik weet dat, tenzij er iets heel erg radicaal gaat veranderen in mijn leven en mijn kijk op de wereld, ik toch wel weer ga gebruiken. Wat het ook is. VOORAL pep, maar ik heb er tegenwoordig absoluut geen moeite mee om eraf te blijven. Misschien omdat ik een goede reden heb om eraf te blijven, terwijl jij het misschien doet omdat je gewoon vind dat je te veel gebruikt ofzo. Dat soort motieven houden nooit erg lang stand.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo dit weekend was men eerster pepvrije weekendje in lange tijd en ik moet zeggen dat het me erg goed deed. Ik zie zelf ook in dat de harddrugs die ik de laatste tijd men lichaam in ben aant jagen niete cht meehelpen aan mijn psychische toestand. Ik ben van mezelf psychisch niete cht in orde en drugs werkt daar niet echt aan mee.
Ik ga dinsdag mijn eerste spinningles volgen ff flink sporten alles eruit laten ik hoop dat dit me ook gaat helpen in het laten van drugs.

Ik heb me wel dit weekend geergerd aan mensen die doen alsof ze begrip hebben voor je situatie (men ex) en vervolgens wel 2 dagen nadat je ze hebt gezegd dat je wil kappen met harddrugs je opbellen met de doodleuke vraag of je pilletjes kan regelen.
Zodat ze kan gaan spacen met wat jongens waarvan ik aan een een dikke teringhekel heb (haar beste vriend) (ik mocht die gast al niet voordat ik haar kende, maar het feit dat ze nu elke dag bij hem hangt irriteert me nog erger), ik weet hoe zij reageert op pillen dat ze er bloedjegeil van word enzo en ik vertrouw die gast dus voor geen meter dan bij haar in de buurt. Ze heeft drie weken geleden nog samen met mij pillen genomen, toen zei ze en nu voorlopig ff niet meer en nu nog geen 3 weken later wil ze weer. En ze snapt dan niet dat ik gewoon bezorgd ben dat ze dezelfde shit gaat meemaken die ik heb door moeten gaan. Psychische stoornissen en dat soort shit. Maarja wie ben ik tis uit en kan er niet veel over zeggen.

Maar 's avonds was dus een feest en hun kwamen ook. er speelde een band die ook wat heftigere rocknummers speelde met gevolg dat er een moshpit was.
Kijk dat vind ik nou leuk want die megool stond dus ook vooraan en ja toen hij langs me doorkwam vloog men vuist net ff iets harder uit dan bij andere mensen met gevolg dat zen neus scheef stond en hij wat zielig heeft lopen doen bij men ex en zij dus niet echt amused was hiermee. En ze niet meer met me wilde praten ( maarja als zij liever bij zo'n lelijke alien kop is "dit zeg ik niet omdat ik die gast niet moet hij is echt fokking lelijk en dat is niet alleen mijn mening". En samen met hem drugs wil gebruiken moet ze dat vooral doen).

Ik ga verder met men leven met veel minder drugs krijg hopelijk een meid die tenminste echt bij me past en me ook steunt hierin. En hun zoeken het zich maar uit. Men echte vrienden weten hoe het met mij zit en zijn er voor me als ik hun nodig heb.
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#11
kankerdroog
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha:P

wat voor stoornis heb je dan eigenlijk alsik vragen mag ^^>??
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat weet ik niet ik ben men eigen stoornis !!!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
ahaah,, jaa zo heeft iedereen wel wat gelukkig :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben er zelfs zelf ook heilig van overtuigt dat er verschillende dingen mis zijn,, maar dat merk ik niet alleen bij mezelf,, wel het best bij mezelf,, maarja,,. ik kies ervoor geen hulp te zoeken, omdat ik vind dat als ik nu hulp ga zoeken voor iets wat ik zelf nog niet helemaal begrijp,, dan krijg ik een labeltje met "gekke ziekte" medicatie erbij,, hopla en vanaf dat punt ben je niet meer te redden,.. je bent volgepropt met gif dat je harses permanent veranderd
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat klopt psycho daarom ga ik ook niet voor hulp enzo ik weet heus wel dat er wat mis is maar ben niet van plan om aan die benzo's te gaan beginnen en als een emotieloze zombie rond te lopen !!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Dat klopt psycho daarom ga ik ook niet voor hulp enzo ik weet heus wel dat er wat mis is maar ben niet van plan om aan die benzo's te gaan beginnen en als een emotieloze zombie rond te lopen !!
Klik om te vergroten...

verstandige keuze :rock:
haha ikzou het niet erg vinden om benzo`s voorgeschreven te krijgen,, ikzou ze zeker in huis halen om af en toe eens een lekker pammetje te pakken,, maar natuurlijk is het dan een cuur enzo waarje je dan aan moet houden, gelukkig maar anders ben je daar weer aan verslaaft^^ ikzou ze gewoon 1 x ophalen en ter recreatie te benuttigen ^^ (niet dat ik dat nu adviseer, maar puur voor mezelf) xD haha

verder is het gewoon te jammer om te zien dat mensen die zichzelf een beetje beginnen te leren kennen dat niet aankunnen ofzo,, en als pussy`s naar de dokter om te zeggen dat ze zwaar depresief zijn zodat mr doktertje de pubertjes eens lekker aan de fluvo`s kan zetten en na een paar jaar hebben ze idd problemen,, dan kunnen ze nooit meer zonder prozac (en verwanten),.. de samenleving is tegenwoordig te bang om dood te gaan ofzo,, en daardoor gaan ze veelste snel naar de dokter,, enja,, die maakt je na een tijdje gewoon ziek
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had ontiegelijke trek in pep gekregen en was al aardig van de kaart van de drank dus kon wel wat gerbuiken om nuchter te worden.
Klik om te vergroten...

ik weet niet wat het is, iedereen die jiddebadde :grin: snuift wil nuchter worden?
ik word altijd vet in de warre als ik jidde snuif :grin:!

btw, na een half jaar valt wel mee toch?

btw jidde of jiddebadde = pep :tongueout:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja ik had een half jaar niks gehad idd dat valt wel mee, maar na dat half jaar ben ik dus weer begonnen wat leidde tot zwaar weekend gebruik (niet goed dus) nu ben ik alweer 3 weekenden ervan af en hoop het zo te houden. zoals ej al had kunnen lezen is het niet goed voor me !
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
was het maar goed voor je, dan was ik een erg gezonde gozer :tearsofjoy: ben ook redelijk gezond, gelukkig denk ik daar aan naast drugsgebruik:) anders zit ik niet lekker in mn vel :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."