#1
Ik had ontiegelijke trek in pep gekregen en was al aardig van de kaart van de drank dus kon wel wat gerbuiken om nuchter te worden.
ik weet niet wat het is, iedereen die jiddebadde
ik word altijd vet in de warre als ik jidde snuif
btw, na een half jaar valt wel mee toch?
btw jidde of jiddebadde = pep

