#1
was het maar goed voor je, dan was ik een erg gezonde gozer
ben ook redelijk gezond, gelukkig denk ik daar aan naast drugsgebruik
anders zit ik niet lekker in mn vel 



wittenindeneuze zei:Blijven snuiven junkieee![]()


KNIFTIGEKARELTJE zei:En ja hoor het kan er idd weer langzaam insluipen. Sinds ik dit topic gestart ben heb ik weer elk weekend de overheerlijke maar ozo verneukeratieve drugs speed gesnoven.
Ik ben er absoluut niet trots op en vind het klote dat ik de verleiding steeds weer niet kan weerstaan men laatste keer was zaterdag het waren maar 2 lijnen maar toch. Waarom kon ik het weer niet laten.
Ik was vet dronken lekker gesmoked erbij en dus ff weer pep voor de nuchterheid. En weer verder zuipen. Vet emotioneel geraakt in een klote depri diep door de fokking shit zitten janken buij men beste vriendin( ik ben blij dat zij er voor me is en me niet in de steek laat terwijl ik mezelf steeds wer teleurstel door speed te snuiven en te denken ach het is maar weer voor een keertje en vervolgens er weer een paar weken aan hang.
Ik hoop dat ik deze keer echt de drang en verleiding kan weerstaan en er eens voor een iets langere tijd kan vanaf blijven. Want ik merk dat de verslaving steeds verder erin sluipt en ik wil geen spichtige pepverslaafde worden.
teonanacatl zei:ik neem al een vrij lange tijd elk weekend wat speed en andere dingen en ik kan er in de week gewoon compleet vanaf blijven.
OT : ik wens je veel sterkte man want ik heb ook wat vrienden die het elke dag gebruiken en das minder natuurlijk. maar zolang je het echt in het weekend kunt houden en niet echt overdrijftvalt het toch wel mee vindt ik.
(ik weet wel dat het veeeel makkelijker gezegd dan gedaan is hoor)
gz
[SF] Safiertje zei:Als je het écht niet meer wilt gebruiken, doe het dan ook niet meer. Waarschuw je vrienden dat ze je in geen enkele situatie nog pep mogen geven. Wis de nummers van je dealers. Drink desnoods minder, zodat je niet in de verleiding komt. En gebruik je gewoon eens je verstand in plaats van speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."